Презентація "Розв'язування вправ з теми "Солі""

Про матеріал
Презентація до уроку в 11 класі на тему "Розв'язування вправ з теми "Солі"" призначена для повторення та узагальнення знань учнів. Містить задачі, тестові вправи, завдання на перетворення речовин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв`зування задач і вправ з теми «Солі»

Номер слайду 2

Мета: Закріпити знання з теми «Солі» шляхом розв’язування задач та виконання вправ.

Номер слайду 3

Пригадай!

Номер слайду 4

Пригадай!

Номер слайду 5

Пригадай!Жовта кров’яна сіль (калій гексаціаноферат (ІІ) K4[Fe (CN)6])Червона кров’яна сіль (калій гексаціаноферат (ІІІ) K3[Fe (CN)6])Комплексні солі

Номер слайду 6

Пригадай!

Номер слайду 7

Завдання 1 Складіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості Купрум (ІІ) хлориду. Взаємодія з металами: Взаємодія з кислотами: Взаємодія з лугами: Взаємодія з солями: Розклад при нагріванні:

Номер слайду 8

Завдання 1 Складіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості Купрум (ІІ) хлориду. Взаємодія з металами: Fe + Cu. Cl2 = Fe. Cl2 + Cu↓2. Взаємодія з кислотами: Cu. Cl2 + H2 SO4 = Cu. SO4 + 2 HCl↑ 3. Взаємодія з лугами: Cu. Cl2 + 2 Na. OH = Cu(OH)2↓ + 2 Na. Cl4. Взаємодія з солями: Cu. Cl2 + 2 Ag. NO3 = 2 Ag. Cl↓ + Cu(NO3)25. Розклад при нагріванні: Розкладаються оксигеновмісні солі

Номер слайду 9

Завдання 2 Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення: Са → Са. О → Са(ОН)2 → Са(НСО3)2 → Са. СО3 → СО21.2.3.4.5.

Номер слайду 10

Завдання 2 Складіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення: Са → Са. О → Са(ОН)2 → Са(НСО3)2 → Са. СО3 → СО22 Са + О2 = 2 Са. О2. Са. О + H2 O = Cа(OH)23. Cа(OH)2 + 2 CО2 = Са(НСО3)24. Са(НСО3)2 = Са. СО3 + H2 O + CО2↑ 5. Са. СО3 = Са. О + CО2↑ або Са. СО3 + 2 HCl = Са. Cl2 + H2 O + CО2↑

Номер слайду 11

Завдання 3 Яка сіль і якої маси утвориться при взаємодії 2 моль натрій гідроксиду та 1 моль ортофосфатної кислоти?3 Na. OH + Н3 РО4 = Nа3 РО4 + 3 H2 O 2 Na. OH + Н3 РО4 = Nа2 НРО4 + 2 H2 O Na. OH + Н3 РО4 = Nа. Н2 РО4 + H2 O Дано:n(Na. OH) = 2 мольn(Н3 РО4) = 1 мольm(солі) - ?2 Na. OH + Н3 РО4 = Nа2 НРО4 + 2 H2 O n(Nа2 НРО4 ) = n(Н3 РО4) = 1 моль. М(Nа2 НРО4 ) = 142 г/мольm(Nа2 НРО4 ) = 142 г/моль ∙ 1 моль == 142 г. Відповідь: маса натрій гідрогенортофосфату дорівнює 142 г.

Номер слайду 12

Завдання 4 Встановіть відповідність між назвою солі та формулою: Нікель (ІІІ) хлорид. Нікель (ІІ) хлорид. Хлорид гексааміннікелю (ІІ)Хлорид гексааміннікелю (ІІІ)А. [Ni(NH3)6]Cl3 Б. [Ni(NH3)6]Cl2 В. Ni. Cl2 Г. Ni. Cl3 Нікель (ІІ) хлорид. Хлорид гексааміннікелю (ІІ)

Номер слайду 13

Завдання 5 Встановіть відповідність між формулою кислоти та назвою її солей: Н2 SО4 Н2 SО3 Н2 S4. НNО3 А. нітрати. Б. сульфіди В. сульфіти. Г. сульфати. Д. нітрити Сульфати. Нітрати. Сульфіди

Номер слайду 14

Завдання 6 Встановіть відповідність між формулою солі та типом: Na2 SО4 Na. НCО3 K4[Fe (CN)6]4. Mg2(OH)2 CO3 А. комплексні соліБ. середні солі В. подвійні соліГ. кислі соліД. основні солі Алюмокалієві галуни (подвійні солі)Малахіт (основна сіль)

Номер слайду 15

Завдання 7 Оберіть ряд формул середніх солей: А. Ca(HCO3)2, K2 SO3 , Cu(OH)Cl, Cu2(OH)2 CO3,Б. Cu(OH)Cl, Cu2(OH)2 CO3, Fe(OH)CO3 В. Ca. HPO4, Na. HSO4, Na. H2 РO4,Г. Zn. SO4, Mg. Br2 , Ca. CO3, Na2 Si. O3

Номер слайду 16

Завдання 8 Позначте ступінь окиснення Сульфуру в солі Au2(SO3)3: А. - 2 Б. + 3 В. + 4 Г. + 6 Солі ауруму

Номер слайду 17

Завдання 9 У результаті взаємодії карбон (ІV) оксиду з калій гідроксидом утворилося 6,9 г солі. Яку масу розчину лугу було взято для реакції, якщо масова частка калій гідроксиду в розчині становить 10%?Дано: m(K2 CO3) = 6,9 г. W(КОН) = 10% (0,1)m(р-ну KOH) - ?2 KOH + CO2 = K2 CO3 + Н2 O Х г6,9 г2 моль1 моль56 г/моль138 г/моль112 г138 г. Х112= 6,9138;Х = 6,9 ∙ 112138=5,6 г (m(КОН)m(р-ну KOH)=5,6 г0,1=56 г. Відповідь: маса розчину лугу – 56 г

Номер слайду 18

Завдання 10 Яка кількість речовини ферум (ІІ) сульфіду утвориться при взаємодії заліза масою 112 г і сірки масою 32 г?Дано: m(Fe) = 11,2 гm(S) = 3,2 гm(Fe. S) - ?Fe + S = Fe. SВідповідь: n(Fe. S) = 0,1 моль.n(Fe) = 11,2 г : 56 г/моль = 0,2 мольn(S) = 3,2 г : 32 г/моль = 0,1 моль. За рівнянням реакції видно, що 1 моль заліза реагує з 1 моль сірки і утворюється 1 моль ферум (ІІ) сульфіду (однакові кількості). А за умовою задачі заліза вдвічі більше ніж сірки. Отже, залізо – в надлишку. Відповідно, n(Fe. S) = n(S) = 0,1 моль.+=

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Пройдіть тест за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/sta423

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Велика Наталія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Презентації
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
2510
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку