Презентація "Розв'язування задач на знаходження часу"

Про матеріал
Матеріал створено згідно Державних стандартів початкової освіти. Проект уроку - Робота з прислів’ ям. Каліграфічна хвилинка. -Усні обчислення. -Розв’ язання задач. -Робота з підручником -Самостійна робота
Перегляд файлу

image

*                                               Розв'язування задач на знаходження часу.

*                                               Роз'язування задач за поданим планом

image

image

II. МОТИВа1-.ЏЯ навчальнот дяльносп. Оголошення теми I мети уроку.

image

1.Сьогодн1 герот мультфильму «ТаЕМНИ1-Џ зимового гпсу» Зимова чарвниця, Незабудка, Срблянка, 1ридесса, Фауна запрошують нас зд1йснити уявну подорож до зимового гпсу, пропонують нам виконати багато цкавих завдань.

imageimageЭ для цього нам потрбно бути уважними, стараннимщ

наполегливими.

Add а short description

image На ypol..ll ми навчимося визначати час за вщомими ННЮ imageшвидюстю, повторимimage1днлаання лаенован сел.

                                                                          2.ПсихологнниЙ настр•й класу.                                                             image

-ви готови до подорож•? Герот вже чекають на вас.

-3аплющ•ть очи. Глибоко не посп•шаючи вдихн'ть. ваш вдих глибокий, а видих-пов•льний.

Продовжуйте дихати глибого та повильно. для того щоб ви змогли уявити та вщчути красу зимового псу ви вдихнете ще юлька разв пов1льно, не поспп.иаючи. Я буду рахувати.

image

Один-глибокий вдих, два- повильний видих, три- глибокий вдих, чотири- пов•льний видих, п ятьimageглибокий вдих, шисть- пов•льний видих, стл- глибокий вдих... Продовжуемо дихати..

Прийшла в лис зима. Вдарили морози. Куди не глянь, кругом сн»кна пороша. У лк! дуже тихо, наче вси його мешканц• вимерли. Дерева оточени снигом стоять зачарован•, немов        ДЕЮ казкового чаклунства. Блакитн• ялини повкили величезн1 пухнаст• лапи. Оголен• берези одягнулися в бите вбрання схилилися пр, вагою свого нового наряду. У л•совй сн'жн'й тиш• ф•гури 31 сн1гу набувають такоћ' виразност•, що стае нав•ть дивно. Виникае вщчуття, що дерева сп•лкуються собою, приховуючи        нас велику таемницю мктичного зимового л•су.

герот мультфильму «ТаЕМНИЦ1 зимового лису» Зимова чар•вниця, Незабудка, Ср1блянка,

1ридесса, Фауна запрошують нас здйснити уявну подорож до зимового лку, пропонують нам виконати багато цкавих завданы

image

Зимова фея подарувала нам сн»кинки. Вони незвичайн•, 60 кожен в них мае завдання.

Назвемо основн' завдання уроку.

Проект уроку

- Робота з прислв' ям. Кајмграфична хвилинка.

-YCHI обчислення,

-Розв' язання задач,

-Робота з гидручником

-Самоспйна робота

imageхвилинка

image
Ср!блянка пщготувала присл•в я.

-як ви його розумкте ?

Грудень рик К!НЧаЕ, а зиму починае

Нас зустр“аае Глк I пропонуе виконати усн! обчислення.


image2. Учни обчислення.

Обчислити «Ланцюжок»

                                                 720:80                                                630 : 70                            100 : 20

image image
image

• зоо

                                                                                             +600                                                                                             - 500

                                                                    +700                                : 100

                                                            -540                           -690

image

динь-динь пропонуе скласти та розвя' зати задачи за таблицею

Рухомий 06' ект

Ворона

Швидюсть

Час

2год

Вщстань

100КМ

висновок:

— Як знайти швидюсть за видомими часом вщстанню?

Записати формулу.

Склатть обернену задачу, в яюй потр!бно знайти вщстань.

imageimage0

Робота за пщручником

632. imageПомркуйте, що потр•бно знати, щоб розв'язати подан1 задачк imageпройшла 280 м, рухаючись 31 швидюстю 40 м/хв, а Юля — 480 м 3! швидюстю 30 м/хв. Хто з двчат витратив Ольше часу на дорогу?

Тарас пройшов 300 м, рухаючись 31 швидюстю 50 м/хв, а Денис — 400 м 31 швидюстю 40 м/хв. Хто з хлопцв витратив Ольше часу на дорогу?

633. Електропотяг витхав 3l станцй' А 3l швидюстю 60 км/год I прибув на станцио В, подолавши 240 км. Сюльки годин

                   image                       Тхав електропотяг?

imageimageimage4. здстань мктом I селом — 36 км. Вш мкта до с велосипедист Тхав 31 швидюстю 12 км/год. Назад Bl l-l повертався з вантажем, рухаючись 3! швидюстю 6 км/год.

Сюльки годин витратив велосипедист на весь шлях?

imageРозв'я>ють задачу, скориставшись планом.

imageimageПлан розвЗвування

1)           Сюльки годин витратив велосипедист на дорогу до села?

2)           Сюльки годин витратив велосипедист на дорогу назад? 3) Сюльки годин витратив велосипедист на весь шлях?

Рефлексия

-молод\..џ! Ви впорались з ОСТаННIМ завданням.

imageОсь заюнчилася наша подорож зимовим л•сом,

image-яю ж image приховуе зимовий лис?

Чи сподобався вам урок? imageна уроеџ ми говорили про...

Мени цкаво було...

Найб•льш• трудно1..ц1 я вщчував.. на наступному урок.џ мени хотилося б знову...

pdf
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку