Презентація "Розв'язування задач за допомогою рівнянь" 1 урок

Про матеріал

Презентація "Розв'язування задач за допомогою рівнянь". За підручником Н.А. Тарасенкова "Математика" 6 клас

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика 6 клас. Розв’язування задачза допомогою рівнянь Маяківська ЗОШ І-ІІІ ст. Слов’янського району. Донецької областіВчитель: Шаламова А. В.

Номер слайду 2

Консультація щодо самостійної роботи1 крок. Добуток дорівнює нулю, коли один із множників дорівнює нулю2 крок. Розв'язати кожне з отриманих рівнянь. Високий рівень №6 (3 бали)Відповідь: 0,3 ; -2,4

Номер слайду 3

Добре з’ясуйте, що дано в задачі, а що треба знайти;Встановіть співвідношення між даними і шуканими величинами;Позначте шукане буквою;Виразіть через цю букву значення інших величин;Складіть і розв’яжіть рівняння;Запишіть відповіді до задачі. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Номер слайду 4

Розв’язування задач за допомогою рівнянь {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Задача. Величина. Вираз. Одне із чисел на 8 менше за друге. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, на 8 менше. Друге число: ?Перше із чисел на 5 більше за друге. Більше із чисел позначено через x. Вирази через х менше число. Перше число: ?, на 5 більше. Друге число: ?Перше із чисел у 3 рази менше від другого. Менше із чисел позначено через x. Вирази через x друге число. Перше число: ?, у 3 р.менше. Друге число: ?

Номер слайду 5

У двох вагонах метро разом 78 пасажирів, причому в першому вагоні пасажирів на 6 менше, ніж у другому. По скільки пасажирів у кожному з вагонів?{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 вагон?, на 6 менше 78 пасажирів2 вагон?(ч) – пасажирів у 2 вагоні(ч) – пасажирів у 1 вагоніВідповідь:42; 36

Номер слайду 6

Перше число в 3 рази більше за друге. Знайдіть ці числа, якщо друге число на 24 менше від першого{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}1 число?, 3 рази більше їх різниця дорівнює 24.2 число?

Номер слайду 7

Перше число в 3 рази більше за друге. Знайдіть ці числа, якщо різниця першого числа і числа 18, дорівнює другому числу{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}1 число?, 3 рази більше рівність двох величин2 число?2 число1 число. Відповідь:9; 27

Номер слайду 8

Перше число в 3 рази більше за друге. Знайдіть ці числа, якщо різниця першого числа і числа 10, дорівнює сумі другого числа і числа 6.{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}1 число?, 3 рази більше рівність двох величин2 число?2 число1 число. Відповідь:8;24

Номер слайду 9

До якої із задач подано модель?У І бідоні  молока на 7 л менше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока на 7 л більше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока в 7 разів менше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?У І бідоні  молока в 7 разів більше, ніж у ІІ. Скільки літрів молока в кожному бідоні, якщо в двох бідонах разом 53 л?АГБВ

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Десятник Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Андрейченко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Васильченко Наталія Ігорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чулак Жанна Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сухарська Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
13779
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку