Презентація,,Розв'язуваня впра на числові проміжки,перерізи множин"

Про матеріал

В даній презентації показано на прикладах способи проміжків,як уміти правильно читати та зображати на координатій прямій, використавувати їх означення для вирішення задач прикладного змісту.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 8 Тема:§5. Числові проміжки. Переріз та об’єднання множин.

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 3

Вміти зобразувати числові проміжкина координатній прямій. Вивчити поняття числового проміжку та зображення на числовій прямі. Переріз та об’єднання множин. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Поглибити знання про властивості числових проміжків .

Номер слайду 4

Тип уроку : формування нових умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 5

“Бліц - опитування ”Сформулювати означення числового проміжку. Сформулювати означення перерізу множин. Сформулювати означення перерізу числових проміжків. Сформулювати означення об’єднання множин. Сформулювати означення об’єднання числових роміжків.

Номер слайду 6

Виконання вправ: Запишіть промiжки, що зображенi на координатнiй прямiй:1) Х Є (-3; 2]2) Х Є [ -3; 5]3) Х Є (-∞; 1)4) Х Є [ 2; ∞ )

Номер слайду 7

2. Зобразiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку:x ≥ 3; 2) x > 4; 3) −1 ≤ x < 3; 4) 1 < x ≤ 5.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Х ≥ 3 ● х. Х є [ з; ∞ ) 3 ///////{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Х > 4 ○Х є ( 4; ∞ ) /////// 4

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}-1 < х < 3 \\\\\\\\\\ Х є ( -1; 3 ){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 < х ≤ 5 \\\\\\\\\\ Х є ( 1; 5 ] 1 5/////////////////////////////////////////////////// -1 3

Номер слайду 9

2. Якi з чисел –3; –1; 0; 1,7; 4 належать промiжку:1) [−3;4]; 2) (−3;4); 3) (−3;5]; 4) [−3;+∞)?3. За рисунком знайдiть, чому дорiвнює:1) [1;5] ∩ [3;4]; 2) [1;5] ∪ [3;4].[3;4]; [1;5]

Номер слайду 10

№ 151. Знайдiть найменше ціле число, що належить промiжку:1) ( 0;8); 2) (−5;2); 3) [ 4; 7); 4) ( 0,5; +∞).1) 1. Робота з підручником2 ). -4.3).4.4). 1. № 159. Зображіть проміжки на координатній та запишіть іх об’єднання :1) (−3;1) i (0;4]; 3) [3;8) i [4;5); 4) (-∞; 3) i (2,8; 4).

Номер слайду 11

1. Зобразiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку:1) x ≤ −1; 2) x > 5; 3) 0 ≤ x ≤ 6; 4) −1 < x < 4.2. За допомогою координатної прямої знайдiть перерiз та об’єднання числових промiжкiв:(−3;+∞) i (4;+∞); 2) (−∞;2) i [0;+∞);

Номер слайду 12

Тестове завдання. Який iз наведених записів вiдповiдає рисунку?А) 1 ≤ x ≤ 2; Б) 4 ≤ x < 5; В) [1;2] ∩ [4;5); Г) [1;2] ∪ [4;5). Г).

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Вивчити змiст поняття «числовий промiжок», перерiз та об’єднання числових промiжкiв, а також інформацію про види числових промiжкiв. Розділ 1.§5. Виконати вправи.№ 149.(1;4) ; № 152 (2; 3);№ 156. № 158(1); № 160 (4).

Номер слайду 14

На уроці я - дізнався...- зрозумів...- навчився...- найбільший мій успіх - це...- найбільші труднощі я відчув...- я не вмів, а тепер умію...- я змінив своє ставлення до...- на наступному уроці я хочу...

Номер слайду 15

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Резніченко Наталя Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 5. Числові проміжки. Переріз та об’єднання множин
Додано
25 липня 2018
Переглядів
4857
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку