В даній презентації показано на прикладах способи проміжків,як уміти правильно читати та зображати на координатій прямій, використавувати їх означення для вирішення задач прикладного змісту.
Вміти зобразувати числові проміжкина координатній прямій. Вивчити поняття числового проміжку та зображення на числовій прямі. Переріз та об’єднання множин. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Поглибити знання про властивості числових проміжків .
2. Зобразiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку:x ≥ 3; 2) x > 4; 3) −1 ≤ x < 3; 4) 1 < x ≤ 5.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Х ≥ 3 ● х. Х є [ з; ∞ ) 3 ///////{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Х > 4 ○Х є ( 4; ∞ ) /////// 4
1. Зобразiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку:1) x ≤ −1; 2) x > 5; 3) 0 ≤ x ≤ 6; 4) −1 < x < 4.2. За допомогою координатної прямої знайдiть перерiз та об’єднання числових промiжкiв:(−3;+∞) i (4;+∞); 2) (−∞;2) i [0;+∞);