Вданій розробці пригадано і дано визначення області визначення функції ,за допомогою властивостей лінійних нерівностей,як правиль знаходити область визначення функцій.
Вміти розв’язувати лінійні нерівності різного вигляду та знаходити область визначення виразів за допомогою нерівностей. Продовжити формувати поняття нерівностей з однією змінною. . Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Розвивати увагу. Мета уроку: Вчити застосовувати їх до знаходження області допустимих значень виразів.
1). Які з чисел є розв‘язками нерівності:3x+1 > 2; Відповідь: 0,5;4;5.2. Назвiть усi натуральнi розв’язки нерiвностi: Виконання письмових вправ4) −1 ≤ x ≤ 6. Відповідь: 1; 2;3;4;5;6.№ 199(1). При якому значенні а нерівність ах < 4 має ту саму множину розв’язків,що і нерівність: Відповідь: а > 0.