Презентація,,Застосування лінійних нерівносте для знаходження області визначення функції.

Про матеріал

Вданій розробці пригадано і дано визначення області визначення функції ,за допомогою властивостей лінійних нерівностей,як правиль знаходити область визначення функцій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 10 Розділ 1. Тема:§5-6. Застосуван лінійних нерівностей до знаходження області визначення виразів.

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 3

Вміти розв’язувати лінійні нерівності різного вигляду та знаходити область визначення виразів за допомогою нерівностей. Продовжити формувати поняття нерівностей з однією змінною. . Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Розвивати увагу. Мета уроку: Вчити застосовувати їх до знаходження області допустимих значень виразів.

Номер слайду 4

Тип уроку : формування умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 5

Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку: № 179(1) ( -∞; -11].№ 179(4) ( -∞; -12).№ 181(2) ( -∞; 6).№ 181(3) ( -∞; 8].№183(4) .( -∞; -36 )№ 188(1).(так).№ 191(4). ( 0,4; +∞)

Номер слайду 6

Виконання письмових вправ№ 194.(3). 2( 3 + х )+( 4 – х ) ≤ 0;( -∞; -10 ]№ 194.(2). 3( 1 - х ) ≥ 2( 2х – 2 );( -∞; 1 ]Розв’яжiть подвiйну нерiвнiсть:1) −1 ≤ 3x+4 < 5; [ 1 ; 3)Розв’яжiть нерiвнiсть:( 1,25; +∞)

Номер слайду 7

Знайди помилку у розв’язанні вправи, наведи правильне розв’язування ,та поясни його. Розв’язання:4у - 2у -1 ≥ 1; 2у ≥ 2; у ≥ 1;Відповідь: [1; +∞). Правильне розв’язання:4у - 2у +1 ≥ 4; 2у ≥ 4 -1; 2у ≥ 3; у ≥ 1,5;Відповідь: [1,5; +∞).

Номер слайду 8

Знайдіть область визначення функції:1) 3х- 2+4х-1,8- 4,5 Д(у) = (-∞;+∞); Д( у) =R. Д(у) = [ -2; +∞). Д(у) = ( 3; +∞). Д(у) = ( -∞; +∞), крім х ≠ 0.

Номер слайду 9

№ 202(1). Знайдіть усі натуральні розв’язки нерівності:1;2; 3.№ 208.(задача)Відповідь: Меншою за 12 см.№ 204 (1). Знайдіть найменший цілий розв’язок нерівності: Відповідь: 9.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 10

1). Які з чисел є розв‘язками нерівності:3x+1 > 2; Відповідь: 0,5;4;5.2. Назвiть усi натуральнi розв’язки нерiвностi: Виконання письмових вправ4) −1 ≤ x ≤ 6. Відповідь: 1; 2;3;4;5;6.№ 199(1). При якому значенні а нерівність ах < 4 має ту саму множину розв’язків,що і нерівність: Відповідь: а > 0.

Номер слайду 11

Тестове завдання1. Розв’язком нерiвностi 2x−1 < 4 є число: А) 8; Б) –3; В) 4,5; Г) 5. Б) -32. При яких значеннях х функція у = 2х – 3 набуває від’ємних значень?Відповідь: x < 1,5.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Вивчити змiст тверджень, розглянутих на уроцi (див. Розділ 1 § 6.)Виконати вправи.№ 179.(2;3) ; № 181 (7; 8);№ 183(2). № 188(2); № 197 (1). Додатково № 200(2)

Номер слайду 13

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…

Номер слайду 14

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 6. Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку