25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Презентація "Розвиток громадянських компетентностей учнів на уроках математики"

Про матеріал

Даний матеріал був представлений в рамках проведення "DOCCU-fest Херсон" в номінації "DOCCU-технології". Архів містить презентацію виступу та необхідний роздатковий матеріал.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток громадянських компетентностей учнів на уроках математики. Крупа Ольга Анатоліївнаучитель фізики та математики. Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Каланчацької селищної ради. Херсонської області

Номер слайду 2

Навички ХХІ століття

Номер слайду 3

Як формувати громадянську обізнаність та відповідальність на уроках математики? ?????

Номер слайду 4

Конструктор уроку Проблемні ситуаціїПровокаційні ситуаціїСторітелінг

Номер слайду 5

Конструктор уроку Collaborative Challenges. Це спільний проект, що ставить перед учнями ціль, яку вони можуть досягнути лише разом.

Номер слайду 6

Конструктор уроку Посібники Ради Європи

Номер слайду 7

Фрагмент уроку «Теорема Вієта»Сторітелінг «Франсуа Вієт»Чи необхідно знати математику в сучасному інформаційному світі? Чому?1 Які риси характеру притаманні справжнім професіоналам?2 Чи можна ці риси розвивати за допомогою математичних знань? 3

Номер слайду 8

Фрагмент уроку «Теорема Вієта»Collaborative Challenges «Підзарядіть робота POLL-E»Які затребувані професії майбутнього передбачають знання математики? Ці таємниці розкриє наш друг — робокар POLL-E. Овва! Заряд його батареї на мінімумі! Потрібно врятувати його, перезарядивши батареї позитивною енергією відповідей, та повернути його назад до життя! Пам’ятайте, що нам необхідно набрати не менше 80% енергії.

Номер слайду 9

Фрагмент уроку «Теорема Вієта»Вправа «Яка професія мені підходить?»Мета: показати власну відповідальність дітей у виборі професії;1спонукати до критичного аналізу та самооцінки.2

Номер слайду 10

п. Вправа «Яка професія мені підходить?»Вони записують усі робочі місця, запропоновані їм, і вказують свої причини прийняття або відмови від них. 4 Учитель кожному роздає пропозиції на картці щодо роботи. 1 Учень має вирішити: приймати запропоновану пропозицію чи ні, записують свої причини в роздатковому матеріалі. 2 Далі учні шукають іншу роботу. Вони можуть помінятися пропозиціями одне з одним або обміняти свої картки на одну з карток на столі вчителя.3 Якщо учні знайдуть роботу, яка їм подобається, то вони просто залишають картку у себе. Якщо ж вони просто покладуть свої картки, але не візьмуть замість них інші, це означає, що вони залишаються безробітними. 53 хв

Номер слайду 11

п. Вправа «Яка професія мені підходить?»Хто з вас прийняв пропозицію роботи? Хто ні? Чому?Якими були причини вибору?  ОБГОВОРЕННЯ1 хв

Номер слайду 12

п. Вправа «Яка професія мені підходить?»  Презентація груп.• Що мене цікавить і що я люблю робити?• Що у мене добре виходить? • Які мої сильні сторони?• Що я можу зробити найкраще, коли стикатимуся з конкуренцією? РОБОТА В ГРУПАХУчитель пропонує дітям об’єднатися в групи по 4–5 осіб, визначити і представити список з трьох критеріїв, за якими вони визначали свою майбутню роботу.3 хв

Номер слайду 13

п. Вправа «Яка професія мені підходить?» ПІДСУМОКДіти відчувають відповідальність у виборі професії. Вправа допоможе підкреслити їхні сильні сторони і вподобання, допомогти у виборі професії. За допомогою своїх батьків і друзів, а також учителів вони можуть досліджувати власний профіль компетентностей.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

Перегляд файлу

ПІ учня (учениці)______________________________________________________________________

Назва запропонованої професії

Обираю (+)

Не обираю (-)

Причина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня (учениці)______________________________________________________________________

Назва запропонованої професії

Обираю (+)

Не обираю (-)

Причина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня (учениці)______________________________________________________________________

Назва запропонованої професії

Обираю (+)

Не обираю (-)

Причина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня (учениці)______________________________________________________________________

Назва запропонованої професії

Обираю (+)

Не обираю (-)

Причина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Системне мислення, управління проектами, багатомовність та мультикультурність, ІТ.

Багатомовність та мультикультурність, ІТ, робота з людьми

 

 

 

Системне мислення, ІТ, клієнтоорієнтованість.

 

 

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації, багатомовність та мультикультурність, клієнтоорієнтованість, робота з людьми.

 

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації, управління проектами, клієнтоорієнтованість, робота з людьми, навички художньої творчості.

 

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації, управління проектами, клієнтоорієнтованість, робота з людьми, навички художньої творчості.

 

 

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації, управління проектами, багатомовність та багатокультурність

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації, ІТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Системне мислення, навички міжгалузевої комунікації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
19 липня 2018
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку