Презентація "Розвиток креативних здібностей вихованців на уроках суспільно-гуманітарного циклу з метою забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості

Про матеріал

—Як запалити полум'я зацікавленості?

—Чого і як треба навчати дітей у сучасному світі?

—Як навчати дитину, щоб вона була успішною?

Над такими питаннями працює наше методичне об'єднання. У презентації подається звіт з роботи над заявленою проблемою та окреслено шляхи її розв'язання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток креативних здібностей вихованців на уроках суспільно-гуманітарного циклу з метою забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистостіСкуріхіна Тамара Петрівна, керівник методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Номер слайду 2

Ні в кого не виникає сумніву, що прогрес цивілізації залежить виключно від обдарованих людей. К. Перес “Обдаровані діти”

Номер слайду 3

Если ты замечаешь, что скачешь на дохлой лошади, - слезь с неё. Индейская пословица. Но прежде чем отказаться от дохлой лошади, мы попробуем её хорошенько отстегать – а вдруг поскачет? Потом проведём пару десятков конференций, выделим гранты по тематике чудесного оживления дохлых лошадей… Ну, и в конце концов экспертное сообщество предложит турбореактивный двигатель, который решит все проблемы, как только получится внедрить его в дохлую лошадь…А. Гин «ТРИЗ-педагогика»

Номер слайду 4

Дивна провокація Чи не здається вам логічним, що тварина має поводитися якомога непомітніше у присутності хижака? Тоді як пояснити поведінку газелей Томсона? Деякі газелі (а пасуться газелі стадом) поводяться як провокатори. Вони підстрибують високо вгору, немов навмисно дражнять лева, що знаходиться неподалік. Спробуйте висунути гіпотези, які пояснюють таку поведінку газелей.

Номер слайду 5

Основні питання педагогіки. Як запалити полум'я зацікавленості?Чого і як треба навчати дітей у сучасному світі? Як навчати дитину, щоб вона була успішною?

Номер слайду 6

Середньовічна школа. Сучасна школа. Учитель мав можливість передати весь обсяг відомої на той час інформації з будь-якої науки своєму учневі. Неможливо знати все навіть у вузькій галузі знання. Численні факти добре запам'ятовують комп'ютери; учні повинні мати інші навички.

Номер слайду 7

Що таке креативність?Квадратні колеса для потягу?Штучна п'ята нога для собаки?Теорія змови тау-китян проти Сонячної системи?Приклади нового, але не корисного Креативність – уміння створювати нове і корисне

Номер слайду 8

Розвиток креативних здібностей учнів Головне завдання вчителя: Донести Пояснити. Показати. Навчити:думатирозумітиосмислюватитрактуватизастосовувати

Номер слайду 9

Принципи креативного навчання Принцип відповідності зовнішнього продукту учня його внутрішнім потребам. Принцип індивідуальної освітньої траєкторії учня в освітньому просторіПринцип інтерактивності занять. Принцип відкритої комунікації стосовно створюваної учнями освітньої продукції

Номер слайду 10

Креативне навчання розвиває:

Номер слайду 11

Спеціальні умови для розвитку креативних здібностей

Номер слайду 12

Умови формування креативностіВідсутність зразка регламентованої поведінки. Наявність позитивного зразка творчої поведінки. Створення умов для наслідування творчої поведінки. Соціальне підкріплення творчої поведінки

Номер слайду 13

Індивідуальна освітня траєкторія. Як навчати всіх по-різному? Спиратися на концепцію, що допускає в середині себе різноманіття освітніх траєкторій учнів переосмислювати свої дії і позиціїЗнаходитися у ситуації освітньої невизначеностіppt_xppt_x

Номер слайду 14

Способи організації індивідуальної освітньої траєкторіїДиференціація навчання (індивідуальний підхід до учня, диференціація матеріалу за ступенем складності, спрямованості тощо)Кожному учню дається можливість створення власної освітньої траєкторії освоєння всіх навчальних дисциплін

Номер слайду 15

Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного учня в освіті

Номер слайду 16

Особистісний потенціал учня – Це сукупність його здібностей: діяльніснихпізнавальнихтворчихкомунікативних

Номер слайду 17

Принципове положення сучасного навчання Будь-який учень здатний знайти, створити або запропонувати свій варіант рішення будь-якої задачі, що стосується власного навчання.

Номер слайду 18

Науково-методична робота вчителів методоб’єднання суспільно-гуманітарного циклу Обласна виставка “Педагогічні здобутки освітян-2015” (ДОІППО) – Гурська І. Й., Кирсань Н. П., Скуріхіна Т. П.

Номер слайду 19

Участь у роботі вебінарів: Кардашова І. В., Гурська І. Й.,Скуріхіна Т. П.,Щелочиліна С. М.

Номер слайду 20

Участь вчителів у професійних і творчих конкурсах. Скуріхіна Т. П. “Україна в моєму серці” (ЗЛ), “Урок, яким я пишаюся” (ЗЛ), “Виховуємо духовність” (ЗЛ), “Книжкова полиця” (газета “Сам. Суд”)Щелочиліна С. М. “Урок, яким я пишаюся” (ЗЛ), “Виховуємо духовність” (ЗЛ)

Номер слайду 21

Друк у фахових журналах. Білоус В. М. (“Відкритий урок”)Щелочиліна С. М. (“Зарубіжна література”)Скуріхіна Т. П. (альманах“Етнодіалоги”, сайт “Самарские судьбы”)

Номер слайду 22

Учнівські конкурси. Міжнародний конкурс знавцівукраїнської мови імені Петра Яцика. Олімпус (українська мова)Мій Лермонтов (обласний)Благодійне читання (міжрегіональний)Диво Різдва Христового (журнал ЗЛ)Молитва за Україну (журнал ЗЛ)

Номер слайду 23

Переможці конкурсів. Повторенко Анастасія “Благодійне читання” 1 місце. Скоробогач Владислав “Благодійне читання” 1 місце. Куляк Богдан “Диво Різдва Христового” 3 місце

Номер слайду 24

Тиждень гуманітарних наук. Андріївські вечорниці (Мирошниченко А. Г.)

Номер слайду 25

Тиждень гуманітарних наук. Колядки, щедрівки (Білоус В. М.)

Номер слайду 26

Тиждень гуманітарних наук. Диво Різдва Христового (Скуріхіна Т. П., Щелочиліна С. М.)

Номер слайду 27

Тиждень гуманітарних наук. Свято Миколая (Скуріхіна Т. П., Щелочиліна С. М.)

Номер слайду 28

Завдання методоб’єднання з реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів. Діагностика рівня розвитку якостей учнів. Фіксування фундаментальних освітніх об'єктів. Вибудовування системи особистого ставлення учня до майбутньої освітньої сфери. Діяльність з одночасної реалізації індивідуальних освітніх програм учнів і загальноколективної освітньої програми

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 січня
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку