Як запалити полум'я зацікавленості?
Чого і як треба навчати дітей у сучасному світі?
Як навчати дитину, щоб вона була успішною?
Над такими питаннями працює наше методичне об'єднання. У презентації подається звіт з роботи над заявленою проблемою та окреслено шляхи її розв'язання.
Если ты замечаешь, что скачешь на дохлой лошади, - слезь с неё. Индейская пословица. Но прежде чем отказаться от дохлой лошади, мы попробуем её хорошенько отстегать – а вдруг поскачет? Потом проведём пару десятков конференций, выделим гранты по тематике чудесного оживления дохлых лошадей… Ну, и в конце концов экспертное сообщество предложит турбореактивный двигатель, который решит все проблемы, как только получится внедрить его в дохлую лошадь…А. Гин «ТРИЗ-педагогика»
Дивна провокація Чи не здається вам логічним, що тварина має поводитися якомога непомітніше у присутності хижака? Тоді як пояснити поведінку газелей Томсона? Деякі газелі (а пасуться газелі стадом) поводяться як провокатори. Вони підстрибують високо вгору, немов навмисно дражнять лева, що знаходиться неподалік. Спробуйте висунути гіпотези, які пояснюють таку поведінку газелей.
Завдання методоб’єднання з реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів. Діагностика рівня розвитку якостей учнів. Фіксування фундаментальних освітніх об'єктів. Вибудовування системи особистого ставлення учня до майбутньої освітньої сфери. Діяльність з одночасної реалізації індивідуальних освітніх програм учнів і загальноколективної освітньої програми