Мета: Ознайомити і закріпити уміння створювати інтерактивні тести он-лайн конструктора Кahoot.
Методи: словесний, наочно-ілюстративний, практичний.
Ресурси: Інтерактивна дошка, презентація по темі, відеоролик, комп'ютери, смартфони, тестові завдання в он-лайн конструкторі kahoot, інструкція по використанню
Очікуваний результат: Учасники семінару будуть створювати, і використовувати онлайн конструктор kahoot на уроках з метою закріплення і самоконтролю за темами що вивчаються, застосовувати на різних етапах уроку, для контролю знань (вхідний, поточний, тематичний, підсумковий).
Борщівський навчально-виховний комплекс
«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів№3 – гімназія
імені Романа Андріяшика»
Мета: Ознайомити і закріпити уміння створювати інтерактивні тести он-лайн конструктора Кahoot.
Методи: словесний, наочно-ілюстративний, практичний.
Ресурси: Інтерактивна дошка, презентація по темі, відеоролик, комп’ютери, смартфони, тестові завдання в он-лайн конструкторі kahoot, інструкція по використанню
Очікуваний результат: Учасники семінару будуть створювати, і використовувати онлайн конструктор kahoot на уроках з метою закріплення і самоконтролю за темами що вивчаються, застосовувати на різних етапах уроку, для контролю знань (вхідний, поточний, тематичний, підсумковий).
Хід виступу :
Шановні колеги, сьогодні хочу порадувати вас черговим шедевром, незамінимим інструментом для оцінювання знань учнів. Але все це в ігровій і захоплюючій формі. Називається він Kahoot.
Kahoot - це порівняно новий сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань. Може ефективно використовуватися в дидактичних цілях.
Учні можуть відповідати на створені вчителем тести з планшетів, ноутбуків, смартфонів, тобто з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету. Створені в Kahoot завдання дозволяють включити в них фотографії і навіть відеофрагменти. Запущена бета-версія інструменту drag-and-drop. Темп виконання вікторин, тестів регулюється шляхом введення часової межі для кожного питання.
При бажанні вчитель може ввести бали за відповіді на поставлені питання: за правильні відповіді і за швидкість. Табло відображається на моніторі вчительського комп'ютера.
Для участі в тестуванні учні просто повинні відкрити сервіс і ввести PIN-код, який представляє вчитель зі свого комп'ютера.
Учневі зручно на своєму пристрої вибирати правильну відповідь. Варіанти представлені геометричними фігурами. Гра почалася. Учні оцінюються за двома параметрами відразу: вибір правильної відповіді і швидкість вибору у порівнянні з однокласниками.
Ну все, давайте почнемо! Набираємо в пошуку слово Kahoot.
Вам, як учителю, буде потрібен комп'ютер і інтерактивна дошка або проектор, а учням (кожному) буде потрібен комп'ютер або ноутбук або стільниковий телефон. Так, і всім потрібен вихід в інтернет. як же без нього і в наші дні.
Учитель створює аккаунт в Kahoot, складає завдання, завантажує їх в Kahoot, потім в класі заходить в свій аккаунт, натискає грати. На дошці з'являється пінкод для входу в гру. Діти заходять на сайт kahoot.it, набирають пінкод, натискають enter і все!
Можливість організації групової роботи в сервісі.
Вікторина, створена за допомогою сервісу, розрахована на участь в ній до 30 осіб.
Увага! Учитель не може почати гру, поки у віртуальній кімнаті не з'явиться хоча б один учасник (кількість присутніх і їх імена відображаються у віртуальній кімнаті на великому екрані). Як тільки всі учасники гри приєдналися, вчитель натискає «Start now» - і вікторина починається.
На великому екрані учні бачать питання і варіанти відповідей на нього, на своїх мобільних пристроях - кольорові прямокутники з геометричними фігурами всередині, кожен з яких відповідає одному з відповідей. Необхідно вибрати один з варіантів і клікнути по ньому. На пристрої висвічується інформація про те, правильна відповідь чи ні, а також кількість балів, що нараховуються учаснику за правильну відповідь. На великий екран виводиться загальний рахунок і поточний рейтинг учасників гри.
Взяти участь у вікторині можна, використовуючи будь-який мобільний пристрій. Додаткових програм і додатків встановлювати не треба.
Приклади використання в освітній діяльності
На сайті сервісу зібрані ігри та вікторини з різних тем і предметів. Можна не тільки демонструвати вікторини, створені в своєму аккаунті, а й скористатися матеріалами інших користувачів сервісу.
Всі вікторини доступні для проведення в двох варіантах:у режимі демонстрації (для проведення гри реєстрація не потрібна, лише перейти за посиланням) та у режимі перегляду (зручний для роботи і призначений для зареєстрованих користувачів; вчитель має доступ до бази даних вікторин, де можна підібрати необхідний навчальний матеріал) .
Як використовувати мобільні опитування в навчанні?
• Для проведення поточного оцінювання.
• Для повторення матеріалу в ігровій формі перед підсумковим оцінюванням.
• Щоб з'ясувати точку зору учнів на різні шкільні події та заходи.
• Попросити учнів придумати власні питання і тести, які можна використовувати в системах мобільних опитувань.
Алгоритм роботи з сервісом Kahoot:
• створюємо опитування (тест) з можливістю додавання фото і відео;
• даємо номер віртуальної кімнати (його генерує система);
• демонструємо завдання через проектор на екран в класі;
• учні заходять з мобільних пристроїв;
• на екрані їх мобільних гаджетів починає відображатися завдання і йде зворотний відлік часу;
• на загальному екрані після відповіді на питання виводяться імена учнів, які правильно відповіли - хто швидше відповів, той переможець;
• учні відповідають - їм нараховують очки за правильне виконання завдання.
При проведенні вікторини можна провести змагання між учасниками: хто швидше відповість на питання. За кожну правильну відповідь присуджуються бали.