До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Майстер-клас на тему «Створення інтерактивних тестів на базі он-лайн конструктора Kahoot»

Про матеріал

Мета: Ознайомити і закріпити уміння створювати інтерактивні тести он-лайн конструктора Кahoot.

Методи: словесний, наочно-ілюстративний, практичний.

Ресурси: Інтерактивна дошка, презентація по темі, відеоролик, комп'ютери, смартфони, тестові завдання в он-лайн конструкторі kahoot, інструкція по використанню

Очікуваний результат: Учасники семінару будуть створювати, і використовувати онлайн конструктор kahoot на уроках з метою закріплення і самоконтролю за темами що вивчаються, застосовувати на різних етапах уроку, для контролю знань (вхідний, поточний, тематичний, підсумковий).

Перегляд файлу

Борщівський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів№3 – гімназія

імені Романа Андріяшика»

 

 

 

 

 

 

it.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Ознайомити і закріпити уміння створювати інтерактивні тести он-лайн конструктора Кahoot.

 Методи: словесний, наочно-ілюстративний, практичний.

 Ресурси: Інтерактивна дошка,  презентація по темі, відеоролик, комп’ютери, смартфони, тестові завдання в он-лайн конструкторі  kahoot, інструкція  по використанню

Очікуваний результат: Учасники семінару будуть створювати,  і використовувати онлайн конструктор kahoot на уроках з метою  закріплення і самоконтролю за темами що вивчаються,  застосовувати на різних етапах уроку, для  контролю знань (вхідний, поточний, тематичний, підсумковий).

Хід виступу :

Шановні колеги, сьогодні хочу порадувати вас черговим шедевром, незамінимим  інструментом для оцінювання знань учнів. Але все це в ігровій і захоплюючій формі. Називається він Kahoot.

Kahoot - це порівняно новий сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань. Може ефективно використовуватися в дидактичних цілях.

Учні можуть відповідати на створені вчителем тести з планшетів, ноутбуків, смартфонів, тобто з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету. Створені в Kahoot завдання дозволяють включити в них фотографії і навіть відеофрагменти. Запущена бета-версія інструменту drag-and-drop. Темп виконання вікторин, тестів регулюється шляхом введення часової межі для кожного питання.

При бажанні вчитель може ввести бали за відповіді на поставлені питання: за правильні відповіді і за швидкість. Табло відображається на моніторі вчительського комп'ютера.

Для участі в тестуванні учні просто повинні відкрити сервіс і ввести PIN-код, який представляє вчитель зі свого комп'ютера.

Учневі зручно на своєму пристрої вибирати правильну відповідь. Варіанти представлені геометричними фігурами. Гра почалася. Учні оцінюються за двома параметрами відразу: вибір правильної відповіді і швидкість вибору у порівнянні з однокласниками.

Ну все, давайте почнемо! Набираємо в пошуку слово Kahoot.

Вам, як учителю, буде потрібен комп'ютер і інтерактивна дошка або проектор, а учням (кожному) буде потрібен комп'ютер або ноутбук або стільниковий телефон. Так, і всім потрібен вихід в інтернет. як же без нього і в наші дні.

 Учитель створює аккаунт в Kahoot, складає завдання, завантажує їх в Kahoot, потім в класі заходить в свій аккаунт, натискає грати. На дошці з'являється пінкод для входу в гру. Діти заходять на сайт kahoot.it, набирають пінкод, натискають enter і все!

 

 

 

 

kahoot

Можливість організації групової роботи в сервісі.

Вікторина, створена за допомогою сервісу, розрахована на участь в ній до 30 осіб.

Увага! Учитель не може почати гру, поки у віртуальній кімнаті не з'явиться хоча б один учасник (кількість присутніх і їх імена відображаються у віртуальній кімнаті на великому екрані). Як тільки всі учасники гри приєдналися, вчитель натискає «Start now» - і вікторина починається.

На великому екрані учні бачать питання і варіанти відповідей на нього, на своїх мобільних пристроях - кольорові прямокутники з геометричними фігурами всередині, кожен з яких відповідає одному з відповідей. Необхідно вибрати один з варіантів і клікнути по ньому. На пристрої висвічується інформація про те, правильна відповідь чи ні, а також кількість балів, що нараховуються учаснику за правильну відповідь. На великий екран виводиться загальний рахунок і поточний рейтинг учасників гри.

Взяти участь у вікторині можна, використовуючи будь-який мобільний пристрій. Додаткових програм і додатків встановлювати не треба.

Приклади використання в освітній діяльності

На сайті сервісу зібрані ігри та вікторини з різних тем і предметів. Можна не тільки демонструвати вікторини, створені в своєму аккаунті, а й скористатися матеріалами інших користувачів сервісу.

Всі вікторини доступні для проведення в двох варіантах:у режимі демонстрації (для проведення гри реєстрація не потрібна, лише перейти за посиланням) та у режимі перегляду (зручний для роботи і призначений для зареєстрованих користувачів; вчитель має доступ до бази даних вікторин, де можна підібрати необхідний навчальний матеріал) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як використовувати мобільні опитування в навчанні?

• Для проведення поточного оцінювання.

• Для повторення матеріалу в ігровій формі перед підсумковим оцінюванням.

• Щоб з'ясувати точку зору учнів на різні шкільні події та заходи.

• Попросити учнів придумати власні питання і тести, які можна використовувати в системах мобільних опитувань.

Алгоритм роботи з сервісом Kahoot:

• створюємо опитування (тест) з можливістю додавання фото і відео;

• даємо номер віртуальної кімнати (його генерує система);

• демонструємо завдання через проектор на екран в класі;

• учні заходять з мобільних пристроїв;

• на екрані їх мобільних гаджетів починає відображатися завдання і йде зворотний відлік часу;

• на загальному екрані після відповіді на питання виводяться імена учнів, які правильно відповіли - хто швидше відповів, той переможець;

• учні відповідають - їм нараховують очки за правильне виконання завдання.

При проведенні вікторини можна провести змагання між учасниками: хто швидше відповість на питання. За кожну правильну відповідь присуджуються бали.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Mykyteichuk Liudmyla Romanivna
    Дякую за коментар. Дуже рада, що вам сподобалось.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Харчук Юлія Василівна
    Я просто в захваті!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додав(-ла)
Mykyteichuk Liudmyla Romanivna
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
9 січня
Переглядів
675
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку