Презентація «Розвиток креативності педагогічних працівників»

Про матеріал
Презентація як додаток до тренінгу «Розвиток креативності педагогічних працівників». Під час якого учасники усвідомлять сутність та значення креативності, подолають бар’єри стереотипного мислення, розвинуть навички управління креативним механізмом. Пропоновані вправи орієнтовано на формування базису для генерації нових ідей, удосконалення нестандартного підходу до власної професійної діяльності, підвищення рівнів креативної командної та індивідуальної роботи в нестандартних умовах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток креативності у педагогічних працівників

Номер слайду 2

Ваш мозок може все. Абсолютно все. Головне, переконати себе в цьому. Руки не знають, що вони не вміють віджиматися, ноги не знають, що вони слабкі. Це знає ваш мозок. Переконавши себе в тому, що ви можете все, ви зможете дійсно все.  Роберт Кіосакі

Номер слайду 3

Вправа «Пісочний годинник»Я очікую, що …

Номер слайду 4

Знайомство учасників«Я вмію»

Номер слайду 5

«Обери ім’я фігурі»Малюма. Такуті

Номер слайду 6

Під креативністю слід розуміти здатність відмовлятися від стереотипних способів мислення. Основою розвитку креативності є дивергентне мислення Гілфорд П.

Номер слайду 7

Дивергентне мислення-це мислення, пов’язане з розв’язанням задач, що мають багато нестандартних оригінальних рішень. Воно припускає існування декількох правильних відповідей.

Номер слайду 8

Метод фокальних об’єктів. Послідовність застосування методу фокальних об'єктів:1233445вибір фокального об'єктавибір 4 випадкових допоміжних об'єктів, абсолютно не пов'язаних з нашим головним фокальнимскладання списку характерних ознак (властивостей) випадкових об'єктівгенерування ідей шляхом приєднання до фокального об'єкта ознак випадкових об'єктіввибір кращих варіантів для подальшого опрацювання;оцінка отриманих ідей і відбір корисних рішень на предмет реалізації ідеї

Номер слайду 9

Друдли Droodle – це загадка-головоломка. Малюнок, на підставі якого неможливо точно сказати, що це таке. Винахідник друдлів Роджер Прайс, комедійний письменник.

Номер слайду 10

1234

Номер слайду 11

«Оригінальне використання»

Номер слайду 12

«Відчуття»Учасники групи мають обговорити власні спостереження: що було легко і що складно; що дізналися нове про себе; які оригінальні проекції побачили.

Номер слайду 13

«Складання казки»Мета: розвиток творчої уяви, зв’язного мовлення та логічного мислення.

Номер слайду 14

«Найкраща форма»Колажування – це об’єднання окремих, розбіжних об‘єктів в єдине ціле.

Номер слайду 15

Медіаграмотність. Для зйомки якісного рекламного відеоролика потрібно: Ідея! Концепція: сценарій хронометраж (до 1 хвилини) локація Головний герой Кінообладнання Оператор

Номер слайду 16

Креативна команда«Рекламний ролик»Чітко сформулювати мету проєкту за системою SMART (Specific – конкретна, Measurable – вимірювана, Achievable – досяжна, Relevant – актуальна, Time-bound – з визначеними часовими межами);Виокремити специфічні особливості, риси, характеристики проєкту, те чим він принципово відрізняється від уже наявних;Визначити цільову аудиторію;Вигадати креативний слоган.«Інвентаризація ресурсів»Визначити необхідні ресурси для досягнення мети;Визначити наявні ресурси;Визначити ресурси, яких бракує;Визначити, де можливо взяти необхідні ресурси;Визначити перші кроки для досягнення мети.

Номер слайду 17

Не будьте калюжею, будьте океаном!

pptx
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку