Урок №
Тема уроку: «Основні рухи під музику на 2/4, 4/4: ходьба, біг, стрибки. Ходьба
«Марш» , муз. В.Дешевова»
Мета: ознайомити учня із поняттям «марш», із характеристикою марширування (ходьба, ходьба з високим підняттям стегна); розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики, гнучкість і пластичність, увагу, пам’ять, творчу виразність та уяву; розвиток музичності і ритму в учня на заняттях, розвивати почуття ритму; вчити слухати і чути музику; вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід; вчити правильно марширувати; вчити виконувати рухи під музику на 2/4, 4/4; сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні формування творчих здібностей і розвиток індивідуальних якостей дитини, засобами музики і ритмічних рухів; сприяти всебічному розвитку дитини. Формування здібностей в учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення. Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці; виховувати естетичні почуття.
Обладнання: музичні мелодії, комп'ютер, м'яч, картинки із зображенням кошики, білочки.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Ми урок почнем з розминки –
Випрямимо свої спинки.
На носочки потянулись,
Вправо-вліво повернулись –
Один одному всміхнулись.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Нам урок пора почать.
II. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.
1. Дотримання правил техніки безпеки.
2. Розминка. Марш по залі.
III. Вивчення нового матеріалу.
Розминка в колі:
- марш по колу, на пів пальцях (руки на поясі), на п’яточках, з поворотом тулуба, підскоком, приставним кроком;
- вправи для голови: нахил голови вправо-вліво, вперед-назад, кругові повороти голови вліво-вправо.
- вправи для плечей: почергове піднімання плечей вгору, піднімання обох плечей разом, кругові рухи плечима вперед-назад.
- вправи для тулуба: нахили тулуба вправо-вліво, вперед-назад.
- присідання.
2. Вправи в сидячому положенні:
- нахили тулуба вправо вліво (руки на поясі);
Нахили тулуба вперед ( ноги - на-пів розведені , руки-поличкою, дістаючи до підлоги);
- нахил тулуба вперед(руками достаючи носочки пальців ніг);
- почергове підняття ніг вперед;
- вправа «чайка» лежачи на животику почергове підняття ніг (руки на ліктях).
3. Пальчикова гімнастика «Кошик»
Учитель дістає з гілочки перший горішок.
його треба зобразити пальцями рук.
Кошик
В руки кошик я беру,
І горішок туди кладу.
Долоні повернені на себе, пальці сплетені, лікті розведені в сторону. Долоні нібито роз'їжджаються, і між пальцями утворюються зазори. Великі пальці зображують ручку кошика.
4. Вправа «Весела розминка»
- Сьогодні ми продовжимо вивчати музично-ритмічні вправи «Весела розминка».
1) Почерговий перекат ніг з носочка на п’ятку;
2) Крокування на місці з високим підняттям колін;
3)Почерговий показ ніг вперед: носочок-п’ятка-носочок;
4) Почерговий показ ніг в сторону;
5) Стрибок вгору з широким розведенням колін;
6) Стрибок вправо-вліво з нахилом тулуба вперед (руки на поясі);
7) Стрибок вгору з розведенням ніг в сторони;
8) Повороти стрибком вправо-вліво з відкиданням почергово ніг назад;
9) Вправа для розминки зап’ясть рук (руки прямі над головою, нахили зап’ястями рук в сторони);
10) Нахил тулуба донизу (торкаючись руками підлоги).
Виконання «веселої розминки» під музику.
5. Музично-ритмічна гра «Птахи і зозуля» (повторення).
Iv. Підсумок уроку.
-Що на уроці найбільше сподобалось?
- Що було для тебе найскладнішим?
- Які ритмічні рухи потребують домашньої підготовки?(перелік вправ, які для покращення пластичного виконання необхідно виконувати вдома ).
- Схвалення учня за роботу на уроці.
Показ жестами руки настрій (малювання посмішки).
Поклон. Вихід із класу під музичний супровід.