Урок «Основні рухи під музику на 2/4, 4/4: ходьба, біг, стрибки. Ходьба «Марш» , муз. В.Дешевова»

Про матеріал
Цей конспект уроку допоможе вчителям підготуватися корекційно-розвиткового заняття. Мета уроку - сприяти розвитку всіх психічних процесів дитини та формуванню здібностей в учня до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму.
Перегляд файлу

Урок №

 

Тема уроку: «Основні рухи під музику на 2/4, 4/4: ходьба, біг, стрибки. Ходьба

«Марш» , муз. В.Дешевова»

Мета: ознайомити учня із поняттям «марш», із характеристикою марширування (ходьба, ходьба з високим підняттям стегна); розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики, гнучкість і пластичність, увагу, пам’ять, творчу виразність та уяву; розвиток музичності і ритму в учня на заняттях, розвивати почуття ритму; вчити слухати і чути музику; вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід; вчити правильно марширувати; вчити виконувати рухи під музику на 2/4, 4/4;  сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні формування творчих здібностей і розвиток індивідуальних якостей дитини, засобами музики і ритмічних рухів; сприяти всебічному розвитку дитини. Формування здібностей в учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення. Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці; виховувати естетичні почуття.

 Обладнання: музичні мелодії, комп'ютер,  м'яч, картинки із зображенням кошики, білочки.

 

Хід уроку

 

 

I. Організаційний момент.

 Ми урок почнем з розминки –

Випрямимо свої спинки.

На носочки потянулись,

Вправо-вліво повернулись –

 Один одному всміхнулись.

Раз,  два, три, чотири, п’ять –

Нам урок пора почать.

 

II. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

 

1. Дотримання правил техніки безпеки.

2. Розминка. Марш по залі.                                                                                              

III. Вивчення нового матеріалу.

Розминка в колі:

- марш по колу, на пів пальцях (руки на поясі), на п’яточках, з поворотом тулуба, підскоком, приставним кроком;

- вправи для голови: нахил голови вправо-вліво, вперед-назад, кругові повороти голови вліво-вправо.

- вправи для плечей: почергове  піднімання  плечей вгору, піднімання обох плечей разом, кругові рухи плечима вперед-назад.

- вправи для тулуба: нахили тулуба вправо-вліво, вперед-назад.

- присідання.

2. Вправи в сидячому положенні:

- нахили тулуба вправо вліво (руки на поясі);

Нахили тулуба вперед ( ноги - на-пів розведені , руки-поличкою, дістаючи до підлоги);

- нахил тулуба вперед(руками достаючи носочки пальців ніг);

- почергове підняття ніг вперед;

- вправа «чайка» лежачи на животику почергове  підняття ніг (руки на ліктях).

3. Пальчикова гімнастика «Кошик» 

Учитель дістає з гілочки перший горішок.

  • Білочка просить нас приготувати для горішків незвичайний кошик,

його треба зобразити пальцями рук.

Кошик

В руки кошик я беру,

І горішок туди кладу.

Долоні повернені на себе, пальці сплетені, лікті розведені в сторону. Долоні ніби­то роз'їжджаються, і між пальцями утворюються зазори. Великі пальці зображують ручку кошика.

 

 

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image015.jpg

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image016.png

4. Вправа «Весела розминка»

  - Сьогодні ми продовжимо вивчати музично-ритмічні вправи «Весела розминка».

1) Почерговий перекат ніг з носочка на п’ятку;

2) Крокування на місці з високим підняттям колін;

3)Почерговий показ ніг вперед: носочок-п’ятка-носочок;

4) Почерговий показ ніг в сторону;

5) Стрибок вгору з широким розведенням колін;

6) Стрибок вправо-вліво з нахилом тулуба вперед (руки на поясі);

7) Стрибок вгору з розведенням ніг в сторони;

8) Повороти стрибком вправо-вліво з відкиданням почергово ніг назад;

9) Вправа для розминки зап’ясть рук (руки прямі над головою, нахили зап’ястями рук в сторони);

10) Нахил тулуба донизу (торкаючись руками підлоги).

Виконання «веселої розминки» під музику.

5. Музично-ритмічна гра «Птахи і зозуля» (повторення).

Iv. Підсумок уроку.

-Що на уроці найбільше сподобалось?

- Що було для тебе найскладнішим?

- Які ритмічні рухи потребують домашньої підготовки?(перелік вправ, які для покращення пластичного виконання необхідно виконувати вдома ).

- Схвалення учня за роботу на уроці.

Показ жестами руки настрій (малювання посмішки).

Поклон. Вихід із класу під музичний супровід.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
1937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку