Презентація "Розвиток критичног мислення учнів початкових класів"

Про матеріал
Презентація "Розвиток критичного мислення учнів початкових класів" створена для вчителів початкових класів. В презентації розроблені вправи «Асоціативний кущ», сенкани, інтерактивні вправи для використання та застосування їх на уроках української мови та читання в початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Умови, створення яких здатне спонукати і стимулювати учнів до критичного мислення:

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Оцінювання Синтез Аналіз Використання знань і вмінь Розуміння Знання

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Я думаю, що ви переконалися, що такий вид роботи краще використовувати на етапі закріплення матеріалу.ефективний цей прийом на уроках укр.мови, я досліджую світ, літ. читання. Але немає він застосування на уроках математики.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Дітям даються слова, на основі яких вони вигадують яку-небудь історію. Наприклад, п’ять слів, які підказують сюжет казки «Червона шапочка»: дівчинка, ліс, квіти, вовк, бабуся; з шостим словом, наприклад, ВЕРТОЛІТ.

Номер слайду 36

Зараз кожен складе історію з такими словами: Сім’я. діти, любов, дім, достаток із шостим словом конспект При такій формі роботи можна поєднати емоційне розвантаження з творчістю

Номер слайду 37

Суть цього методу полягає в тому, що події з різних казок переплітаються й розгалужуються за новим сюжетом. Наприклад, Колобок у лісі зустрічає бременських музикантів і проситься з ними в дорогу.

Номер слайду 38

«Ромашка» складається з шести пелюсток, кожна з яких містить певний тип запитання. Таким чином, шість пелюсток – шість запитань:

Номер слайду 39

Номер слайду 40

прості питання уточнюючі питання пояснюючі питання творчі питання оцінюючі питання практичні питання «Після грози» 1. Які природні явища описані в поезії В.Скомаровського «Після грози»? 2. Якщо правильно вас я зрозуміла, то гроза ущухла? 3. Чому ви так вважаєте? Поясніть. 6. Що змінилося б у природі, якби зникло таке природнє явище як гроза? 5. А це добре чи погано, що стихла гроза? 4. А чому це добре, що стихла гроза? Назвіть плюси.

Номер слайду 41

Методика «Передбачення» за прислів҆ями за загадками за назвою твору за твердженням, догмою за малюнками і ілюстраціями за ключовими словами Краще мати сліпі очі, ніж сліпе серце. Безрозсудливість – крок до біди. Прийшов із рогаткою Весело цвірінькав Юрко не спав Назва твору «Посиротив». Без сокири і без рук, а дім будує.

Номер слайду 42

Алгоритм — Після ознайомлення з назвою тексту та його автором перед читанням ставлю дітям питання, які дозволяють зробити припущення, про що саме буде текст (робота в парах чи групах). — Текст розподіляється на частини, і далі читати його учні будуть частинами. Зупинки треба роботи на найбільш цікавих місцях, створити інтригуючу ситуацію очікування. — Після читання кожної частини учням ставляться запитання. Пропонується зробити передбачення стосовно того, що буде далі. А після читання наступної частини це передбачення аналізується.  

Номер слайду 43

Система позначок дає можливість учням активізувати розумові операції, співставити своє розуміння прочитаного порівняно з тим, що вже знає. Так виникає зв'язок між відомим та невідомим, створюються умови для формування інформаційних компетентностей учнів.

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Семантична карта «знаємо – хочемо дізнатися – дізналися»

Номер слайду 46

Таблиця"ЗХД" (Знаємо – хочемо дізнатись – дізналися) ЗНАЄМО ХОЧЕМО ДІЗНАТИСЬ ДІЗНАЛИСЯ Корінь слова – спільна частина споріднених слів. Із яких частин може складатися слово? Як правильно вимовляти і писати слова із ненаголошеними [е], [и] в коренях? У складі слова можуть бути корінь, закінчення, префікс, суфікс. Правила вимови і написання слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях.

Номер слайду 47

Монофон Монофон (моно – один, фон – звук). Невеликі зв’язні тексти, кожне слово яких починається на одну й ту ж літеру. Зразок. Прогулянка Приємно пізньою порою пройтися парком. Погодувати принесеним пшоном птахів. Посидіти, погомоніти про природу. Порадіти прекрасним передчуттям. Помріяти про пригоди. Потім повільно прогулятися, помилуватися парком, пронизаним погасаючими променями. Пошепки попрощатися… Повернутися… Піти… Практичне завдання: створіть монофон.

Номер слайду 48

Мозаїка “Джигсоу” 1 крок Поділ учнів на “домашні” групи. Нумерація учасників. 2 крок Пояснення завдання. 3 крок Поділ завдання на частини. Створення “експертних” груп. 4 крок Робота в “експертних” групах. 5 крок Повернення до “домашніх” груп. 6 крок Повне вивчення тексту. Взаємонавчання. Відповіді на запитання вчителя.

Номер слайду 49

Стратегія Fishbone

Номер слайду 50

Стратегія Fishbone

Номер слайду 51

Вплив способу життя на здоров҆ я людини тютюнопаління наркоманія алкоголь ігроманія шкідлива їжа, напої хвороби легенів, серця хвороби печінки, мозку стреси, депресія злість, агресія хвороби шлунку Потрібно вести здоровий спосіб життя

Номер слайду 52

Після грози Чую Бачу Відчуваю грім дзижчання бджіл як парує стежка шепіт листя запах липи стежка тепло веселка липа пшениця поле бджоли барви небо грядка Складання “кластера” Це графічна організація матеріалу, що показує смислові поля певного поняття. Слово “Кластер” у перекладі означає “пучок” , “сузір’я” У центрі аркуша записують ключове поняття від нього накреслено стрілки – “промені” в різні боки . Вони сполучають це слово зіншими, від яких у свою чергу “промені” розходяться далі.

Номер слайду 53

Мета: навчити порівнювати явища, події, процеси . Інформацію подають у вигляді двох або кількох кіл, на їх перетині зазначають спільні риси

Номер слайду 54

Ця техніка виражена у формі запитання:» Що було б, якби...?» Пофантазуйте « Що було б , якби люди мали крила і вміли літати?»

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тиунова Жанна
    Чудова змістовна презентація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
542
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку