Презентація "Розвиток медіаграмотності учнів"

Про матеріал

Медіаосвіта - це потреба часу. Медіаосвіта відкриває більші можливості для розвитку дитини, її інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей, самостійного мислення. Саме в рамках медіаосвіти можливий розвиток умінь орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, підвищення рівня медіаграмотності школярів, зміна їхньої позиції при сприйнятті різних медіатекстів – з пасивного поглинання до критичного аналізу одержуваної інформації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток медіаграмотності учнів Підвищуючи власну медіаграмотність, людина отримує чіткіше уявлення про межу між реальним світом і світом, що створили для неї мас-медіа. Дж. Поттер

Номер слайду 2

Щоб бути по-справжньому грамотним, Ви повинні бути грамотними у світі медіа Маршал Маклюен

Номер слайду 3

Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп'ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій

Номер слайду 4

Завдання медіаосвітинавчити людину сприймати, переробляти, розуміти інформацію, що передається каналами ЗМІ (у широкому тлумаченні), усвідомлюючи наслідки її впливу на психіку;розвивати критичне мислення, уміння розуміти прихований зміст повідомлень, протистояти маніпулюванню;виховувати такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації, опановував способами спілкування на основі невербальних форм комунікації;формувати уміння знаходити, готувати, передавати і приймати необхідну інформацію з використанням різноманітних технічних засобів (комп’ютери, модеми, факси, мультимедіа) і сучасних інформаційних технологій.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Медіаграмотність – це рівень медіакультури, який стосується вміння користуватися інформаційно-комунікаційною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіазасобів, свідомо сприймати і критично тлумачити інфор­мацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами

Номер слайду 7

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні до 2020 р.(постанова № 1-7/6-150 від 20 травня 2010 р.) Всеукраїнський експеримент (2011-2016) (наказ МОН молодь спорту № 886 від 27.07.2011) Розвиток медіаосвіти в УкраїніНова редакція Концепції впровадження медіаосвіти в Україні (схвалена Президією НАПН України 21 травня 2016 р.)

Номер слайду 8

Фактори необхідності розвитку медіаграмотності в підлітковому віці обумовлена

Номер слайду 9

Основні завдання учителя в умовах розвитку медіаграмотності:

Номер слайду 10

«Щоб дитина грамотно споживала медіа, треба поставити її в позицію творця» Л. Найдьонова. Виконують операції з інформацією, критично оцінюють їїСтворюють, редагують статті, друковані, електронні публікаціїСтворюють логотипи, листівки. Створюють слайдові презентації, відеоролики. Виконюють операції з аудіо- та відео файлами

Номер слайду 11

Пояснювально- ілюстративні Повідомлення інформації про медіа Репродуктивні Проблемні Пошукові та дослідницькі Розробка та застосування завдань на основі медіа Аналіз тексту або ситуацій на основі медіа Пошуково-творча діяльність. Методи медіаосвіти. За рівнями пізнавальної діяльності

Номер слайду 12

СловесніЛекція. Дискусія. Розповідь. Бесіда. НаочніІлюстрація. Демонстрація медіатекстів. ПрактичніЗавдання на матеріалі медіаІгрові Методи медіаосвіти. За джерелами отриманих знань

Номер слайду 13

Способи формування медіагрмотності на уроках інформатики

Номер слайду 14

Медіаграмотність – це необхідне вміння для сучасної особистостіДитина не в змозі самостійно одразу розібратися у всьому потоці медіа інформації, навчитися критично мислити стосовно медіа текстів.

Номер слайду 15

Список опрацьованої літературиhttps://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43755/Дементієвська Н. Формування навичок критичного оцінювання ресурсів Інтернету у користувачів різного віку / Н. Дементієвська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль, 2008. – № 7. – С. 103-107. Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: Навчально-методичний посібник / За ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця. – К.: Міленіум, 2010. – 440 с. Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник / ред.-упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; за науковою редакцією В. В. Різуна. – Київ : Центр вільної преси, 2012. – 352 с.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Онищенко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Голополосова Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гончарук Юлія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мочурад Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мочурад Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Рева Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
1 липня 2018
Переглядів
36856
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку