Презентація"Розвиток міжпівкульної взаємодії як основи інтелектуальних можливостей методом кінезіології у дітей старшого дошкільного віку "

Про матеріал
Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодіїї за допомогою кінезіологічних вправ у роботі з дітьми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Цікаво відзначити, що людина може мислити, сидячи нерухомо. Однак для закріплення думки необхідний рух. И.П. Павлов вважав, що будь-яка думка закінчується рухом. Саме тому багатьом людям легше мислити при повторюваних фізичних діях, наприклад ходьбі, погойдуванні ногою, постукуванні олівцем по столі й ін. На руховій активності побудовані всі нейропсихологічні корекційно - розвиваючі й формуючі програми. Нерухома дитина не навчається і її не можна лаяти за зайву рухову активність.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

. При несформованості міжпівкульної взаємодії не відбувається повноцінного обміну інформацією між правою й лівою півкулями, кожна з яких осягає зовнішній світ по-своєму. Такий поділ функцій забезпечує взаємну доповнюваність роботи півкуль. Для спільної роботи обох півкуль потрібен їх функціональний зв'язок

Номер слайду 5

Умови для досягнення результативності Кінезіологічна гімнастика проводиться вранці, тривалістю 5-15 хв.; Вправи виконуються в доброзичливій обстановці; Кінезіологічна гімнастика проводиться систематично, без пропусків; Від дітей вимагається точне виконання рухів і прийомів; Вправи проводяться за спеціальними комплексам, тривалістю 2 тижні.

Номер слайду 6

Методи і прийоми кінезіологічної гімнастики Розтяжки - нормалізують гіпертонус і гіпотонус м'язів опорно-рухового апарату. Дихальні вправи - покращують ритміку організму, розвивають самоконтроль і довільність. Окорухові вправи - дозволяють розширити поле зору, поліпшити сприйняття, розвивають міжпівкульну взаємодію Тілесні руху - розвивають міжпівкульну взаємодію, знімаються мимовільні, ненавмисні рухи і м'язові затиски. Вправи для розвитку дрібної моторики - стимулюють мовні зони кори головного мозку. Масаж - впливає на біологічно активні точки. Вправи на релаксацію - сприяють розслабленню, зняттю напруги.

Номер слайду 7

Кінезіологія є однією із здоров‘ясберігаючих технологій.   Багато вправ спрямовані на розвиток одночасно фізичних і психофізіологічних якостей, на збереження здоров'я дітей, і профілактику відхилень у їхньому розвитку. Під впливом кінезіологічних тренувань в організмі наступають позитивні структурні зміни. І чим інтенсивніше навантаження, тим значніше ці зміни. Кінезіологічні вправи: -розвивають тіло, -підвищують стресостійкість організму, -синхронізують роботу півкуль, -поліпшують розумову діяльність, -сприяють поліпшенню пам'яті й уваги, -полегшують процес читання й письма. І як результат: -підвищення рівня емоційного благополуччя, - поліпшення зорово-моторна координація -формування просторового орієнтування. -удосконалення регулюючої й координуючої ролі нервової системи.

Номер слайду 8

ЗА ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ ПІВКУЛІ МОЗКУ?

Номер слайду 9

Ліва півкуля - відповідає за логічно - аналітичне мислення; - аналізує факти;   - обробляє інформацію послідовно по етапах; - забезпечує процеси індуктивного мислення (спочатку здійснюється процес аналізу, а потім синтезу); - обробляє вербальну інформацію, відповідає за мовні здібності, контролює мову, а також здатність до читання та письма; - відповідає за математичні здібності, роботу з числами, формулами, таблицями; - відповідає за планування Права півкуля - відповідає за образне мислення й просторову орієнтацію; - відповідає за інтуїцію й інтуїтивну оцінку; - може одночасно обробляти багато різноманітної інформації, здатна розглядати проблему в цілому, не застосовуючи аналізу; - обробляє вербальну інформацію: спеціалізується на обробці інформації, що виражається не в символах, а в образах; - орієнтується в теперішньому; - контролює рух лівої половини тіла  

Номер слайду 10

ВПРАВИ ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ МОЗКУ Колечко. Поочередно и как можно быстрее перебирайте пальцы рук, соединяя в кольцо с большим пальцем последовательно указательный, средний и т.д. Проба выполняется в прямом и в обратном (от мизинца к указательному пальцу) порядке. Вначале упражнение выполняется каждой рукой отдельно, затем сразу двумя руками.

Номер слайду 11

Кулак-ребро-долоня. Дитині показують три положення руки на площині стола, що послідовно поміняють один одного. Долоня на площини, долоню, стисла в куркуля, долоню ребром на площині стола, розпрямлена долоня на площині стола. Дитина виконує пробу разом з педагогом, потім по пам'яті протягом 8 - 10 повторень моторної програми. Проба виконується спочатку правою рукою, потім - лівої, потім - двома руками разом. При засвоєнні програми або при утрудненнях у виконанні педагог пропонує дитині допомагати собі командами ("куркуль - ребро - долоня"), вимовними вголос або про себе.

Номер слайду 12

Лезгинка Ліву руку складіть в кулак, великий палець відставте в сторону, кулак розгорніть пальцями до себе. Правою рукою прямий долонею в горизонтальному положенні доторкніться до мізинця лівої. Після цього одночасно змініть положення правої і лівої рук. Повторити 6-8 разів. Домагайтеся високій швидкості зміни положень. Лезгинка. Ліву руку складете в куркуля, великий палець відставте убік, куркуля розгорніть пальцями до себе. Правою рукою прямою долоні в горизонтальному положенні доторкніться до мізинця лівої. Після цього одночасно змінити положення правої й лівої рук. Повторити 6-8 разів. Домагався високої швидкості зміни положень.

Номер слайду 13

Вухо-ніс Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою - за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо й ніс, лясніть у долоні, змініть положення рук "з точністю до навпаки»

Номер слайду 14

Покладіть на стіл чистий аркуш паперу. Візьміть в обидві руки по олівці або фломастеру. Почніть малювати одночасно обома руками дзеркально - симетричні малюнки, букви. При виконанні цієї вправи відчуєте, як розслаблюються очі й руки. Коли діяльність обох півкуль синхронізується, помітно збільшиться ефективність роботи всього мозку.

Номер слайду 15

Приклади схем для дзеркального малювання

Номер слайду 16

Дослідження показують, що виконання звичайної дії "незвичайною" рукою активізує нові ділянки мозку й допомагає розвивати нові контакти між клітинами мозку. Так що спробуйте, експериментуйте. Це не тільки корисно, але й весело!

Номер слайду 17

Стійке обертання фігури тільки за годинниковою стрілкою – означає, що у вас домінує ліва півкуля, переважає лівопівкульна діяльність мозку. А це чудова логіка, рахунок, уміння говорити й висловлювати думки. Такі люди успішні в аналітиці, експертизі, технологіях, математиці, фінансах і бухгалтерії й т.д.   Обертання тільки проти годинникової стрілки – означають, що у вас домінує права півкуля, і переважає переважно правопівкульна діяльність - эйдетика, інтуїція, образне мислення, музикальність, почуття орієнтування в просторі й часі. Це фонтан нових ідей, творчі здатності, мистецтво, театр, дизайн, реклама, педагогіка, навчання, спорт і т.д. Якщо ж фігура поперемінно обертається то в одну, то в іншу сторону - це ознака амбидекстрії тобто , одночасної роботи й правої й лівої півкулі головного мозку. Тест Володимира Пугача на визначення домінуючої півкулі головного мозку «Дівчина що обертається» Посилання на тест http://disgrafia.ru/polusharie

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тимошина Елена
    Гарна презентація, цікавий та корисний матеріал, тільки фон можна трохи легший, колір більш спокійний обрати
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. коломоец натали
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
21 березня 2019
Переглядів
5865
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку