Підготувала: Вчитель-дефектологІваницька Т. Г. Кожен із нас прийшов на білий світпізнати його, приховане відкрити,знань, мудрості добути, та перш за все повинні ми навчитись говорити!!!
Номер слайду 2
Номер слайду 3
ВІК ДИТИНИ ЗВУКИ МОВИВід 1 до 2 років А, О, Е, М, П, Б Від 2 до 3 років У, І, И, Т, Д, В, Ф, Г, К, Х, Н, ЙВід 3 до 4 років С, З, Ц, Ш, Ж, Ч, ЩВід 4 до 5 років Л, РТаблиця засвоєння дітьми звуків мови
Номер слайду 4
томуу
Номер слайду 5
Причини мовних порушень
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Вправи для розвитку фонематичних процесів
Номер слайду 8
Артикуляційна гімнастика не тільки розвиває мовленнєвий апарат дитини, але і є профілактикою виникнення мовленнєвих порушень.
Номер слайду 9
Картинки - символи при вивченні артикуляційних вправ. Спочатку поєднуємо з фотографією артикуляційного руху
Номер слайду 10
КОМПЛЕКС АРТИКУЛЯЦІЙНОЇ ГІМНАСТИКИДЛЯ ЗВУКА Р та МНЕМОТАБЛИЦЯ ДЛЯ ПОСТАНОВКИ ЗВУКА Р
Номер слайду 11
Вправи на розвиток дихання*допомагають виробити правильне дихання
Зайчик. На зеленому лужку, плигав зайчик в кожушку.(Вказівний та середній пальці витягнути уверх, мізинець та безіменний притиснути до долоні великим пальцем.)