* Грецький філософ Платон (IV ст. до н. е.) вважав, → що пам’ять подібна до воскової пластини, → на якій утворюється відбиток твердого предмета. * Як поверхня воскової пластини з часом розгладжується, → так і відбитки різних подій стираються з пам’яті з плином часу. Принципи запам’ятовування
Готуючись до іспитів, намагайся уникати поширених помилок:відкладати підготовку до останніх днів;механічно зазубрювати матеріал;готуватися з увімкненим телевізором або під гучну музику;концентруватися на дрібних фактах, втрачаючи відчуття цілісності матеріалу;готуватися без урахування форми проведення іспиту (усний, письмовий, тестування).
Щоб гарантовано отримати високий результат, радимо почати готуватися до іспитів заздалегідь. Об’єднайтесь у 5 груп. За допомогою табл. 6 підготуйте повідомлення про алгоритм підготовки до іспитів:група 1: на літніх канікулах;група 2: протягом навчального року;група 3: за кілька тижнів до іспиту;група 4: напередодні іспиту;група 5: у день іспиту.
Гра «Снігова куля». * Розвиває увагу і пам’ять. * Кожен учасник придумує собі нове прізвище та ім’я. * Усі сідають в коло і по черзі відрекомендовуються. → Перший називає тільки своє ім’я, → другий — спочатку ім’я першого учасника, а потім своє, → третій — двох попередніх, а потім своє і так далі. * Замість імен можна називати іноземні слова, назви міст, марки автомобілів.
Гра «І раз, і два, і три...». * Допомагає розвивати увагу. * Учасники стоять у колі. → За командою ведучого «І раз...» кожен починає виконувати будь-який рух, бажано нескладний. → За командою «І два...» учасники припиняють виконувати свої рухи і починають робити те, що перед цим робили їхні сусіди справа. → За командою «І три...» усі знову змінюють рух на той, який виконували сусіди справа. * Гра закінчиться, коли ведучий назве число, яке дорівнює кількості гравців — тоді рухи повертаються до тих, хто їх придумав. * Зверніть увагу, чи змінилися рухи, які ви придумали, у процесі гри. * Що допомагало точно відтворювати рухи партнерів, а що заважало?