Презентація “РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ”

Про матеріал
Даний майстер-клас є презентацією різноматнітних сучасних підходів до викладання англійської мови на різних етапах та для різних вікових категорій учнів. Основна ідея майстер-класу "Діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи" з використанням сучасних технологій та ігрових ситуацій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер –клас “РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ”Вчителі: Гаращенко Ірина Леонідівна Єкімова Ольга Василівна

Номер слайду 2

Діяльнісний підхід – найприродніший спосіб підготувати дитину СЬОГОДНІ до світу ЗАВТРА Нова українська школа – середовище інтегрованого навчання, де діти можуть розвивати навички, які стануть їм у пригоді в реальному житті більше, ніж теорія із підручника. Діяльнісний підхід – це переосмислення та зміна підходів педагогів від схеми «пояснив, закріпив, переварив» до «відкритого завдання – запитання – роботи в команді – власного пошуку – обґрунтування власної думки – радості від процесу навчання і відповідальності за те, що я МОЖУ, ХОЧУ, БУДУ, ЗНАЮ і ВМІЮ»Діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи! 

Номер слайду 3

Лексичні вправи – це завдання, спрямовані на усвідомлення суті лексичних умінь. Дидактичне значення: активізують і збагачують словниковий запас учнів, виховують увагу до слова, його значення, розвивають мислення. Мозковий штурм Ментальні карти Додатки для вивчення мов: Anki, Memrise, Quizlet, Kahoot Головоломки The. Word. Search Кросворди Співставлення слів та картинок Пісні, що пов’язані з матеріалом, який необхідно повторити Ілюстровані ідіоми Ребуси Слово – речення – питання - відповідь

Номер слайду 4

Stop the Bus+ Розвиток та активізація мовленнєвого мислення, формування лексичних навичок, повторення та закріплення лексики із різних тем

Номер слайду 5

categories. Letter …. Letter …. Letter …. Letter …. Letter ….country     animal     food/drink     clothes     job     sport     

Номер слайду 6

TABOOдидактична Мета: повторити складні слова з теми; розвивати мовлення, вміння перефразовувати.

Номер слайду 7

Zoo. Don’t say : animals wild

Номер слайду 8

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД висуває на перший план комунікативний аспект мови та інтеграцію різних сторін, пов’язаних з процесом спілкування. Найбільш ефективні мовленнєві вправи:v конструювання речень з урахуванням запропонованої мовленнєвої ситуації;v відновлення тексту з поданим заголовком та кінцем;v побудова тексту-опису за аналогією і за поданим початком;v складання тексту-міркування під час відповіді на запитання або за поданим початком;v складання тексту за поданим заголовком та опорними словами; розгортання певного сюжету в текст;v редагування та переклад;v розширення і згортання висловлювань;v заміна окремих елементів висловлювань і перебудова усієї структури при збережені змісту.

Номер слайду 9

A GREAT WARMING-UP ВАРІАНТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРИ: - з усією групою учнів; - змагання між двома групами (речення дає вчитель/речення складають учні); - робота в парах (різними кольорами вписують слова). ЗАВДАННЯ: Необхідно зробити речення довшим. За один раз речення можна розширити на 1-2 слова

Номер слайду 10

MARY IS TIRED.

Номер слайду 11

MARY IS REALLY TIRED. MARY IS REALLY TIRED TODAY . MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . WELL, MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY .

Номер слайду 12

SENTENCE TRANSFORMATION ДОПОМАГАЄ УЧНЯМ: 1. ГОВОРИТИ ВІЛЬНО 2. СКЛАДАТИ ДОВШІ РЕЧЕННЯ3. ЗАСТАВЛЯЄ БУТИ БІЛЬШ УВАЖНИМИ, СКОНЦЕНТРОВАНИМИ4. ПОВТОРИТИ ТЕМАТИЧНУ ЛЕКСИКУ.

Номер слайду 13

завдання: учні повинні замінити одне із слів в реченні. Поступово кожне слово має бути змінене. THE LITTLE GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOY IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOYS ARE DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW.

Номер слайду 14

Варіативність З АВДАНня “SENTENCE TRANSFORMATION” ДЛЯ РІЗНИХ РІВНІВ НАВЧАННЯ: - РЕЧЕННЯ МОЖЕ БУТИ ДОВШЕ/ КОРОТШЕ - ВИКОРИСТАННЯ ГРАМАТИЧНИХ СТРУКТУР ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ - РІЗНИЙ ПРОМІЖОК ЧАСУ ДЛЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕЧЕННЯ

Номер слайду 15

What happened here?+ Сприяє розвитку уяви, формуванню креативного мислення удосконалення мовлення

Номер слайду 16

Who?Where?When?What happened?Why is it important?

Номер слайду 17

Who?Where?When?What happened?Why is it important?

Номер слайду 18

Who?Where?When?What happened?Why is it important?

Номер слайду 19

THE RULE OF FIVE FINGERS ( WORD Order in Questions) Діяльнісний підхід у навчанні реалізується через МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ МЕТОД, як засіб формування мовленнєвої компетентностіМетод задіює всі канали сприйняття інформації : зоровий, слуховий, кінестетичний (kinesthetic channel – коли торкаються кінчиків пальців)

Номер слайду 20

Гра - це діяльність, в якій дитина спочатку емоційно, а потім інтелектуально освоює всю систему людських відносин. Ігри комплексно впливають на інтелектуальну, емоційну, вольову, комунікативну та інші сторони підростаючої особистості. Виконуючи "діяльнісні завдання", які побудовані на основі ігрового, імітаційного та вільного (реального) спілкування, учні вчаться використовувати англійську мову в різних ситуаціях

Номер слайду 21

Фонетичні ігриІгри на засвоєння літер алфавітуІгри для розвитку навичок читання. Лексичні ігри. Граматичні ігри. Рольові ігриІгри-інсценування. Вірші і пісні, які супроводжуються рухами;Ігри - змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання);Ігри з м’ячем (питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і навпаки);Настільні ігри (лото, доміно, малювання);Діалоги з героями книг англійських та американських авторів (Вінні-Пуха, Мері Попінс, Білосніжка та семеро гномів, Мауглі, Том Сойер)

Номер слайду 22

Role play. ING+ створення психологічної готовності дітей до мовного спілкування;+  забезпечення природньої необхідності багаторазового повторення учнем мовного матеріалу; + тренування учнів у вигляді потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до непередбачуваних ситуацій спілкування взагалі;+ учні вчаться висловлювати свою точку зору, розвивається комунікабельність;  + дає можливість розвинути в учнів здатність до здогадки, вміння скористатися відповідним для даного конкретного випадку варіантом висловлювання, тобто свідоме використання комунікативних зразків; + допомагає залучити всіх учнів в усне мовне спілкування. 

Номер слайду 23

DOING SHOPPINGCan I help you?How much is this / are they?I’m looking for …It’s / they are 10 ponds. Do you have this in blue /pink /a bigger size?Can I pay by credit card?I’ll take it. Do you have any discounts?It’s too big/small. Do you need a bag?That’s too expensive!

Номер слайду 24

Номер слайду 25

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Currency rates£ 1₴ 43,98¥ 1₴ 4,94$ 1₴ 37,5€ 1₴ 40,4

Номер слайду 26

ІГРОВА СИТУАЦІЯ BLA-BLA-BLA I USUALLY DRINK TEA WITH HOT MILK. MY FRIEND LIKES HUGE AIRLINES. WE WII FLY TO LONDON NEXT WEEK.

Номер слайду 27

cold dog doctor sail friendly milk sleep hot tasty travel water dark juice coffee run friend icy terrible cycle eat creative monster fly read ugly drink dance

Номер слайду 28

ІГРОВА СИТУАЦІЯ BLA-BLA-BLA - ВИКОРИСТАННЯ ГРАМАТИЧНОГО ТА ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ РІЗНОЇ СКЛАДНОСТІ - КІЛЬКІСТЬ BLA-BLA-BLA СЛІВ В ОДНОМУ РЕЧЕННІ- РІЗНИЙ ПРОМІЖОК ЧАСу ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

Номер слайду 29

« ЯКЩО МИ БУДЕМО ВЧИТИ ДІТЕЙ СЬОГОДНІ ТАК ЯК ВЧИЛИ ВЧОРА, МИ ВКРАДЕМО У НАШИХ ДІТЕЙ ЗАВТРА» Джон Дьюї

Номер слайду 30

ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХІнформаційно-комунікаційні технології : Це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються для добору, опрацювання, зберігання, подання, передавання різноманітних даних і матеріалів, необхідних для підвищення ефективності різних видів діяльності. Це технології опрацювання інформації за допомогою комп’ютера та телекомунікаційних засобів

Номер слайду 31

іктІнформаційно-комунікаційні технології: мультимедійні презентації, електронні таблиці, відео матеріали, Інтернет - ресурси, програмне забезпечення до британських навчальних курсів. Використання ІКТ залежить від типу уроку, його мети та структуримультимедійні презентації – доцільні на всіх уроках, особливо, На уроці введення нового матеріалуінтерактивні таблиці - найефективніший засіб для семантизації лексичних одиниць та первинного відпрацювання їх використання.Інтерактивні вправи,  використання наочності, відтвореної за допомогою комп’ютера, є зручними під час тренування учнями вживання часових форм Present Simple та Present Continuous, закріплення вживання різних граматичних груп

Номер слайду 32

Ресурси ІКТ, як ефективний засіб узагальнення та систематизації знань:  електронні тести, вікторини, анімаційні таблиці, малюнки та схеми, відеофільми. Переваги:  підвищують рівень засвоєння матеріалу ефективно використовується час на уроці, мають практичну спрямованість завдяки зв’язку з реальним життям та іншими шкільними предметами.

Номер слайду 33

Kahoot. Esl games. BRITISH COUNCIL GAMESQUIZ MAKER

Номер слайду 34

ПроЄктна робота  – це навчання через дію«Діти легко забувають те, що вони кажуть,і те, що їм кажуть, але не те, що вони роблять,і не те, що з ними роблять». Ж. Ж. Руссо

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

GOOGLE перекладач You see, Bob’s your uncle. I really loose the plot. Well, all to pot in my life.

pptx
Додано
12 березня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку