Діяльнісний підхід – найприродніший спосіб підготувати дитину СЬОГОДНІ до світу ЗАВТРА Нова українська школа – середовище інтегрованого навчання, де діти можуть розвивати навички, які стануть їм у пригоді в реальному житті більше, ніж теорія із підручника. Діяльнісний підхід – це переосмислення та зміна підходів педагогів від схеми «пояснив, закріпив, переварив» до «відкритого завдання – запитання – роботи в команді – власного пошуку – обґрунтування власної думки – радості від процесу навчання і відповідальності за те, що я МОЖУ, ХОЧУ, БУДУ, ЗНАЮ і ВМІЮ»Діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи!
Лексичні вправи – це завдання, спрямовані на усвідомлення суті лексичних умінь. Дидактичне значення: активізують і збагачують словниковий запас учнів, виховують увагу до слова, його значення, розвивають мислення. Мозковий штурм Ментальні карти Додатки для вивчення мов: Anki, Memrise, Quizlet, Kahoot Головоломки The. Word. Search Кросворди Співставлення слів та картинок Пісні, що пов’язані з матеріалом, який необхідно повторити Ілюстровані ідіоми Ребуси Слово – речення – питання - відповідь
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД висуває на перший план комунікативний аспект мови та інтеграцію різних сторін, пов’язаних з процесом спілкування. Найбільш ефективні мовленнєві вправи:v конструювання речень з урахуванням запропонованої мовленнєвої ситуації;v відновлення тексту з поданим заголовком та кінцем;v побудова тексту-опису за аналогією і за поданим початком;v складання тексту-міркування під час відповіді на запитання або за поданим початком;v складання тексту за поданим заголовком та опорними словами; розгортання певного сюжету в текст;v редагування та переклад;v розширення і згортання висловлювань;v заміна окремих елементів висловлювань і перебудова усієї структури при збережені змісту.
A GREAT WARMING-UP ВАРІАНТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРИ: - з усією групою учнів; - змагання між двома групами (речення дає вчитель/речення складають учні); - робота в парах (різними кольорами вписують слова). ЗАВДАННЯ: Необхідно зробити речення довшим. За один раз речення можна розширити на 1-2 слова
MARY IS REALLY TIRED. MARY IS REALLY TIRED TODAY . MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . WELL, MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY .
завдання: учні повинні замінити одне із слів в реченні. Поступово кожне слово має бути змінене. THE LITTLE GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOY IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOYS ARE DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW.
THE RULE OF FIVE FINGERS ( WORD Order in Questions) Діяльнісний підхід у навчанні реалізується через МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ МЕТОД, як засіб формування мовленнєвої компетентностіМетод задіює всі канали сприйняття інформації : зоровий, слуховий, кінестетичний (kinesthetic channel – коли торкаються кінчиків пальців)
Гра - це діяльність, в якій дитина спочатку емоційно, а потім інтелектуально освоює всю систему людських відносин. Ігри комплексно впливають на інтелектуальну, емоційну, вольову, комунікативну та інші сторони підростаючої особистості. Виконуючи "діяльнісні завдання", які побудовані на основі ігрового, імітаційного та вільного (реального) спілкування, учні вчаться використовувати англійську мову в різних ситуаціях
Фонетичні ігриІгри на засвоєння літер алфавітуІгри для розвитку навичок читання. Лексичні ігри. Граматичні ігри. Рольові ігриІгри-інсценування. Вірші і пісні, які супроводжуються рухами;Ігри - змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання);Ігри з м’ячем (питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і навпаки);Настільні ігри (лото, доміно, малювання);Діалоги з героями книг англійських та американських авторів (Вінні-Пуха, Мері Попінс, Білосніжка та семеро гномів, Мауглі, Том Сойер)
Role play. ING+ створення психологічної готовності дітей до мовного спілкування;+ забезпечення природньої необхідності багаторазового повторення учнем мовного матеріалу; + тренування учнів у вигляді потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до непередбачуваних ситуацій спілкування взагалі;+ учні вчаться висловлювати свою точку зору, розвивається комунікабельність; + дає можливість розвинути в учнів здатність до здогадки, вміння скористатися відповідним для даного конкретного випадку варіантом висловлювання, тобто свідоме використання комунікативних зразків; + допомагає залучити всіх учнів в усне мовне спілкування.
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХІнформаційно-комунікаційні технології : Це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються для добору, опрацювання, зберігання, подання, передавання різноманітних даних і матеріалів, необхідних для підвищення ефективності різних видів діяльності. Це технології опрацювання інформації за допомогою комп’ютера та телекомунікаційних засобів
іктІнформаційно-комунікаційні технології: мультимедійні презентації, електронні таблиці, відео матеріали, Інтернет - ресурси, програмне забезпечення до британських навчальних курсів. Використання ІКТ залежить від типу уроку, його мети та структуримультимедійні презентації – доцільні на всіх уроках, особливо, На уроці введення нового матеріалуінтерактивні таблиці - найефективніший засіб для семантизації лексичних одиниць та первинного відпрацювання їх використання.Інтерактивні вправи, використання наочності, відтвореної за допомогою комп’ютера, є зручними під час тренування учнями вживання часових форм Present Simple та Present Continuous, закріплення вживання різних граматичних груп
Ресурси ІКТ, як ефективний засіб узагальнення та систематизації знань: електронні тести, вікторини, анімаційні таблиці, малюнки та схеми, відеофільми. Переваги: підвищують рівень засвоєння матеріалу ефективно використовується час на уроці, мають практичну спрямованість завдяки зв’язку з реальним життям та іншими шкільними предметами.