Діяльнісний підхід – найприродніший спосіб підготувати дитину сьогодні до світу завтра. Нова українська школа – середовище інтегрованого навчання, де діти можуть розвивати навички, які стануть їм у пригоді в реальному житті більше, ніж підручникова теорія. Збірка вправ для розвитку пізнавальної іктивності учнів.
Діяльнісний підхід – найприродніший спосіб підготувати дитину сьогодні до світу завтра Нова українська школа – середовище інтегрованого навчання, де діти можуть розвивати навички, які стануть їм у пригоді в реальному житті більше, ніж підручникова теорія. Діяльнісний підхід – це переосмислення та зміна підходів педагогів від схеми «пояснив, закріпив, перевірив» до «відкритого завдання – запитання – роботи в команді – власного пошуку – обґрунтування власної думки – радості від процесу навчання і відповідальності за те, що я можу, хочу, буду, знаю і вмію. Саме тому діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи.
Лексичні вправи – це завдання, спрямовані на усвідомлення суті лексичних умінь. Вони активізують і збагачують словниковий запас учнів, виховують у них увагу до слова, його значення, розвивають мислення. • Мозковий штурм• Ментальні карти • Додатки для вивчення мов: Anki, Memrise, Quizlet, Kahoot . • Головоломки • The. Word. Search • Кросворди• Співставленні слів та картинок • Пісні, пов’язану з матеріалом, який ви хочете повторити • Ілюстровані ідіоми • Ребуси• Слово – речення – питання - відповідь
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД висуває на перший план комунікативний аспект мови та інтеграцію різних сторін, пов’язаних з процесом спілкування. Найбільш ефективні мовленнєві вправи:v конструювання речень з урахуванням запропонованої мовленнєвої ситуації;v відновлення тексту з поданим заголовком та кінцем;v побудова тексту-опису за аналогією і за поданим початком;v складання тексту-міркування при відповіді на запитання або за поданим початком;v складання тексту за поданим заголовком та опорними словами; розгортання певного сюжету в текст;v редагування та переклад;v розширення і згортання висловлювань;v заміна окремих елементів висловлювань і перебудова усієї структури при збережені змісту.
MARY IS REALLY TIRED. MARY IS REALLY TIRED TODAY . MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY . WELL, MY PRETTY LITTLE SISTER MARY IS REALLY VERY TIRED TODAY .
завдання: учні повинні замінити одне із слів в реченні. Поступово кожне слово має бути змінене. THE LITTLE GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG GIRL IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOY IS DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW. THE BIG BOYS ARE DRINKING HOT MILK IN THE KITCHEN NOW.
THE RULE OF FIVE FINGERS( WORD Order in Questions) Говорячи про діяльнісний метод навчання, особливу увагу необхідно звертати на МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ МЕТОД при вивченні іноземної мови, як засіб формування мовленєвої компетентності. Учні використовують найрізноманітніші канали сприйняття. Чим більше каналів відкрито для сприйняття інформації, тим ефективніше йде процес навчання.Існує так званий кінестетичний канал (kinesthetic channel), коли доторкаються кінчиків пальців.
Гра – це діяльність, в якій дитина спочатку емоційно, а потім інтелектуально освоює всю систему людських відносин. Ігри комплексно впливають на інтелектуальну, емоційну, вольову, комунікативну та інші сторони підростаючої особистості. Виконуючи "діяльнісні завдання", які побудовані на основі ігрового, імітаційного та вільного (реального) спілкування, учні вчаться використовувати англійську мову в різних ситуаціях. Фонетичні ігриІгри на засвоєння літер алфавітуІгри для розвитку навичок читання. Лексичні ігри. Граматичні ігри. Рольові ігриІгри-інсценування. Вірші і пісні, які супроводжуються рухами;Ігри - змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання);Ігри з м’ячем (питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і навпаки);Настільні ігри (лото, доміно, малювання);Діалоги з героями книг англійських та американських авторів (Вінні-Пуха, Мері Попінс, Білосніжка та семеро гномів, Мауглі, Том Сойер);
Role play. ING+ створення психологічної готовності дітей до мовного спілкування;+ забезпечення природньої необхідності багаторазового повторення учнем мовного матеріалу; + тренування учнів у вигляді потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до непередбачуваних ситуацій спілкування взагалі;+ учні вчаться висловлювати свою точку зору, розвивається комунікабельність; + дає можливість розвинути в учнів здатність до здогадки, вміння скористатися відповідним для даного конкретного випадку варіантом висловлювання, тобто свідоме використання комунікативних зразків; + допомагає залучити всіх учнів в усне мовне спілкування.
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА СУЧАСНИХ УРОКАХІнформаційно-комунікаційні технології : Це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються для добору, опрацювання, зберігання, подання, передавання різноманітних даних і матеріалів, необхідних для підвищення ефективності різних видів діяльності. Це технології опрацювання інформації за допомогою комп’ютера та телекомунікаційних засобів
ікткомп’ютерні технології: мультимедійні презентації, електронні таблиці, відео матеріали, Інтернет - ресурси, програмне забезпечення до британських навчальних курсів. Їх вид залежить від типу уроку, його мети та структури. На уроці введення нового матеріалу незамінним є використання мультимедійних презентацій, інтерактивного проектора й таблиць - найефективніших під час семантизації лексичних одиниць та первинного відпрацювання їх використання. Ефективним для розвитку мовних та мовленнєвих навичок, зокрема граматичного аспекту говоріння, є використання наочності, відтвореної за допомогою комп’ютера. Наприклад, застосування комп’ютерних технологій є доцільним під час тренування учнями вживання часових форм Present Simple та Present Continuous, а також закріплення вживання інших граматичних груп.
На уроках узагальнення та систематизації знань використання комп’ютерних технологій допомагає структуруванню отриманих знань. Електронні тести, вікторини, анімаційні таблиці, малюнки та схеми, відеофільми сприяють підвищенню результативності засвоєння навчального матеріалу, ефективному використанню часу на уроці, мають велику практичну направленість завдяки зв’язку з реальним життям та іншими шкільними предметами.