Розвиток зв’язного мовлення. Казки. Читаємо та складаємо казки
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Повідомлення теми й мети уроку. В хатці любенько жили. Всі звірята тут були: Сіра мишка й жабеня,Полохливе зайченя,Вовк, лисиця і кабан. Все це правда, не обман. Ще й ведмідь туди тісниться,Бо була то не світличка,А дідова...
Номер слайду 4
Повідомлення теми й мети уроку. Виросла собі та й годі,Прямо в казці, на городі,Дід тягав її за чуба,Баба, кицька, внучка люба. Не бур’ян це, не суріпка,А смачненька диво - ...
Номер слайду 5
Повідомлення теми й мети уроку. Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про передбачувано вигадані події чи осіб, іноді за участю фантастичних сил, який має повчальну мету.
Номер слайду 6
Словникова робота. Щоб легше нам було спілкуватися на уроці, висловлювати своїдумки і почуття , проведемо словникову розминку. Назвіть слова, найважливіші у вашому житті(мама, тато, бабуся, дідусь, Україна, Батьківщина, мир,дружба, добро)А які слова ви б хотіли викинути з нашої мови?(війна, горе, смерть, зло, біль)
Номер слайду 7
Словникова робота. Назвіть слова, які допомагають вам вчитись?(наполегливість, акуратність, дисциплінованість,уважність, пам'ять, книжка)Про кого або про що можна сказати так:- найкраща …- старенька …- мілка …- гострий …- вишита …
Номер слайду 8
Які казки ви любите читати?
Номер слайду 9
Робота із зошитом. Постав позначку “+” поряд із продовженням речення. У казці розповідається про ...реальних героїв із життя.вигадані події та персонажі.пейзажі та натюрморти.
Номер слайду 10
Робота із зошитом. Пригадай казку, яка розпочинається таким реченням: Був собі дід та баба, та не булов них дітей. Постав позначку “+” біля її назвиЇжак та заєць. Дикі гуси. Кривенька качечка
Номер слайду 11
Робота із зошитом. Продовж речення, пригадуючи казки. Був собі ... Вам казка ... Жили собі ... Стали вони жити ... Ось і казці ...
Номер слайду 12
Робота із зошитом. Впізнай казку за картинкою.
Номер слайду 13
Робота із зошитом. Розкажи одну із цих казок на вибір