Урок розвитку зв’язного мовлення. Королева луків. Вчитель початкових класів : Чернецька А. А.
Номер слайду 2
Організація класу. Шкільний мелодійний дзвінок. Покликав усіх на урок. Тож не будемо гаяти часуІ полинемо разом із класом. В чарівну Країну знань.
Номер слайду 3
Вправа «Поділи та прочитай»Завдання: поділіть подані слова та склади. Утворіть нове слово з перших складів поданих слів. Реактор Черепаха Нянечка. Яке слово утворилось?Чи помітив ти помилку?Реченя. Речення
Номер слайду 4
Каліграфічна хвилинка. (продовжте речення) 5 травня. Розвиток зв’язного мовлення. Королева луківзакінчену думку.
Номер слайду 5
мак
Номер слайду 6
Склади текст –опис маку за питаннями. Яку рослину зображено на малюнку? Мак. На малюнку зображено мак. Яка у нього квітка?Квітка у нього велика. Скільки в неї пелюсток?У неї чотири округлі пелюстки. Якого вони кольору?Вони яскравого червоного кольору. Які в рослини листочки?У рослини маленькі вузенькі розсічені листочки. Чим тобі подобається ця квітка?Мені ця квітка подобається своїми яскравими пелюстками та пишним і гордим виглядом. Підкресли прикметники у реченнях.
Номер слайду 7
ФІЗХВИЛИНКА
Номер слайду 8
Прочитай вірш Марії Познанської. На стрункій, високій ніжці,Біля річки, на лужку,У хустинці білосніжній. Стрів я квіточку таку. Ясним оком жовтуватим. Усміхнулася мені…Я хотів її зірвати,А бджола сказала : « Ні!»Які слова описують ромашку?
Номер слайду 9
Ромашка У ромашки струнке, високе стебло. Білосніжні пелюстки, немов хустинка у рослини. А жовта серединка схожа на маленьке сонечко.