Тема уроку: Рух крові по судинах. Велике і мале коло кровообігу
Номер слайду 7
Мета уроку: сформувати знання про систему органів кровообігу і причини руху крові по судинах. Завдання: Пояснити і описати особливості будови кіл кровообігу Охарактеризувати причини руху крові по судинах Зробити висновки про значення кровообігу і його відкриття Демонстраційно переконатися про зміни в тканинах при порушенні кровообігу
Номер слайду 8
Девіз уроку: “Рух крові в тілі людини нагадує припливи і відпливи біля берегової лінії моря” Римський дослідник і лікар Клавдій Гален (130–200)
Номер слайду 9
Відеосюжет про відкриття кровообігу
Номер слайду 10
Гарвей Уільям (1578-1657) – англійський дослідник та лікар
Номер слайду 11
Велике і мале коло кровообігу.
Номер слайду 12
Заповнити таблицю: «Порівняльна характеристика великого і малого кіл кровообігу» Запитання для порівняння: Велике коло кровообігу Мале коло кровообігу Де починається? Де закінчується? Як змінюється склад крові?
Номер слайду 13
Письмове визначення в зошит: Шлях крові від лівого шлуночка через артерії, капіляри, вени всіх органів тіла до правого передсердя називають великим колом кровообігу.
Номер слайду 14
Письмове визначення в зошит: Шлях крові від правого шлуночка через легені до лівого передсердя називають малим колом кровообігу.
Номер слайду 15
Практична робота: Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу. Мета: вивчити будову малого і великого кола кровообігу; з'ясувати, які зміни відбуваються в тканинах при порушенні кровообігу, пояснити причину цих змін.
Номер слайду 16
Хід роботи: 1. Розгляньте схему кровообігу
Номер слайду 17
3. Проаналізувати таблицю:
Номер слайду 18
Рух крові по судинах Рух крові по судинах
Номер слайду 19
4. З'ясувати порушення кровообігу в тканинах за допомогою простого досліду
Номер слайду 20
Домашнє завдання: вивчити §22, відповіді на питання в кінці §, творче завдання: створити памґятку про зміцнення серцево-судинної системи
Номер слайду 21
Рефлексія Проаналізуйте, будь-ласка свої думки та відчуття, які виникли у Вас протягом уроку.