Презентація рухливих ігор для початкової школи

Про матеріал
Технології допомагаю не лише дітям, а і вчителям. Пропоную вам переглянути презентацію невеликої добірки рухливих ігор для молодшого шкільного віку. Сподіваюсь на позитивні відгуки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РУХЛИВІ ІГРИ початкова школа

Номер слайду 2

Користь рухливих ігор. Рухливі ігри мають велике значення для фізичного розвитку дітей. За їх допомогою можна в доступній формі розвивати у дітей такі важливі рухові якості як швидкість, спритність, витривалість, координацію та ін. Для досягнення ігрових цілей гравець повинен докласти певних зусиль, що сприяє розвиткові і зміцненню м’язів, поліпшенню роботи серцево-судинної системи, обміну речовин. Гра є також засобом активного відпочинку

Номер слайду 3

Класифікація рухливих ігор

Номер слайду 4

«Вудочка»Значення гри: сприяє розвитку спритності, стрибучості, виховує уважність. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИГру можна проводити як в приміщені , так і на свіжому повітрі. Учасники гри вибирають ведучого. Шикуються по колу. В середині кола стоїть ведучий, який тримає довгу скакалку в руці або зв'язані в одну дві, три коротких скакалки. За командою вчителя ведучий починає крутити довгу скакалку ("вудочку") так, щоб вона ковзала по землі і проносилась під ногами гравців. Учасники стрибають через "вудочку", намагаючись не зачепити її. Якщо "вудочка" когось зачепила - гравець вибуває з гри або стає ведучим. Перемагають ті гравці, яких „ вудочка” не зачепила. ПРАВИЛА ГРИ1. Спійманим є той гравець, чиї ноги (не вище колін) зачепить "вудочка". 2. Гравці не повинні сходити з місця. 3. Після 10-15 кіл, зроблених "вудочкою", необхідно давати дітям відпочинок 30-60 секунд. - вчитель - гравці - ведучий - «вудочка»

Номер слайду 5

«Гречка»Значення гри: сприяє розвитку стрибучості. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИУчні стають у дві колони. Кожен згинає ліву ногу в коліні і тримає її лівою рукою. Праву руку кладе на плече попередньому гравцеві. Зоставшись на одній нозі, починають одночасно стрибати у певному напрямку, приспівуючи: Ой чук , гречки, Чорні овечки, А я гречки намелю, Гречаників напечу. ПРАВИЛА ГРИВиграє команда, яка довше стрибатиме на одній нозі і не роз’єднається. - вчитель - гравці команд

Номер слайду 6

«Горобці-стрибунці»Значення гри: сприяє розвитку стрибучості, швидкості, реакції. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИНакреслити велике коло (місце, де розсипані "зерна") 5-8 м у діаметрі. Всі гравці, крім одного - ведучого, зображають "горобців" і розташовуються за колом. Ведучий - великий "птах" - стає у середину кола. "Горобці" стрибають на одній нозі в коло та вистрибують з нього. Великий "птах, бігаючи в колі, не дає "горобцям" збирати "зерна" і "дзьобає" і (торкається рукою гравців, які знаходяться в колі). "Горобець", якого "дзьобнув" великий "птах", продовжує грати. "Горобці" намагаються якнайбільше побути в колі. ухиляючись від великого "птаха". Найбільш спритними вважаються ті, яких ведучий не торкнувся рукою. ПРАВИЛА ГРИ1. Змінювати ногу можна тільки після трьох стрибків. 2. Ведучий може торкатися "горобців" тільки в межах кола. - діти - вчитель - «птах»

Номер слайду 7

«Подоляночка»Значення гри: сприяє розвитку спритності. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИУчасники гри шикуються в коло. Одна дитина «подоляночка»- стоїть за колом. Під слова пісні „ Десь тут була подоляночка”, діти йдуть по колу праворуч, а „подоляночка” - ліворуч. На слова „ Тут вона стояла, до землі припала, діти зупиняються і піднімають з’єднані руки. „ Подоляночка” вбігає в коло і присідає. Діти йдуть по колу ліворуч, співають: „ Ой встань, ой встань, подоляночка, Ой встань, ой встань, молодесенька. Тримаючись за руки, вони підходять до „подоляночки” і відходять назад. На слова: „ Умий своє личко, як ту скляночку, Біжи до Дунаю, візьми ту що скраю, „Подоляночка” вмивається, біжить до якої - не будь дівчини в колі, бере Ії за обидві руки і кружиться з нею. Потім вони міняються ролями. Гра повторюється. ПРАВИЛА ГРИПотрібно стежити, щоб діти ходили по колу ритмічно. „ Подоляночка” виконує рухи за текстом пісні. - вчитель - діти - «подоляночка»

Номер слайду 8

«У річку гоп!»Значення гри: сприяє розвитку стрибучості. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИУчні стають у дві шерензі одна проти одної на віддалі 3 - 5 метрів. Вчитель подає команду: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - На берег гоп! - всі стрибають назад. Часто вчитель повторює однакову команду декілька разів. У такому випадку всі залишаються на місці. Наприклад: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - У річку гоп! - всі стоять на місці. ПРАВИЛА ГРИХто стрибнув, той вибуває з гри. Гра продовжує ться до останньог о гравця. - вчитель - діти

Номер слайду 9

«На вільне місце»Значення гри: сприяє розвитку швидкості, спритності, кмітливості. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИНа майданчику чи лісовій галявині учасники гри шикуються в коло. Відстань між ними один метр. Всі учасники повернуті обличчям до центра кола. Серед учасників гри обирають - ведучого. За командою вчителя ведучий біжить по зовнішній стороні кола, торкається кого-небудь з учасників гри. Гравець, до якого доторкнувся, біжить в протилежний бік від ведучого. Тоді , коли вони зустрілися, беруться за руки і присідають, а коли піднялися продовжують біг в одному напрямі з метою скоріше стати на вільне місце. Хто прибіг другим, той продовжує бути ведучим. Виграють ті гравці, які за час гри ні разу не були ведучими. ПРАВИЛА ГРИ1 Не дозволяється штовхати, заважати гравцям під час бігу. 2. Бігти через коло не дозволяється. З. Всі дії гравці виконують лише за командою вчителя. - вчитель - ведучий - діти

Номер слайду 10

«Дзвінок на урок»Значення гри: сприяє розвитку стрибучості, швидкості. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИУчнів ділять на два класи. Для класів кресліть прямокутники (можна використати малі обручі), яких на 1-3 менше, ніж гравців. Учні ходять, стрибають танцюють і говорять: «Перерва, перерва!» Після сигналу дзвінка (годинник-будильник, свисток) або слів «Швидше, учні, в клас!» учні займають «класи». ПРАВИЛА ГРИУ кожному прямокутнику (обручі) може стояти один учень. - діти - вчитель

Номер слайду 11

«Передача м’яча над головою»Значення гри: сприяє розвитку швидкості, спритність. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИУчнів розподіляють на 3 - 4 команди. Вони шикуються за лінією старту в колони по 1, паралельно одна одній на відстані витягнутих уперед рук. Капітани кожної команди тримають м’яч. За сигналом капітани передають м’яч над головою гравцям, які стоять позаду, ті передають далі. М’яч передається до кінця колони. Останні гравці, отримавши м’яч, оббігають з правого боку свою колону, стають першими і передають м’яч над головою. І так доти, поки всі учасники не перебіжать із м’ячем. Коли капітан, який починав гру, буде останнім і отримає м’яч, він біжить, стає попереду своєї команди та піднімає м’яч. ПРАВИЛА ГРИМ’яч не може котитись по підлозі. Якщо м’яч упав, його піднімають і гра продовжується. - діти - м’яч - вчитель

Номер слайду 12

«Третій зайвий»Значення гри: сприяє розвитку спритності, швидкості. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИГру можна проводити на галявині в лісі, в парку, на майданчику то що. Усі гравці, крім вибраних 2-х ведучих, стають по двоє в коло обличчям до центра кола. Таким чином, учасники гри утворили два кола (зовнішнє і внутрішнє). Двоє ведучих: один з них утікає, другий доганяє, стараючись поквачити втікача рукою, а той рятуючись стає попереду якоїсь пари. пари. Тоді гравець, який стоїть позаду третім, стає втікачем, а доганяючий вже старається його поквачити. Якщо, доганяючому вдалось поквачити того, хто втікав (або третього),то вони міняються ролями. ПРАВИЛА ГРИІ. Гра починається за командою вчителя. 2. Той, хто втікає, не має права забігати в коло та його перебігати. 3. Забігши в коло, втікач повинен відразу ж стати попереду якоїсь Той, хто по рушить це правило сам стає доганяючим. 4. Той, хто втікає, не має права бігти більше одне коло. - діти - ведучі - вчитель

Номер слайду 13

«Потяг»Значення гри: сприяє розвитку швидкісної витривалості. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИУ грі беруть участь дві команди (два «поїзди»: «Львів - Київ», «Одеса - Київ»). Дві команди вишикують в колону по одному за загальною стартовою лінією. За командою вчителя розпочинають гру перші учасники - «тепловози». Вони біжать до високої стійки (станції; висота стійки 1,5 м, виготовлена з дерева або пластмаси), оббігають її і повертаються назад у своє «депо». «Чіпляють» перший «вагон» (одного учасника) і біжать разом, оббігають стійку, повертаються назад і чіпляють другий «вагон» і т.д. Виграє та команда («поїзд»), яка швидше закінчить гру-естафету, при цьому не «загубивши вагони». ПРАВИЛА ГРИ1. Можна чіпляти по одному вагону (по одному учаснику) 2. Можна чіпляти по два вагони одночасно( по два учасника) 3. Можна чіпляти всю команду. - діти - «тепловоз» - стійка

Номер слайду 14

«М’яч капітанові»Значення гри: сприяє розвитку влучності, сили кидка. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИКожна команда прагне оволодіти м’ячем і кинути його в ціль, проте ціллю є не баскетбольн ий кошик ,а свій гравець, що стоїть у крузі, накресленому на підлозі. Для того щоб зловити м’яч, ловець може підстрибувати але не має права заступати в нейтральну зону, яка оточує круг 70-80 см . ПРАВИЛА ГРИВ коло не може заходити польовий гравець. Кидаючому може перешкодити тільки один перехоплювач, розташований біля нейтральної зони перед ловцем.. За грубу гру призначається штрафний кидок із відстані шести кроків від ловця. Кожний влучний кидок приносить команді одне очко. Виграє команда, яка набрала більшу кількість очок. - капітани команд (ціль) - вчитель - м’яч - гравці команд

Номер слайду 15

«Невід»Значення гри: створити уяву дітей про водне середовище. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИВчитель призначає ведучого. На певній дистанції від нього, розміщуються інші гравці. Ведучий, переслідуючи у воді, намагається доторкнутися до кого-небудь з гравців рукою. Ведучий і гравець, до якого він доторкнувся. узявшись за руки, утворюють "невід" і продовжують переслідувати гравців, приєднуючи спійманих до "невода". Гра триває 3-4 хв. Виграє той, кому вдається до кінця гри не потрапити в невід.. ПРАВИЛА ГРИ1."Рибкам" забороняється виходити за межі відведеного майданчика, вибігати на берег. розривати "невід". 2. Якщо "невід" з вини ведучих прорвався, то "рибки" можуть вислизати в отвір. Глибина по пояс. БЕРЕГ - діти - ведучий - вчитель

Номер слайду 16

«Стонога»Значення гри: сприяє розвитку швидкості, витривалість. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИКоманди стоять перед лінією старту, вишукувавшись у колоні по одному. Перши гравці рухаються до поворотного прапорця й назад, спираючись на стопи і долоні. Коли вони повертаються, другі гравці, які набувають такого ж положення й тримаються за щиколотки перших гравців і. т. д. ПРАВИЛА ГРИ1. Потрібно виконувати все по команді вчителя. 2. Гру проводять у вигляді змагання між двома командами - діти - прапорці - напрямок руху - вчитель

Номер слайду 17

«Кіт і миші»Значення гри: сприяє розвитку спритності. Інтенсивність: середня ЗМІСТ ГРИУчні створюють коло, Один із гравців „ мишка” - другій - „ котик”. Миша втікає від кота. Учні у колі вільно пропускають мишку під руками, заважають „ коту” пробігти під руками. Коли „ кіт” спіймає „ мишу”, призначають другу пару. ПАВИЛА ГРИ1. Щоб кіт швидко спіймав мишку у колі роблять кілько воріт, через яки кіт може вільно вбігати І вибігати у коло 2. „ Кіт” не має право переходить чи перебігати через руки гравців. 3. Гравці що стоять у колі не повинні роз’єднувати своїх рук. - кіт - миша - діти - вчитель

Номер слайду 18

«Швидко по місцях»Значення гри: розвівати швидкість, спритність, виховувати колективізм і організованість. Інтенсивність: середня ЗМІСТ ГРИГравці стоять у колоні по два. За сигналом вчителя „ На прогулянку” - всі розбігаються, за другім сигналом - „ Швидко по місцях” - усі гравці повинні стати на свої місця. Виграє та команда, яка швидше вишукувалась. ПРАВИЛА ГРИ1. Дистанція між учнями - витягнуті вперед руки. 2. Не дозволяється штовхатися - діти - вчитель

Номер слайду 19

«У ведмедя у бору»Значення гри: сприяє розвитку спритності, кмітливості, швидкості. Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИВибирається ведучий - "ведмідь". Для нього на майданчику відгороджують місце для "барлоги". На протилежному кінці "живуть" діти. За сигналом керівника діти йдуть у напрямку до ведмежої "барлоги", підходять до неї як найближче і співуче декламують: У ведмедя у бору, Гриби, ягоди беру, А ведмідь сидить 1 на нас ричить. Після цих слів "ведмідь" починає ловити дітей, ті намагаються сховатися в свій "будиночок". Спійманих дітей "ведмідь" відводить до себе в "барліг" ,і вони пропускають одну чергу гри. Коли "ведмідь" спіймав 4-5 чоловік призначають нового "ведмедя"ПРАВИЛА ГРИ1. „Ведмідь" не має права вийти з "барлоги" доти, поки діти не скажуть останнє слово вірша 2. Той, хто вийшов за лінію майданчика, вважається спійманим. 3. "Ведмедю" дозволяється ловити ' дітей, тільки до лінії "будинку". - діти - вчитель - «ведмідь»

Номер слайду 20

«Квач»Значення гри: сприяє розвитку швидкості, спритності, кмітливості. Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИНа лісовій галявині учасники гри довільно розміщаються. Всі обирають ведучого - квача. В руках у квача хусточка, яку він підіймає вверх і голосно говорить "Я - квач!" За командою вчителя квач намагається догнати когось з гравців, доторкнутися рукою. Якщо йому це вдається, то він з «закваченим» міняються ролями. Гра продовжується. Виграє той гравець, який за час гри не був заквачений. ПРАВИЛА ГРИ1 . Територія гри обмежується. Гравцям не дозволяється виходити за межі гри. 2. Квачу не до зволяється під час квачення штовхати гравців. - «квач» - гравці - вчитель

Номер слайду 21

«Зустрічна естафета»Значення гри: сприяє удосконаленню техніки лижних ходів, розвиває :швидкість Інтенсивність: висока. ЗМІСТ ГРИУчасники гри поділяються на дві команди. Команди в свою чергу розраховуються на перший, другий. Перші номери першої і другої команд шикуються на лінії старту паралельно одна одній. Другі номери першої і другої команд шикуються навпроти своїх перших номерів на відстані 50-80м. За командою вчителя перші номери першої і другої команд пересуваються по лижні до своїх других номерів. Доїхавши до них, передають естафету (вдаряють лижною палицею об палицю партнера). Після чого другі номери кожної з команд діють так само, як перші і т.д. Виграє команда, яка перша закінчить зміну місць. ПРАВИЛА ГРИ1. Лижник, що стоїть на черзі, може вибігати лише тоді, коли п'ятки обох лиж партнера, який підбіг, будуть уже за лінією старту. 2. Пересування в естафеті на лижах дозволяється заздалегідь обумовленим способом. - гравці команд - вчитель

Номер слайду 22

«Передай далі»Значення гри: сприяє розвитку швидкості і спритності Інтенсивність: середня. ЗМІСТ ГРИГравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч то вліво ,то вправо ,але тільки сусідові ,а ведучий намагається доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим. ПРАВИЛА ГРИМ’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого. - ведучий - вчитель - гравці - м’яч

Номер слайду 23

«Влучно в ціль»Значення гри: сприяє розвитку влучності, сили кидка. Інтенсивність: середня ЗМІСТ ГРИМісце для гри окреслюють середніми і лицьовими лініями на середній лінії в ряд ставлять 10 кеглів (5червоного кольору і 5білого). Можна використовувати для гри пластмасові пляшки з-під води. Гравців ділять на дві команди. Кожна з команд розташовується за лицьовими лініями на відстані 6-10м. від кеглів. Усі гравці одержують по малому м’ячику. За сигналом вчителя збивають кеглі, одна команда збиває червоні кеглі, інша-білі. ПРАВИЛА ГРИКидати м’яч можна різними способами, гравці не повинні заходити за свої лінії де стоять їхні команди, збивати треба свої кеглі, а не кеглі іншої команди. - гравці команд - кеглі - вчитель

Номер слайду 24

Дякую за увагу!Спорт – це життя

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дубина Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
9851
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку