Стем-урок футболу "Ведення м'яча на швидкість"

Про матеріал
Розробка представляє собою поєднання звичайного уроку футболу з предметами математика та хімія у вигляді рухливих ігор
Перегляд файлу

Розробка стем-уроку з фізичної культури 5 клас

Тема: Футбол. Ведення м'яча на швидкість

Завдання: Освітнє: Навчати техніці ведення м'яча на швидкість з маневруванням; Удосконалювати порядок виконання зупинок м'яча у різ­ний спосіб; Поглиблювати взаємозв’язок  фізичної культури з іншими предметами природничо – математичного напрямку

         Оздоровче: Формувати правильну поставу; розвивати силу рук, ніг, черевного пресу; розвивати швидкість реакції, витривалість та координацію рухів

          Виховне: Виховання звички постійних занять фізичними вправами, активності, самостійності, впевненості у своїх силах; виховувати відчуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за виконане завдання

Тип уроку: навчально-тренувальний стем-урок

Міжпредметний звязок: математика, хімія

Клас: 5

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток, секундомір

Місце проведення: спортивна зала

 

Зміст уроку

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки

1

Організаційна частина

Шикування в шеренгу. Привітання Повідомлення теми та завдань уроку

 

 

Вимірювання ЧСС

 

 

Інструктаж з безпеки життєдіяльності

2 хв

1 хв

 

 

30 сек

 

30 сек

 

Шикування за зростом. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

Вимірювання за 10 сек. Норма ЧСС складатиме 60 – 80 уд/хв

2

Підготовча частина

Ходьба: на носках, на пятах, на зовнішній та внутрішній стороні стопи; з перекатом з пятки на носок; у напівприсяді; в повному присяді

10 хв

2 хв

 

Дотримання, дистанції та правильної постави під час ходьби. Стежити за ритмічним диханням

 

Біг:

  • приставним кроком лівим і правим боком;
  • з високим підніманням стегна;
  • із згинанням колін назад;
  • спиною вперед;
  • з імітуванням удару головою по м’ячу у стрибку;
  • з прискореннями

2 хв

Дотримання дистанції та правильної постави під час бігу. Стежити за ритмічним диханням

Один за одним в колоні

Дивитися в сторону руху

Стрибки виконуються за сигналом

Прискорення виконуються за сигналом

 

Загальнорозвивальні вправи в русі

  • кругові оберти кістей рук і головою;
  • кругові оберти ліктями;
  • кругові оберти руками;
  • розведення рук в сторони;
  • ривки руками;
  • повороти вліво, вправо

2 хв

Дотримання дистанції, правильності виконання вправ, дотримання постави

 

Загальнорозвивальні вправи на місці

  • оберти тулуба вліво - вправо;
  • нахили тулуба вперед, назад, вліво, вправо;
  • оберти стегном; коліном; ступнею
  • випади в сторони; вперед
  • присідання зі зміною ніг, руки за голову

Вимірювання ЧСС

4 хв

 

8 р

 

12 р

 

12 р

 

 

8-10р

2х10р

 

30 сек

 

 

Стежити за правильністю виконання вправ та положенням рук біля грудей

Поперемінно лівою, потім правою ногами

 

Руки перед собою

Слідкувати за дотриманням постави

За 10 сек. норма ЧСС до 20-25 уд

3

Основна частина

Рухлива гра «Броунівський рух»

Учні за командою «Веселий атом» у довільному порядку пересуваються по майданчику. За командою «Молекула» учні об’єднуються в групи і пересуваються за лідером обумовленим способом

Естафета «Виклик номерів»

Усі гравці діляться на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій розсуд. Гравці, у яких цей номер, біжать по дистанції, вибігаючи зі строю

Естафета «Математичний виклик номерів»

Проводиться за правилами попередньої естафети, учні оббігають фішки з м’ячем «змійкою», тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника, котрий бігтиме по дистанції

Наприклад: 4+3=7;  5-1=4; і т.д.

Навчальна гра

28 хв

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

Не перетинати маршрути руху інших учасників, не зіштовхуватись. Кількість «атомів» обумовлюється

 

 

 

 

 

Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.

 

 

 

Команда, яка набере більше балів, переможе у цій естафеті

 

 

 

 

 

 

 

 

З розрахунку часу по 5 хв на гру кожної команди

4

Заключна частина

Вправи на відновлення дихання у русі.

Шикування в одну лінію. Вимірювання ЧСС та оцінка самопочуття.

Підведення підсумків уроку

 

Домашнє завдання: Виконати піднімання тулуба в сід:

І гр – 2 х 20; ІІ гр – 2 х 15

5 хв

1 хв

 

1 хв

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

 

Фронтально водночас

 

Шикування за зростом

У нормі ЧСС 100-120 уд/хв.

Відмітити кращих учнів, вказати на недоліки.

 Завдання додому дозувати та диференціювати за статтю і групою здоровя

 

docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
1642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку