ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Тема : гімнастика.
Мета: сприяти розвитку укріплення м’язів, виховувати морально-вольові якості, організованість, дисциплінованість.
Завдання уроку:
1. Удосконалення елементів з акробатики.
2. Сприяти розвитку швидкості, сили,спритності,координації рухів.
Місце проведення: малий спортзал.
Інвентар: гімнастичні обручі, канат, гімнастична стінка, кубики
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||
І. Підготовча частина (до 10 хв) |
||||||
1 |
Шикування, рапорт, привітання, завдання уроку |
1-2 хв |
Фронтальний метод |
|||
2
|
ЧСС за 10с |
До 1 хв |
Фронтальний метод |
|||
3 |
Правила поведінки і безпеки на уроці |
до 1хв 30 с |
|
|||
4 |
Стройові вправи: повороти на місці; перешикування з однієї шеренги в три |
1 хв |
Правильність і чіткість виконання |
|||
|
||||||
5 |
Ходьба в обхід, руки на поясі: на носках; на зовнішній стороні стопи; на внутрішній стороні стопи; в напівприсіді; прискорена |
2 хв |
Фронтальний метод Формування склепіння стоп. Виправляти помилки: підказкою, повторним поясненням. Стежити за поставою |
|||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
6 |
Біг рівномірний |
2хв |
1 крок — вдих |
|||
|
|
|
3 кроки — видих |
|||
7 |
Ходьба. Вправи на відновлення дихання: |
1 хв |
|
|||
|
1 — 2 — руки догори (вдих) |
|
|
|||
|
3 — 4 — руки вниз (видих) |
|
|
|||
8 |
Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці 1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1- нахилити голову наліво; 2- нахилити голову направо; 3- нахилити голову вперед; 4- нахилити голову назад 2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1-2- колові оберти головою ліворуч; 3-4- колові оберти головою праворуч
3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1-3- пружинні нахили тулуба ліворуч; 4- в. п. 5-7- пружинні нахили тулуба праворуч .4 В. п. – стійка ноги нарізно, права догори: 1-2- ривки руками; 3-4- те саме, змінивши положення рук
5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед- в сторони: 1- мах правою ногою до кисті лівої руки; 2- в. п. 3- мах лівою ногою до кисті правої руки; 4- в. п. 6. В. п. – випад лівою ногою вперед, руки на ліве коліно: 1-3- пружні рухи лівою ногою; 4- стрибком змінити положення ніг; 5-7- пружні рухи правою ногою; 8- в. п. 7. Стрибки на місці: - на лівій нозі; - на правій нозі; - на двох ногах; - «схресті» стрибки 8. В.п. – руки на пояс. На 1 присісти руки вперед На 2 вихідне положення Вправу починай 1,2 .1 стій. 9. . В. п. – стійка ноги широко нарізно, руки на пояс: 1- нахил тулуба до лівої ноги; 2- нахил тулуба посередині; 3- нахил тулуба до правої ноги; 4- в. п. |
3-4 хв
3-10 разів
4-5 разів
5-8 разів
8-10 разів
8-10 разів
8-10 разів
5-6 разів
|
Фронтальний метод Руки не згинати, спини вирівняти тримаємо рівновагу. Темп виконання середній
Лікті тримати прямо. Під час виконання вправи очей не зажмурювати. Темп - середній Спосіб виконання вправи одночасний. Темп – середній. Послідовність виконання вправ – дотримується
Оберти робити з високою амплітудою.
Слідкувати за правильним виконанням, нога – горизонтально на підлозі
Тулуб тримати рівно, не нахилятися.
|
|||
9 |
ЧСС за 10 с |
|
|
|||
II. Основна частина (30 хв) |
||||||
|
||||||
3 |
Акробатика групування перекати у групуванні встати на ноги
берізка: перекидання через ліве або праве плече, стати на коліна руки в сторони міст з підняттям однієї ноги до гори міст із пролазанням партнера під мостом |
10-12 хв |
Пояснити, показати груповий метод організації даяльності. Виправляти помилки |
|||
4 |
Гімнастичні естафети а) розвідники: Команди шикуються за лінією старту, за свистком діти починають повзти по пластунськи до відмітки, піднімають маленький м’ячик, кидають в ціль, повертаються назад, передають естафету б) волонтери Команди шикуються за лінією старту, переносять до фішек і повертаються до лінії старту, передаючи естафету наступному учню в) медсестри: Один учень переносить на спині іншого учня до лінії де стоять фішки і садить його, повертається за другим учнем і т.д. г) десантники: за сигналом вчителя учні біжуть до гімнастичної стінки, піднімаються догори, торкаються рукою до стіни, спускаються і біжуть назад передаючи естафету. д) Естафета дружби Перший учень оббігає фішку, повертається, бере за руку другого, оббігають фішку удвох до лінії старта, потім забирають 3,4,5 і т.д. |
15-17 хв
3 хв
3 хв
3 хв
4 хв
4 хв
|
Пояснити, показати, виправляти помилки Не можна вибігати за лінію старту раніше доки хлопком не передадуть естафети
Перемогу одержує той, хто закінчить естафету першим
Естафета закінчується коли усі учні будуть на другій стороні біля фішек Переможець та команда, яка десантувалась першою Слідкувати за Т.Б.
Перемагає та команда, яка буде першою. Слідкувати за Т.Б. |
|||
III. Заключна частина (5 хв) |
||||||
|
Вправи на відновлення дихання. 1-2 руки вгору, вдих 3-4 руки вниз, видих ЧСС за 10с Підсумок уроку
Домашнє завдання |
20 сек |
В одну шеренгу Спокійний темп
Виділити активніших, виставити оцінки 10 присідань руки за голову, спина пряма |
|||
1