Мета уроку:формувати вміння розв’язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними;розвивати увагу, логічне мислення, графічні навички, уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки; виховувати відповідальність, самостійність, любов до навчання та вміння працювати разом, розуміння народних традицій та свят, намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.
Усні вправи. Яка з наведених систем є системою двох лінійних рівнянь із двома змінними:а) х+2у=7, б) 2х-у=-3, в) х2+у2=1, х+у2=1; х-у=0; х+3у=5?2. Які з пар чисел (-3;2), (3;-2), (3;2) є розв'язками системи рівнянь4х-5у=2,х+2у=7?3. Розв’яжіть способом підстановки систему рівнянь:у-х=0, 3х+у=8. 4. Розв’яжіть способом додавання систему рівнянь: 2х+5у=-1, 3х-5у=11. а) х+2у=7, б) 2х-у=-3, в) х2+у2=1, х+у2=1; х-у=0; х+3у=5?2. Які з пар чисел (-3;2), (3;-2), (3;2) є розв'язками системи рівнянь(2;2)(2;-1)3300 р. до н.е.
Самостійна робота1. На графіку рівняння 3х – 5у = 12 взято точку з абсцисою - 1, яка ордината цієї точки: а) 1; б) – 1; в) 3; г) – 32. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь: 4х – 3у = -1, 5х – 2у = 4. а) (3;2), б) (2; 3), в) (- 1; - 1), г) (3; 0)3. Система лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок, якщо пара прямих, які задаються рівняннями системи…а) перетинаються; б) паралельні; в) перпендикулярні; г) збігаються.4. Розв’язком якої з наведених систем є пара чисел (1; - 2) а) 2х – 3у = 5 б) х + 3у = 5 в) х + 3у = - 5 г) 2у = 6 х +у = 6 х – 2у = - 5 2х – у = 4 2х = 4 а) 1; б) – 1; в) 3; г) – 3 а) (3;2), б) (2; 3), в) (- 1; - 1), г) (3; 0)а) перетинаються; б) паралельні; в) перпендикулярні; г) збігаються.а) 2х – 3у = 5 б) х + 3у = 5 в) х + 3у = - 5 г) 2у = 6 х +у = 6 х – 2у = - 5 2х – у = 4 2х = 4