Підготувала учитель математики Липівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Динник Л. Г. Тема уроку: Системи лінійних рівнянь з двома змінними
Номер слайду 2
Мета уроку:формувати вміння розв’язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними;розвивати увагу, логічне мислення, графічні навички, уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки; виховувати відповідальність, самостійність, любов до навчання та вміння працювати разом, розуміння народних традицій та свят, намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.
Номер слайду 3
Епіграф уроку: Об’єкт математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим. Б. Паскаль
Номер слайду 4
Девіз уроку. Системи рівнянь розв’язати не просто, спосіб підходу потребує росту. Цікаві моменти усі ми розкриєм, бо розв’язки точні шукати умієм.
Номер слайду 5
Домашнє завдання№1 Розв’язати систему рівнянь графічним способом х-у=5,2х-3у=7 Відповідь: (8;3)№2 Розв’яжіть способом додавання систему рівнянь: Відповідь: (5;8)2х-у=2,7х-5у=-5. Код:3578йцкя. Яйця
Номер слайду 6
Фронтальне опитування
Номер слайду 7
Контроль теоретичних та практичних знань за допомогою тестової оболонки
Номер слайду 8
Усні вправи. Яка з наведених систем є системою двох лінійних рівнянь із двома змінними:а) х+2у=7, б) 2х-у=-3, в) х2+у2=1, х+у2=1; х-у=0; х+3у=5?2. Які з пар чисел (-3;2), (3;-2), (3;2) є розв'язками системи рівнянь4х-5у=2,х+2у=7?3. Розв’яжіть способом підстановки систему рівнянь:у-х=0, 3х+у=8. 4. Розв’яжіть способом додавання систему рівнянь: 2х+5у=-1, 3х-5у=11. а) х+2у=7, б) 2х-у=-3, в) х2+у2=1, х+у2=1; х-у=0; х+3у=5?2. Які з пар чисел (-3;2), (3;-2), (3;2) є розв'язками системи рівнянь(2;2)(2;-1)3300 р. до н.е.
Номер слайду 9
Знайдіть допущену помилку та правильно обрахуйте систему і вам відкриється ця дата. 2у+х=-9, х=-9-2у, х=-9-2у, х=-9-2у,-3х+4у=-23. -3(-9-2у)+4у=-23. 27+6у+4у=-23. 10у=-50.х=-9-2∙(-5), х=-19,у=-5. у=-5. Відповідь: (1;-5)(-19;-5) Т. Г. Шевченко1
Номер слайду 10
1 рівень. Розв’язати систему рівнянь графічним способом х+у=2, 2х-у=4.ІІ рівень. Розв’яжіть способом підстановки систему рівнянь: 9х+2у=16, 4х-3у=11. Керована практика
Номер слайду 11
Хвилинка релаксації
Номер слайду 12
Розв’яжіть способом підстановки систему рівнянь:0,1р+0,2g= -0,1,0,4p+0,5g= -0,4. Відповідь: (-1;0)11 000 штук
Номер слайду 13
І рівень. Розв’яжіть способом додавання систему рівнянь: 2х – у = 4, х + 3у = - 5. ІІ рівень. Розв’яжіть довільним способом систему рівнянь:3х-2(3у+1)=-2,2(х+1)-4=3у-1. Незалежна практика
Номер слайду 14
1983ppt_xppt_x
Номер слайду 15
Самостійна робота1. На графіку рівняння 3х – 5у = 12 взято точку з абсцисою - 1, яка ордината цієї точки: а) 1; б) – 1; в) 3; г) – 32. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь: 4х – 3у = -1, 5х – 2у = 4. а) (3;2), б) (2; 3), в) (- 1; - 1), г) (3; 0)3. Система лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок, якщо пара прямих, які задаються рівняннями системи…а) перетинаються; б) паралельні; в) перпендикулярні; г) збігаються.4. Розв’язком якої з наведених систем є пара чисел (1; - 2) а) 2х – 3у = 5 б) х + 3у = 5 в) х + 3у = - 5 г) 2у = 6 х +у = 6 х – 2у = - 5 2х – у = 4 2х = 4 а) 1; б) – 1; в) 3; г) – 3 а) (3;2), б) (2; 3), в) (- 1; - 1), г) (3; 0)а) перетинаються; б) паралельні; в) перпендикулярні; г) збігаються.а) 2х – 3у = 5 б) х + 3у = 5 в) х + 3у = - 5 г) 2у = 6 х +у = 6 х – 2у = - 5 2х – у = 4 2х = 4
Номер слайду 16
1. Що вдалося? 2. Над чим треба ще попрацювати?
Номер слайду 17
V. Домашня самостійна практика. Повторити § § 26-28 Розв’язати : № 1131- І рівень, № 1147- ІІ рівень