Аліса Ізюмова Аліса Валентинівна - Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, вміє зрозуміло подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми. Досконало володіє методикою роботи, різноманітними формами і методами навчання. Уроки проходять чітко, злагоджено, на високому науково-теоретичному й методичному рівні. Педагогічне кредо: учень працює там, де працює вчитель.
Запитання 2 *В ящику знаходиться модель математичної фігури , яку у середні віки називали (за Евклідом) довільний чотирикутник (не паралелограм Відповідь Трапеція ” Чорний ящик ” *В перекладі з грецької це слово означає стіл для обіду. У Вавілоні математики цю фігуру називали – “чоло бика” * У людини є м’язи, назва яких утворилась від назви цієї фігури.
Запитання 6 Поділяє з Фалесом славу засновника давньогрецької математики, перетворив геометрію із зібрання рецептів розв’язання різних задач в абстрактну науку, його відому теорему слабо встигаючі учні назвали „віслячим мостом” або „утіканням убогих”. Існує не менше 200 способів її доведення. Відповідь Піфагор
Ісай Теодорович Ладензон Ісай Теодорович працює спокійно, “рівно”, без зайвих емоційних навантажень, систематично. Якщо учень сьогодні щось і не знає, то завтра все одно буде знати, так вважає Ісай Теодорович і досягає своєї мети. Вчитель багато працює над удосконаленням процесу навчання, знаходить нові методи активізації розумової діяльності учнів. Його учні приводять на навчання в ліцей до нього своїх дітей та онуків.