Презентація "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Презентація позаурочного заходу з математики "Що? Де? Коли?" який проводився між учнями та вчителями Житомирського міського ліцею при ЖДТУ під час тижня математики. Дана презентація може бути використана для учнів 8 -11 класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Житомирський міський ліцей при ЖДТУ в рамках проведення предметного тижня математики представляє

Номер слайду 2

І сезону Зима 2019

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Проти знатоків сьогодні грають

Номер слайду 5

Ізюмова Аліса Валентинівна Ладензон Ісай Теодорович Москальчук Зоя Петрівна Блажиевська Ірина Анатоліївна Морозова Марина Анатоліївна Зелінська Юлія Миколаївна Морозов Олександр Валерійович Бондар Олександр Анатолійович Кузьменко Олександр Вікторович Панський Володимир Анатолійович

Номер слайду 6

1 2 3 7 4 5 6 8 9 10 11 12

Номер слайду 7

Аліса Ізюмова Аліса Валентинівна - Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, вміє зрозуміло подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми. Досконало володіє методикою роботи, різноманітними формами і методами навчання. Уроки проходять чітко, злагоджено, на високому науково-теоретичному й методичному рівні. Педагогічне кредо: учень працює там, де працює вчитель.

Номер слайду 8

Запитання 1 Пари натуральних чисел, кожна з яких дорівнює сумі власних дільників другого, тобто дільників відмінних від самого числа, називають… Відповідь Дружніми

Номер слайду 9

Запитання 2 *В ящику знаходиться модель математичної фігури , яку у середні віки називали (за Евклідом) довільний чотирикутник (не паралелограм Відповідь Трапеція ” Чорний ящик ” *В перекладі з грецької це слово означає стіл для обіду. У Вавілоні математики цю фігуру називали – “чоло бика” * У людини є м’язи, назва яких утворилась від назви цієї фігури.

Номер слайду 10

Зоя Петрівна Москальчук

Номер слайду 11

Запитання 3 Коли у Європі відмічають день числа  (назвіть дату і місяць) ? Відповідь 22.07

Номер слайду 12

Морозова Марина Анатоліївна Марина Анатоліївна вважає, що математика – наука точна. Тому багато говорити не любить. Задачі – це її. Сприймає на льоту. Добре розвинена математична логіка, мислення

Номер слайду 13

Запитання 4 Інколи кажуть, що алгебра тримається на 4 китах: 4-ий кит – функція ; 3- ий кит – тотожність ; 2- ий кит – число ; 1– ий кит - … ? Яку назву має перший кит? Відповідь Рівняння

Номер слайду 14

Блажиєвська Ірина Анатоліївна Завжди намагається “докопатись” до істини. Просто пояснення її не влаштовують. Вона сама повинна у всьому розібратися та пояснити це учням. Захоплюється живописом та поезією.

Номер слайду 15

Запитання 5 Римські цифри були винайдені римлянами. Є також цифри, які називають арабськими. Де були винайдені арабські цифри? Відповідь У Індії

Номер слайду 16

Юля Зелінська Має високий рівень знань, інтелектуально розвинена. Розповідає не швидко, впевнено, так, що учням нічого не залишається як сказати “все зрозуміло”

Номер слайду 17

Запитання 6 Поділяє з Фалесом славу засновника давньогрецької математики, перетворив геометрію із зібрання рецептів розв’язання різних задач в абстрактну науку, його відому теорему слабо встигаючі учні назвали „віслячим мостом” або „утіканням убогих”. Існує не менше 200 способів її доведення. Відповідь Піфагор

Номер слайду 18

Ісай Теодорович Ладензон Ісай Теодорович працює спокійно, “рівно”, без зайвих емоційних навантажень, систематично. Якщо учень сьогодні щось і не знає, то завтра все одно буде знати, так вважає Ісай Теодорович і досягає своєї мети. Вчитель багато працює над удосконаленням процесу навчання, знаходить нові методи активізації розумової діяльності учнів. Його учні приводять на навчання в ліцей до нього своїх дітей та онуків.

Номер слайду 19

Запитання 7 Евклід в своїй книзі „Начала” написав, що це є те, частина чого є ніщо. Про що він писав? Відповідь Про точку

Номер слайду 20

Олександр Морозов Олександр Валерійович вчить учнів мислити та розв'язувати через розуміння навчального матеріалу. На уроках намагається зацікавити учнів вивченням математики через розширення математичного кругозору учнів. Має почуття гумору.

Номер слайду 21

Запитання 8 Німецький математик Михайло Штіфель (XVI ст.) називав ці числа менші за ніщо. Що це за числа? Відповідь Від'ємні

Номер слайду 22

Бондар Олександр Анатолійович

Номер слайду 23

Запитання 9 Рахівницю в стародавньому Китаї називали суан-пан. А як називали її в Стародавній Греції, Римі...? Відповідь абак

Номер слайду 24

Запитання 10 Увага! Бліц! Лінія, яка не має ні початку ні кінця . Дія, обернена множенню . 1/90 прямого кута . Відповідь пряма ділення Один градус

Номер слайду 25

Володимир Панський Вчитель , що володіє технологіями творчої педагогічної діяльності; під час навчального процесу розвиває у учнів логічне та креативне мислення. Вміє образно подати навчальний матеріал. Володіє ораторським мистецтвом та вміє аргументувати свою позицію.

Номер слайду 26

Запитання 11 У книжці «Вінок знання» Бахаскара II наводить «доведення» теоремиПіфагора у вигляді креслення. Що за слово було написано під цим кресленням? Відповідь Дивись!

Номер слайду 27

Олександр Кузьменко Олександр Вікторович завжди нерозлучний з комп’ютером, захоплюється своїм предметом і намагається «заразити» їм своїх учнів. Багато знає і уміє, завжди прийде на допомогу. Полюбляє природу та активний відпочинок.

Номер слайду 28

Запитання 12 Що означало спочатку слово цифра? Відповідь Нуль.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Дякую за увагу!

ppt
Додано
26 березня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку