Номер слайду 11
Ось деякі загальні поради для успішного спілкування з людьми, які мають інвалідність:поважай особистий простір — частиною цього простору є протез, інвалідний візок, тростина, собака-поводир;розмовляй безпосередньо з людиною, а не з опікуном чи опікункою;використовуй звичайний тон — не підвищуй голос, доки не попросять;запитай людину, що допоможе у спілкуванні, — є різні способи спілкування (скажімо, людина з вадами слуху може читати по губах);не вдавай, що розумієш, — повідом, що в тебе є труднощі з розумінням;будь гнучким/гнучкою — переформулюй, а не повторюй щось незрозуміле;запропонуй допомогу, якщо вона здається необхідною, але поважай бажання людини, якщо вона не прийме твою пропозицію;якщо виникла небезпечна ситуація, допоможи так само, як людині без інвалідності;уникай натяків на те, що людина з інвалідністю є героєм/героїнею, мужньою чи особливою;якщо ти не впевнений/не впевнена, як слід взаємодіяти з людиною, яка має інвалідність, просто запитай її;розслабся — всі роблять помилки;перепроси, якщо вважаєш, що вчинив/вчинила некоректно.