Презентація для 6 класу з курсу "Етика" за підручником Т.Мелещенко, О.Желіба, Т.Бакка, Є.Ашортіа, О.Богомаз. Можна використовувати під час дистанційного та очного навчання.
6 клас НУШ “Етика” за підручником Мелещенкo Т. В. Яка взаємодія людини й навколишнього середовища ?
Номер слайду 2
А ти знаєш чим ми корисні? Поясни. Обери свій фруктово-ягідний настрій !
Номер слайду 3
12 Розгадай ребуси. Дізнайся ключові слова до теми уроку3
Номер слайду 4
ЩО ТАКЕ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ (ДОВКІЛЛЯ)?Визнач які твердження правдиві, а які - ні. Вивчаючи природничі науки, ти вже добре знаєш, що природа - це матеріальний світ і вона складається з живої й неживої природи. Довкілля, або навколишнє природне середовище - усі живі й неживі об'єкти, що природно існують на планеті Земля.+++--
Номер слайду 5
Повітря - один з найважливіших продуктів у житті людини. Погіршення якості повітря порушує право на життя, стан фізичного й психічного здоров'я. Вода - найважливіша важлива складова для життєдіяльності людини. Без води людина може обходитися 5 днів.Ґрунт - близько однієї третини світової поверхні Землі використовується для землеробства і мільйони акрів природних екосистем щорічно видозмінюються. Клімат - це багаторічний режим погоди в даній місцевості, що визначається географічними умовами. Які ж є сновні природні складові довкілля?Довкілля
Номер слайду 6
ЯКИМ МАЄ БУТИ СТАВЛЕННЯ ДО НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА?Навколишнє середовище дуже важливе для життя людини. До нього треба ставитися дбайливо, щоб передати його наступним поколінням. Розглянь світлини. Чим вони різняться? Чому? Хто впливає на те, що зображено на другій світлині?
Номер слайду 7
У різних країнах є різні підходи до навколишнього середовища. Їх можна поділити на три групи:1. Навколишнє середовище є джерелом задоволення потреб людини. Взаємодія з природою в даному варіанті розглядається як боротьба за отримання ресурсів і матеріальних благ. 2. Наступний варіант — це підлегле ставлення до природи. Часто цей підхід характерний для країн, що розвиваються, з низьким рівнем освіти й життя населення. 3. Третій варіант передбачає, що людина є частиною природи й може жити в гармонії з нею. Людина не змінює навколишнє середовище, а пристосовується до його принципів. Наприклад, такий підхід характерний для Японії.
Номер слайду 8
ЯК ДОСЯГТИ ГАРМОНІЇ СПІВІСНУВАННЯ ЛЮДИНИ Й НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В МАЙБУТНЬОМУ?Охорона навколишнього середовища на сьогодні є однією з головних задач, що стоять перед людством. Дедалі більше скарг лунає щодо забруднення води й повітря, неякісних продуктів, вирубування лісів тощо. І якщо за цим пасивно спостерігати, то буде відбуватися подальше погіршення стану довкілля. Якщо ти хочеш зміну в майбутньому - стань цією зміною в сьогоденні Махатма Ганді
Номер слайду 9
Близько 30% світової поверхні Землі використовується для землеробства, й мільйони гектарів природних екосистем постійно видозмінюються. Щорічно загальні збитки світових лісів становлять близько 7 млн гектарів. Розглянь світлини Карпат, зроблені в різні роки. Які зміни відбулися за два роки? Як запобігти таким змінам?Вирубування лісів негативно впливає на навколишнє середовище!
Номер слайду 10
Вода та її кількість безпосередньо пов'язані зі станом навколишнього середовища. Водні ресурси забезпечують існування людей, тваринного і рослинного світу. Запаси води на планеті Земля обмежені, а запаси питної води з кожним роком зменшуються. Водні ресурси Охорона водних ресурсів від забруднення і надмірного використання є дуже важливим завданням!
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Самооцінювання Чудово, все вдалося! Я працюю добре!Можу працювати краще!Потрібна допомога!Збережемо природу і навколишнє середовище, бо від нас залежить наше майбутнє!