Презентація "Що впливає на здоров.я і самопочуття людини?"

Про матеріал
Презентація до дистанційного уроку за підручником "Я досліджую світ "для 2 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) до теми 5 "Цінності". Урок 8
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що впливає на здоровˊя та самопочуття людини?

Номер слайду 2

Поплескайте руками,Потупайте ногами,До сонця потягнітьсяІ світу усміхніться. Якщо вам веселенько,“Привіт!” скажіть тихенько. Як стало веселіше —“Привіт!” скажіть гучніше. Якщо ж тепер ще веселіше —“Привіт!” скажіть іще гучніше!

Номер слайду 3

Вправа “Мій настрій”Чи гарний у вас сьогодні настрій?Якщо так, то що допомогло йому стати таким?Як ви гадаєте, чи потрібен гарний настрій, щоб навчатися?А що робити, якщо настрій поганий?Як можна комусь підняти настрій?Який колобок схожий на ваш настрій?

Номер слайду 4

Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який триває місяць? Який це за ліком місяць у році?Яке число?Яка нині пора року? Яка пора року настане після весни?Яка сьогодні погода?Який настрій вона навіює? Чому?Чи спостерігали ви щось цікаве та незвичне?

Номер слайду 5

ГОРТАЄМО РОДИННИЙ ФОТОАЛЬБОМПригадай матеріал попереднього уроку. Виконай завдання 6 у підручнику на с. 10. Погортай фотоальбом твоєї родини. Чи є в ньому схожі фотографії? Спробуй їх відшукати. Пригадай, коли ви робили ці фото? Можеш запитати в рідних. Разом із рідними поміркуйте і сформулюйте, що для вас є найголовнішими сімейними цінностями.

Номер слайду 6

ЧОМУ ЗДОРОВ’Я ВАЖЛИВЕ?Побудуй асоціативний кущ. У кожній сім’ї дбають про здоров’я кожного члена родини. Які асоціації у тебе виникають, коли чуєш слово ЗДОРОВ’Я?Побудуй асоціативний кущ або намалюй схему на окремому аркуші. Використовуй кольорові олівці, фломастери, крейду — усе, що хочеш!

Номер слайду 7

Вправа “Віднови рядки вірша” Прочитай виразно вірш Н. Гуркіної “Щоб здоров’я добре мати”. Віднови його, усно додавши потрібні слова. Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку …! Кожний ранок обливатись І зарядкою …У дворі щодня гуляти, Повноцінно їсти й … Добре мити всі продукти, Досхочу вживати …Будете все це робити — Перестанете …. Сонце світить всім тепленько, Ми — промінчики маленькі. Любимо змагатися, В спортивні ігри … займатись !спати!фрукти.хворіти.гратися.

Номер слайду 8

Пригадай, які з цих порад виконуєш ти. До яких іще порад ти прислухаєшся? Які спортивні ігри ти любиш? А чи знаєш, які спортивні ігри люблять твої однокласники та однокласниці? Запитай у них, у які ігри люблять грати вони. Проаналізуй, яким іграм віддають перевагу твої однокласники та однокласниці. Чи збігаються твої уподобання із чиїмись?

Номер слайду 9

Вправа “Віднови прислів’я”Поєднай частини прислів’я. Поміркуй над їх змістом. Здоровий не знає, Доки здоров*я служить,Без здоров*я. Бережи одяг, доки новий,Було б здоров*я,а все інше наживемо.який він багатий.а здоров*я – доки молодий.то людина не тужить.немає щастя.

Номер слайду 10

Спробуй створити ФІШБОУН. Потрібно встановити причинно-наслідкові зв’язки, здійснити обґрунтований вибір. Перетягни картинки. Вплив способу життя на здоров*я людини. Потрібно вести здоровий спосіб життя

Номер слайду 11

Які ти знаєш спортивні ігри? Чи в усі ігри можуть грати діти?Подивись на відео, як грають у настільний теніс і поміркуй, які риси характеру потрібні спортсменам.https://www.youtube.com/watch?v=CTn7 Cl-gw5 Y&ab_channel. Чи захотілося тобі спробувати пограти в настільний теніс? Чому?

Номер слайду 12

РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОКА тепер відпочинь — порухайся під веселу музикуhttps://www.youtube.com/watch?v=VPT4 F84t. EYA&ab_channel

Номер слайду 13

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ НАШ НАСТРІЙ?Робота над мнемотаблицею Пригадай за схемою (мнемотаблицею), як змінювався настрій Захара — головного героя оповідання Олени Лободи “Мрія”. Як думаєш, чому настрій так змінювався? Чи часто змінюється твій настрій? Від чого це залежить?

Номер слайду 14

Розглянь комікс у підручнику на с. 11. Довідайся, як мати гарний настрій зранку. Чому дівчинка не хотіла спати? Чи мала рацію її мама? Чому? Як ви гадаєте, про що була книжка? Як ви дізналися про це? Які наслідки мав учинок дівчинки? Чи гарні сни їй снилися? Чи правильно повівся хлопчик? Чому він міцно й солодко спав? Як гадаєте, яким видався день дівчинки і хлопчика? Чи тільки собі зіпсувала настрій дівчинка? Чому важливо мати гарний настрій? Чи погано, що дівчинка захопилася книжкою? Можливо, варто було читати перед сном щось інше? Чому? Що гарного, а що поганого в тому, що дівчинка читала книжку на ніч? Що варто робити, аби швидко заснути? Що робите ви, коли захоплюєтеся чимось і не можете зосередитися на потрібній справі?Уci дні минають по-різному, а завершуються однаково — ми лягаємо у свої ліжка й засинаємо. І в цей час із нами можуть трапитися найдивовижніші пригоди, бо світ снів загадковий і чарівний. А надто в останню ніч року.

Номер слайду 15

ЧАРІВНІ СНИРозглянь уважно сюжетну картину і дай відповіді на запитання. Як гадаєте, чи звичайну ніч зображено на картині? Чому ви так вирішили?Розгляньте ялинку на обкладинці. Якими іграшками вона оздоблена?Полічіть, яких найбільше. А яких найменше?Чи додали б ви якісь прикраси?З яким настроєм заснули діти? Що про це свідчить?Що сниться дітям? А що бачать у своїх снах іграшки?Чому малята бачать саме такі сновидіння?

Номер слайду 16

Рефлексія Що сьогодні для тебе стало новим, а що вже було відомо? Яке завдання тобі найбільше сподобалося? Що ти хочеш обговорити з рідними, а що — з однокласниками та однокласницями?

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
13 січня
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку