Епіграф урокуЄдиний шлях, що веде до знань – діяльність. Б. Шоу
Номер слайду 3
Діємо!1. Побудувати довільний трикутник АВС. 2. Поділити дві сусідні сторони трикутника навпіл (наприклад, АВ і ВС).3. Сполучити середини цих сторін (отриманий відрізок позначити MN).4. Виміряти довжину відрізка АС.5. Виміряти довжину відрізка MN.6. Порівняти їх. Зробити висновки.7. За допомогою лінійки перевірити відрізки АС і MN на паралельність. Зробити висновки.
Номер слайду 4
Середня лінія трикутника ( the middle line of the triangle ) - відрізок, який сполучає середини двох його сторін. Властивості середньої лінії: Середня лінія трикутника, яка сполучає середини двох його сторін, паралельна третій стороні. АС || MN . Середня лінія трикутника, яка сполучає середини двох його сторін, дорівнює половині третьої сторони. АС = 12 MN .
Номер слайду 5
Скільки середніх ліній можемо провести в трикутнику?
Номер слайду 6
Інтелектуальний фітнес!Задачі за готовими малюнками. У якому з наведених варіантів відрізок ЕF є середньою лінією трикутника АВС?
Номер слайду 7
Інтелектуальний фітнес!Задачі за готовими малюнками.
Номер слайду 8
Готуємося до ЗНО !
Номер слайду 9
Розв’язуємо самостійно! Задача (№190, за підручником Єршова. А. П.). Середні лінії трикутника відносяться як 4:5:6. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 60 см. Самоперевірка. Розв’язання. Нехай х – коефіцієнт пропорційності. Тоді АВ=4х, ВС=5х, АС=6х. За властивістю середньої лінії трикутника KL =1/2 АВ, KL =1/2·4х; КМ=1/2·АС, КМ=1/2·6х,МL=1/2 ВС, МL=1/2·5х.4х+5х+6х=2·60;4х+5х+6х=120;15х=120;х=8. Отже, АВ=32см, ВС=40см, АС=48см. Відповідь: 32см, 40см, 48см.
Номер слайду 10
Підсумовуємо !Указати хибне чи істинне твердження (+; -){8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}Твердження+ або -Середні лінії трикутника розбивають його на чотири рівні трикутники. Якщо середні лінії трикутника рівні між собою, то трикутник рівносторонній. Якщо відрізок перетинає дві сторони трикутника і паралельний до третьої сторони, цей відрізок – середня лінія трикутника. У рівнобедреного трикутника середні лінії, які паралельні до його бічних сторін, рівні.
Номер слайду 11
Спідометр самооцінювання !Оціни свій успіх на уроці. Намалюй стрілочку на спідометрі, яка буде вказувати на твій успіх!0100