Презентація " Школа свободи- Самерхілл"

Про матеріал

Презентація стане в нагоді кожному хто хоче дізнатись більше про школу Самерхіл

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Школа О. Нілла

Номер слайду 2

Олександр Нілл (1883-1973) – англійський педагог, адепт вільного виховання. Найпопулярнішим його доробком є книга «Саммерхілл – виховання свободою», опублікована 1960 року. Ця праця є результатом багаторічної педагогічної практики, проведеною у супроводі ідеї про вроджену мудрість дитини. У роботі він стверджував, що педагогічний тиск, пропагування усесторонньої дисципліни спотворюють дитину. Основні ідеї О. Нілла, висловлені у книзі «Саммерхілл – виховання свободою»

Номер слайду 3

Емоційність03 Свобода. Естетика0201Інтелектуальність04

Номер слайду 4

Цитати: Покарання завжди є актом ненависті. У покаранні вчитель чи батьки ненавидять дитину – і вона це розуміє. Покарання не буває справедливим, бо жодна людина не може бути справедливою

Номер слайду 5

Дитина, яку змушують підкорюватись, буде виражати свою ненависть до влади, навмисно дратуючи батьків. І дійсно, погана поведінка найчастіше є доказом неправильного ставлення. Будь-яка нормальна дитина прийматиме батьківську настанову, якщо у родині є любов.

Номер слайду 6

Якщо дитина бреше, вона або боїться вас, або копіює. У брехливих батьків виростають брехливі діти. Якщо ви хочете чути від своєї дитини правду, не обманюйте її..

Номер слайду 7

Свобода значить право робити все, що ти хочеш, якщо цими діями не порушуються права інших. Немає складних дітей, є складні батьки. А краще сказати, що існує просто складне людство.

Номер слайду 8

Школа, яка змушує дітей, активних за своєю природою, увесь час сидіти за партами, вивчаючи у більшості своїй непотрібні предмети, – це погана школа. Вона гарна лише для тих, хто вірить саме в таку школу, для людей, які хочуть привести дітей не до творчості, а до послуху, до повної відповідності цивілізації, де єдиний критерій успіху – гроші

Номер слайду 9

Навчання потрібне дітям набагато менше, аніж любов та розуміння. Щоб бути справжніми, їм потрібна підтримка та свобода. Лише сильні та люблячі батьки можуть дати дитині свободу бути хорошим.

Номер слайду 10

Складна дитина – нещасна дитина. Вона знаходиться у стані війни з самим собою, і відповідно, з усім світом. Мені ніколи не доводилось бачити ліниву дитину. Те, що називають лінню, часто є відсутністю або цікавості, або здоров’я. Батьки не поспішають зрозуміти, наскільки неважлива навчальна сторона школи. Діти, як і дорослі, навчаються лише тому, чому хочуть навчитися. Усі нагороди, оцінки та іспити лише відволікають від справжнього розвитку особистості. Основні думки О. Нілла

Номер слайду 11

Ідеї О. Нілла: Усі ідеї апробовано у процесі роботи в школі Саммерхілл. Саме там О. Ніллу вдалося створити комфортні умови для розвитку дітей: їх навчали основам демократії, самоврядування, підкріплених трудовою діяльністю. Правила у школі існують, їх можна переглядати та доповнювати, але слідувати їм – обов'язок, один з небагатьох. За мету він поставив навчити дитину мислити, не зазубрювати нові знання. До речі, приватна школа Саммерхіл з 1921 року працює й досі, неухильно слідуючи ідеям О. Нілла.

Номер слайду 12

Школа Самерхілл. Саммерхілл – одна з найвідоміших у світі міжнародних вільних шкіл, принципи виховання якої вплинули на освітню практику і філософію багатьох інших навчальних закладів. Основу педагогічній концепції О. С. Нілла становлять принципи вільного виховання: принцип свободи, природовідповідності, самоврядування, самоцінності дитинства, саморегуляції, гуманістичної спрямованості виховання та психологічної комфортності

Номер слайду 13

Навчальна програма. Спортивні ігри. Англійська та французька мови. Столярно-теслярська справа. Музика,Бізнес. Біологія. Хімія. Математика. Фізика,Географія,Історія.

Номер слайду 14

Випускний іспит у 16 років

Номер слайду 15

О. С. Нілл вважав, що учні або студенти, які під тиском батьків закінчували коледж чи університет, перетворювалися на "позбавлених уяви вчителів, посередніх лікарів і некомпетентних юристів" Insert your multimedia content here

Номер слайду 16

різноманітні методи навчання

Номер слайду 17

Мотивація учнів. Любов до предмету. Метод самоконтролю. Формування різних вмінь

Номер слайду 18

Діяльність школи не спрямована екзамени

Номер слайду 19

Завдання: Створювати плани. Уміння створювати індивідуальний графік. Конкретизація умінь і термінів виконання

Номер слайду 20

Основи дипломатії між вчителем та учнями. Діти самі обирають, чого хочуть навчитись. Успішна формул навчання+=ABуспіх

Номер слайду 21

Звичайний шкільний день у Саммерхіллі розпочинається о восьмій ранку; з 8.15 до 9.00 діти снідають у їдальні; заняття тривають з 9.30 до 13.30; загальні збори призначають 14 чергових

Номер слайду 22

Заняття у школі Саммерхілл проходять з вересня до липня. Навчальний рік розподілено на три семестри по 12 тижнів кожен; між триместрами передбачено великі канікули (20-25 діб), а в середині кожного триместра – короткотривалі канікули (7-10 діб).

Номер слайду 23

Підбір матеріалу: Педагог який вміє організувати свята, події. Кваліфіковані вчителіВчителі з почуттям гумору

Номер слайду 24

Спеціальний аркуш увагиІнформація про нових дітей, які прийшли до школи, а також про учнів, у яких існують якісь проблеми, пов’язані з успішністю, відвідуванням занять і поведінкою.

Номер слайду 25

У навчальному закладі є басейн, відкритий у літній період, тенісний корт, футбольне поле, кілька столів для настільного тенісу, баскетбольний і волейбольний майданчики, окремий спортзал з тренажерами й сауною. Оскільки післяобідній час діти проводять на власний розсуд, то О. С. Нілл часом навіть не знав, чим займаються його вихованці після занять. Поки він займався своїми справами в саду чи друкував книгу, він рідко бачив дітей поблизу; це означало, що всі учні школи не сумують і зайняті своїми справами.

Номер слайду 26

Вільний час: Дітям середніх років подобається займатися в кімнаті мистецтв: малювати, робити картинки з лінолеуму, плести кошики, майструвати щось із шкіри, паперу, шити костюми для своїх майбутніх вистав та ін. Хлопчики з великим інтересом майструють у гончарній і слюсарній майстернях, у яких завжди багатолюдно. Старших підлітків приваблюють складні столярні роботи типу розпущеного віялом хвоста голуба, чеканка чи різьба по дереву. Робота у майстернях дозволяла пристосувати темп навчання до реальних можливостей учня, привчала його до самостійності, розвивала ініціативу та відповідальність. Хлопчиків також можна часто бачити в хімічній лабораторії, де вони проводять досліди. Дівчатка, зазвичай, проводять вільний час у кімнаті мистецтв, займаючись художньою роботою: живописом, шиттям, вишиванням, гончарним ремеслом, виготовленням красивих речей з яскравих тканин, бісеру, паперу тощо, а також часто допомагають кухарям готувати різні страви

Номер слайду 27

Нами розкрито окремі аспекти організації навчально-виховного процесу і функціонування школи Саммерхілла, план навчання, випускні екзамени, періоди навчального процесу, розпорядок дня, добір персоналу та організації позакласного часу. У процесі аналізу педагогічного процесу дійшли висновку, що у школі Саммерхілл використовуються багато методів навчання, але провідними є метод самоконтролю, метод планування, ситуаційний метод, методи активного навчання. Висновки:

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 квітня 2021
Переглядів
1396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку