Презентація " Символічна синектика - крок до розвитку дитини"

Про матеріал

В презентації розкривається поняття "символічна синектика".Методичні рекомендації щодо поліпшення пам'яті та вміння за допомогою асоціації запам'ятовувати навчальний матеріал. Як навчити дітей самим позначати символами ті чи інші образи. Даються алгоритми роботи над віршем, казкою, буквою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Символічна синектика - крок до успішного розвитку дитини Вчитель початкових класів загальносвітньої школи №3 м. Волновахи Симольчук Лариса Петрівна

Номер слайду 2

      Світ дитинства – співочий і дзвінкий, різнокольоровий і веселий, чистий і прозорий, мов джерельна вода. І чудовим є те, що саме наша професія „вчитель” існує для того, щоб оберігати і пестити цей світ, віддавати йому своє тепло і любов.

Номер слайду 3

Активне впровадження в роботу з дітьми методу синектики сприяє  формуванню  потужного мислення і виховання творчої особистості, готової до розв'язування складних проблем у різних сферах діяльності.    Практика доводить, що використання ТРВЗ-методу символічної синектики,  докорінно змінила  стиль роботи з дітьми: вчить думати, шукати, розв'язувати проблеми самостійно, а також допомагає дорослим життєрадісно та винахідливо збуджувати інтерес дітей до творчості.    

Номер слайду 4

СИМВОЛІЧНА СИНЕКТИКА – ВІДОБРАЖЕННЯ РЕАЛЬНОГО СВІТУ РІЗНИМИ СИМВОЛАМИ І ЗНАКАМИ. Слід розпочинат знайомство із символами з перших днів навчального року. Спочатку дітей навчають позначати знаком, один чи кілька реальних образів, виділивши в них загальну ознаку, тобто найголовніше. На прогулянках,під час спостережень за живими істотами і неживими об'єктами, відгадуючи загадки, проводячи бесіди і використовуючи певний життєвий досвід, діти за допомогою вчителя визначають головні ознаки предметів і позначають їх символами. Так складається певний комплект символів. Складається«Абетка символів» — набір умовних позначень, що буде зрозумілий педагогу і дітям, з якими він працює..

Номер слайду 5

Абетка символів

Номер слайду 6

Заучування віршиків за допомогою символічної синектики

Номер слайду 7

Алгоритм роботи. Виразне читання вірша вчителем. Словникова робота. Розгляд опорних схем до вірша. Читання вірша вчителем вдруге і пропозиція учням слідкувати за послідовністю схем. Відтворення вірша за опорними схемами. Читання вірша з паузами, діти по черзі підказують пропущені слова. Читання вірша з паузами, діти по черзі підказують пропущені слова.

Номер слайду 8

Бурулька. Я бурульку не смокчу. З нею додому біжу. Стало їй від сонця жарко -А мені її так жалко. Хай все літо і весь час. Буде в холодильнику у нас.

Номер слайду 9

Складання речень за допомогою графічної синектики

Номер слайду 10

Робота над казкою за допомогою графічної синектики. (переказ за схемою)

Номер слайду 11

Складання оповідання за допомогою символів. Оповідання про грибочок

Номер слайду 12

Жив собі грибочок. Дім його кущик. Була у нього ніжка, але без чобітка. Був у нього капелюшок. Знайшли його дітлашки. Грибочок зірвали. Бабусі принесли. Бабуся супчику зварила. Дітлашків пригостила.

Номер слайду 13

Робота над загадками за допомогою символів

Номер слайду 14

Кругла, а не м’яч. Жовта, а не сонце. З хвостиком, а не мишка. (Ріпка)

Номер слайду 15

Вивчаємо букви за допомогою символічної синектики. Ж

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Сонце наче буква ОНад землею пропливло.І до сонця, як до мами,Діти тягнуться руками.

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Безлатня Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
2582
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку