Презентація "Система Daily 5 "

Про матеріал
Система Daily 5 – не містять в собі програмового матеріалу, вони призначені для створення навчального режиму, допомагають учням тренувати витривалість, розвивати самостійність, навчають правилам успішного вибору, дають можливість учителеві працювати з учнями індивідуально та в малих групах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Daily 5 Система Daily 5 – не містять в собі програмового матеріалу, вони призначені для створення навчального режиму, допомагають учням тренувати витривалість, розвивати самостійність, навчають правилам успішного вибору, дають можливість учителеві працювати з учнями індивідуально та в малих групах.

Номер слайду 2

ЩОДЕННО:1. Читання для себе2. Письмо для себе3. Читання для когось4. Робота зі словами5. Слухання

Номер слайду 3

Коли?На уроках. Впродовж дня. На ГПДЩо?Зміст (завдання, вправи)Ресурси (дидактичні матеріали, ігри, книги,підручники, зошити)Як?Форми: групи, пари, індивідуально,колективно. Місце: за партами, накилимі, на вулиціDaily-5

Номер слайду 4

Що потрібно для початку роботи із Daily 5, 3?Сигнал – тихий дзвоник. Стенд для схем чи дошкаІнструменти, не іграшки. Книжкові ящики. Місце для загального збору та ввідні уроки. Я-схеми. Дизайн класу

Номер слайду 5

Для чого?Система Daily 5 розроблена, щоб навчати учнів виробляти витривалість та самостійність у кожному з її компонентів для того, щоб вони могли бути повністю зайнятими змістовним, автентичним читанням та письмом протягом тривалого проміжку часу.

Номер слайду 6

Починаючи роботу із системою Daily 5, будь це початок навчального року чи його середина, ми завжди спершу працюємо з етапом “Читання для себе”. Навчити учнів читати про себе – це перший компонент системи Daily 5 та основа для створення самостійних читачів.

Номер слайду 7

З чого почати?Почати з малого та поступово збільшувати – це ключ до успішного здійснення як етапу “Читання для себе”, так і інших компонентів системи Daily 5. На початку роботи з кожним із компонентів системи Daily 5 ми застосовуємо “10 кроків до самостійності”. Ми рухаємось неспішно на початку для того, щоб рухатись швидко потім.

Номер слайду 8

І етап. Введення базових уроків. Мета: Попередити поведінку,яка може заважати учням навчатися самостійності і формуванню витривалості.– три способи прочитати книгу;– Я ОБИРАЮ потрібні книги;– вибери вдале робоче місце. Можливість вибору – це потужна сила, яка наділяє учнів відповідальністю за власне навчання, що збільшує мотивацію

Номер слайду 9

II Етап. Запуск діяльностіЩоб запустити «Читання для себе», використайте «10 кроків, щоб навчатися і навчати самостійності». Крок 1. Повідомте дітям, що ви навчаєтеся «Читанню для себе». Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу необхідності: • Це найкращий шлях, щоб стати чудовим читачем. • Це цікаво та весело. Крок 3. Запишіть бажані моделі поведінки на Я-схему.

Номер слайду 10

Я-схема{4 D372 BF1-A3 A8-4 C8 B-94 AA-AFF59 F6 A1557}Читання про себе. Читання для себе-найкращий спосіб стати хорошим читачем. Це цікаво та весело Самостійність Учень Вчитель Постійно читай Працює з учнями. Залишайся на одному місціЧитай тихо. Починай одразу. Працюй над витривалістю під час читання

Номер слайду 11

Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку. Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку. Потім найбільш бажану. Крок 6. Розмістіть учнів по класу. Крок 7. Учні практикують «Читання для себе», формують і тренують витривалість.

Номер слайду 12

Крок 8. Не заважайте. Непомітно спостерігайте за учнями, щоб відслідкувати, коли хоча б один втратить витривалість і почне порушувати поведінку. Крок 9. Використайте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору. Крок 10. Заповніть щоденник витривалості. Проведіть групове опитування. Запитайте: • Як все пройшло? • Що вдалося? Що не вдалося? • Як ви оцінюєте свою роботу під час «Читання для себе»? • Що потрібно покращити під час наступної практики «Читання для себе»?

Номер слайду 13

Три способи прочитати книгу– читай картинки;– читай слова;– перекажи історію.

Номер слайду 14

Бланк для самооцінювання. Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання.•Я одразу починаю працювати.•Під час читання залишаюсь на одному місці.•Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу.•Під час читання я перевіряю, чи все розумію.•Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю.• Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!•

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Посилання: Читання з другом: https://www.youtube.com/watch?v=p_Lrz. Rxy. Xp. YЧитання для себе: https://www.youtube.com/watch?v=Vlz0pg. Pw. P3 A&t=2s Робота зі словами: https://www.youtube.com/watch?v=ub. MGWJlbm. Mw&t=4s. Слухання: https://www.youtube.com/watch?v=m1f19 TBJ40w  Письмо для себе: https://www.youtube.com/watch?v=h. Uwbcjsx. Nl. I https://www.youtube.com/watch?v=9 DLT3vq. Axns&t=218s

pptx
Додано
8 лютого
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку