Daily 5 Система Daily 5 – не містять в собі програмового матеріалу, вони призначені для створення навчального режиму, допомагають учням тренувати витривалість, розвивати самостійність, навчають правилам успішного вибору, дають можливість учителеві працювати з учнями індивідуально та в малих групах.
З чого почати?Почати з малого та поступово збільшувати – це ключ до успішного здійснення як етапу “Читання для себе”, так і інших компонентів системи Daily 5. На початку роботи з кожним із компонентів системи Daily 5 ми застосовуємо “10 кроків до самостійності”. Ми рухаємось неспішно на початку для того, щоб рухатись швидко потім.
І етап. Введення базових уроків. Мета: Попередити поведінку,яка може заважати учням навчатися самостійності і формуванню витривалості.– три способи прочитати книгу;– Я ОБИРАЮ потрібні книги;– вибери вдале робоче місце. Можливість вибору – це потужна сила, яка наділяє учнів відповідальністю за власне навчання, що збільшує мотивацію
II Етап. Запуск діяльностіЩоб запустити «Читання для себе», використайте «10 кроків, щоб навчатися і навчати самостійності». Крок 1. Повідомте дітям, що ви навчаєтеся «Читанню для себе». Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу необхідності: • Це найкращий шлях, щоб стати чудовим читачем. • Це цікаво та весело. Крок 3. Запишіть бажані моделі поведінки на Я-схему.
Я-схема{4 D372 BF1-A3 A8-4 C8 B-94 AA-AFF59 F6 A1557}Читання про себе. Читання для себе-найкращий спосіб стати хорошим читачем. Це цікаво та весело Самостійність Учень Вчитель Постійно читай Працює з учнями. Залишайся на одному місціЧитай тихо. Починай одразу. Працюй над витривалістю під час читання
Крок 8. Не заважайте. Непомітно спостерігайте за учнями, щоб відслідкувати, коли хоча б один втратить витривалість і почне порушувати поведінку. Крок 9. Використайте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору. Крок 10. Заповніть щоденник витривалості. Проведіть групове опитування. Запитайте: • Як все пройшло? • Що вдалося? Що не вдалося? • Як ви оцінюєте свою роботу під час «Читання для себе»? • Що потрібно покращити під час наступної практики «Читання для себе»?
Бланк для самооцінювання. Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання.•Я одразу починаю працювати.•Під час читання залишаюсь на одному місці.•Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу.•Під час читання я перевіряю, чи все розумію.•Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю.• Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!•
Посилання: Читання з другом: https://www.youtube.com/watch?v=p_Lrz. Rxy. Xp. YЧитання для себе: https://www.youtube.com/watch?v=Vlz0pg. Pw. P3 A&t=2s Робота зі словами: https://www.youtube.com/watch?v=ub. MGWJlbm. Mw&t=4s. Слухання: https://www.youtube.com/watch?v=m1f19 TBJ40w Письмо для себе: https://www.youtube.com/watch?v=h. Uwbcjsx. Nl. I https://www.youtube.com/watch?v=9 DLT3vq. Axns&t=218s