Про матеріал
Презентація “Система формування медіаграмотності учасників освітнього процесу позашкільного закладу” характеризує потреби та труднощі запровадження медіаосвіти у позашкіллі; визначає чинники, котрі гальмують процес імплементації медіаосвіти у гурткову роботу.
Розкрито зміст та структуру поняття “медіаграмотність”. Визначені мета та завдання формування медіаграмотності. Вказані напрями медіаосвітньої діяльності; організаційні заходи, науково-методичне забезпечення, котрі є запорукою імплементації медіаосвіти у освітній процес позашкільного закладу.
Запропоновані інструменти виміру рівня медіакомпетентностей педагогів, вихованців позашкілля та їх батьків.
Представлені моделі формування медіаграмотності педагогів, вихованців позашкілля та очікувані результати їх функціювання.