1. Визначитися із темою квесту. Ви можете взяти за основу квесту тему, під час вивчення якої в гуртківців виникали труднощі – ігрова форма подання матеріалу допоможе зацікавити дітей та мотивувати їх до подальшої роботи. А ще завдяки квесту можна організувати повторення вивченого матеріалу з теми, а то й за весь рік.
3. Розписати ролі та правила. Кожен гуртківець має знати, що йому потрібно робити, це дуже важливо. Тож заздалегідь пропишіть ролі, згідно з якими діти виконуватимуть завдання (якщо потрібно, то об’єднайте гуртківців у групи). Розпишіть обов’язки, права, ситуацію, в якій знаходяться учасники квесту на початку, та їхню кінцеву мету.
5. Розробити критерії оцінювання діяльності гуртківців. Квест – теж навчальна діяльність, тож його необхідно оцінити належним чином. Як саме? Критерії мають відповідати чинній системі оцінювання, бути зрозумілими гуртківцям. Також варто чітко оцінити конкретні відповіді на запитання та творчу діяльність, продумати систему бонусів. І, що важливо, все потрібно обговорити ще до початку квесту! Оцінка не має стати для гуртківців неприємним сюрпризом.