1. Визначитися із темою квесту. Ви можете взяти за основу квесту тему, під час вивчення якої в гуртківців виникали труднощі – ігрова форма подання матеріалу допоможе зацікавити дітей та мотивувати їх до подальшої роботи. А ще завдяки квесту можна організувати повторення вивченого матеріалу з теми, а то й за весь рік.
Номер слайду 3
2. Сформулювати сюжет та завдання. Завдання мають передбачати ускладнений пошук, що проходить щонайменше у два кроки. Завдання мають бути цікавими та нестандартними: загадки, ребуси, шифри, колажі, пазли, QR-коди, онлайн-тести та флеш-картки тощо.
Номер слайду 4
3. Розписати ролі та правила. Кожен гуртківець має знати, що йому потрібно робити, це дуже важливо. Тож заздалегідь пропишіть ролі, згідно з якими діти виконуватимуть завдання (якщо потрібно, то об’єднайте гуртківців у групи). Розпишіть обов’язки, права, ситуацію, в якій знаходяться учасники квесту на початку, та їхню кінцеву мету.
Номер слайду 5
4. Розробити та створити додаткові матеріали. Ідеться про різноманітні: пам’ятки, рекомендації, інструкції, шаблони,підказки.
Номер слайду 6
5. Розробити критерії оцінювання діяльності гуртківців. Квест – теж навчальна діяльність, тож його необхідно оцінити належним чином. Як саме? Критерії мають відповідати чинній системі оцінювання, бути зрозумілими гуртківцям. Також варто чітко оцінити конкретні відповіді на запитання та творчу діяльність, продумати систему бонусів. І, що важливо, все потрібно обговорити ще до початку квесту! Оцінка не має стати для гуртківців неприємним сюрпризом.