Обдарованість дитини... Що це таке?Система роботи з обдарованими дітьми
Номер слайду 2
Можливо, це іскра Божа, яку треба відшукати в її душі і допомогти не тільки не згаснути, а й спалахнути полум’ям?
Номер слайду 3
Актуальність проблеми Сучасне суспільство потребує неординарних, творчих особистостей. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. У державних документах про діяльність середніх загальноосвітніх закладів підкреслюється, що вирішення проблеми формування творчої особистості, розвиток здібностей та обдарувань юного громадянина значною мірою залежить від учителя, творча діяльність якого стає міцним засобом формування і розвитку здібностей та обдарованості школярів.
Номер слайду 4
Саме інтелек- туальними зусиллями здіб- них, талановитих людей забезпе- чується прогрес будь-якого суспіль-ства, плодами якого користуються всі. Я хочу бути успішним!Допоможіть!style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 5
Тому кожен учитель запитує себе: Як знайти та визначити обдарованість?
Номер слайду 6
Тому кожен учитель запитує себе: Як працювати з такою дити-ною,щоб …?
Номер слайду 7
Етапи роботиз обдарованими дітьми. Співвідношення отриманих резуль-татів з бажаними
Номер слайду 8
Підготовчий етап. Виявлення обдарованих учнів. Обдаровані діти… Які вони?Старанні в навчанні, спокійні та врівноважені, охайні у виконанні завдань, ніколи не піддають сумніву слова вчителя, ретельно виконують задане за вказаним алгоритмом, не замислюючись над тим, чи можна виконати те саме завдання якимось іншим шляхом, поважають думку педагогів й однолітків, не сперечаються, не провокують дискусій?можуть займатися кількома справами одразу, чим дратують учителя на уроці;мають розвинуте почуття гумору; постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу; часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію; їм бракує емоційного балансу, вони часто нетерплячі та поривчасті?
Номер слайду 9
Від теоріі до практики. Вирішуємо проблеми – набуваємо досвіду. Формуємо команду учнів 7-9 класів для системної підготовки до участі в олімпіаді. На олімпіаду з одного предмету йде 2 учні з паралелі. Скільки дітей має бути в команді?Оксана М. – найкраща учениця паралелі. Ви надаєте їй честь бути учасницею інтелектуального конкурсу з Вашого предмету. Дівчинка відмовляється з різних причин. Ваші дії…?Сергій К. має достатній рівень знань, що межує з середнім. Він повідомляє Вам, що хоче поглиблено займатися Вашим предметом і бути учасником олімпіад,турнірів, конкурсів, адже це знадобиться йому при вступі до внз. Ваша відповідь?
Номер слайду 10
Від теоріі до практики. Вирішуємо проблеми – набуваємо досвіду. Олена С., дуже емоційна й неврівноважена дівчинка, чомусь вбила собі в голову, що знає Ваш предмет краще за Вас. Постійно сперечається, цитує невідомих Вам науковців і робить все по-своєму. Як поводитися з такою дівчинкою?Наталка Л. хоче писати роботу на МАН з Вашого предмету. Вам це дуже важко, у Вас не-має досвіду, а наукова робота вимагає багато додаткових зусиль і з Вашого боку також. Вам це потрібно?? Марійка Н. не розуміє, чому вона повинна захищати честь гімназії на олімпіаді з … , адже вона не любить цей предмет, а вчить його, тому що хоче бути найкращою. До того ж у неї спортивна секція, гурток з інформатики і додаткові заняття з англійської. Ваші дії?