Презентація "Система виховної роботи опорного закладу"

Про матеріал
Модель виховної системи опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. с. Багринівці Літинської районної ради Вінницької області
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система виховної роботи ОЗСЗО І-ІІІ ст. с. Багринівці

Номер слайду 2

Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочешвипустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Номер слайду 3

МЕТА ВИХОВАННЯ:створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал .

Номер слайду 4

ПЕДАГОГІЧНИЙКОЛЕКТИВПЕДРАДИ МЕТОДИЧНІОБЄДНАННЯ ПЕДАГОГІЧНІЧИТАННЯПОЗАУРОЧНАРОБОТАГУРТКОВАРОБОТАОСНОВНІОРІЄНТИРИВИХОВНІ ГОДИНИВИСТАВКИЛІТЕРАТУРИБЕСІДИ, ЛЕКЦІЇ,ДИСПУТИПОШУКОВАРОБОТАПРОВЕДЕННЯУРОКІВРОБОТА ЗБАТЬКАМИСТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДУ

Номер слайду 5

ПЕРШОЧЕРГОВИМИ ЗАВДАННЯМИ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;виховання патріотизму, громадських якостей особистості;забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Номер слайду 6

Головна функція виховної роботи в школі – сприяти реалізації мети виховання, змісту виховного процесу та оволодінню учнями певними знаннями, уміннями та навичками

Номер слайду 7

ОСНОВНІ НАПРЯМКИВИХОВНОЇ РОБОТИХудожньо-естетичне виховання. Громадянсько- правове вихованняІнтелектуально-духовне виховання. Трудове, професійне виховання. Національно-патріотичне виховання. Морально-етичне виховання. Фізичне виховання. Екологічне виховання

Номер слайду 8

Вихователю необхідно знати принципи, щоб правильно, на науковій основі здійснювати виховання, свідомо узгоджувати мету, засоби, методи виховання, передбачити вплив на вихованця тих чи інших умов.

Номер слайду 9

Принципи вихованняЄдності педагогічних вимог школи, сім "і та громадськостіПоєднання поваги до особистості дитини з розумною вимогливістю до неї Єдності свідомості та поведінки. Цілеспрямованості виховання. ПриродовідповідностіДемократизаціїЕтнізаціїКультуровідповідностіСистемності, систематичності та послідовності Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою учнів. Зв'язку виховання з життям. НародностіГуманізаціїАкмеологічної спрямованостіАвтентичностіОптимізму у вихованні, опори на позитивне. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів. Виховання особистості в колективіКомплексного підходу у вихованніПринципами виховного процесу називають певну систему вихідних, основних вимог до виховання, виконання яких забезпечує необхідну ефективність вирішення завдань розвитку особистості.

Номер слайду 10

Методи виховання – це сукупність засобів і прийомів, що впливають на психіку вихованця відповідно до заданої мети.

Номер слайду 11

Методи виховання. Методи формування свідомостіМетоди стимулювання діяльності й поведінки. Бесіда Лекція Диспут Змагання Заохочення Покарання Методи формування суспільної поведінки. Методи контролю й аналізу ефективності виховання. Педагогічна вимога. Громадська думка. Вправляння. Привчання Метод прикладу. Доручення Педагогічне спостереження Опитування Анкетування. Аналіз результатів діяльностіБесіда

Номер слайду 12

Форми виховання мають свої структурні компоненти (композицію), тобто початок і закінчення (експозицію, зав'язку і розв'язку), кульмінаційні моменти, що хвилюють душу дитини, підлітка, юнака чи дорослої людини, формуючи нестандартність їхнього характеру; форми виховання забезпечують певне забарвлення, тон, відтінки (емоційне забарвлення, інтонаційні відтінки, тональність голосу тощо), оригінальність побудови змісту виховних впливів, естетизацію виховного процесу.

Номер слайду 13

Форми виховної роботи взакладіРобота гуртків. Екскурчії Читацькі конференціїЕтичні бесіди. Виставки, конкурси. Змагання, турнірисвята. Розважальні вечори,ранки. Колективні творчі справи. Години спілкування. Диспути тематичні«Круглий стіл»

Номер слайду 14

Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді в Україні — це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе.

Номер слайду 15

Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення. Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів

Номер слайду 16

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об 'єднаннями;забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку