Презентація "Систематизація та узагальнення знань, вмінь та навичок щодо симетрії плоских геометричних фігур"

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Систематизація та узагальнення знань, вмінь та навичок щодо симетрії плоских геометричних фігур", призначений для повторення курсу планіметрії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Систематизація та узагальнення знань, вмінь та навичок щодо симетрії плоских геометричних фігур. Мета уроку: навчальна складова: систематизація та узагальнення знань вмінь та навичок щодо розв’язування задач на симетрію геометричних фігур; розвивальна складова: розвиток навичок мислення, розуміння, використання аналізу, синтезу, оцінювання; виховна складова: формування самостійності, активності, культури мовлення, комунікативних навичок; корекційна складова: коригування вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та планувати власні дії.

Номер слайду 2

«Біля джерел симетрії лежить математика: щоб показати як працює математичне мислення, навряд чи можливо щось знайти краще, ніж симетрія» Герман Вейль

Номер слайду 3

Знайди помилки Паралельне перенесення задається формулами х′ = х + 4, у′ = у + 2. В які точки при цьому паралельному переносі перейдуть точки А(-1;2); В(-2;4); С(-1;3); D(-8;-4)? Розв’язання . А(-1;2); х=-1; у=2, тоді х′ =-1+4=3; у′ =2+2=4, А(-1;2) А′ (3;4) В(-2;4) В′ (6; -2); С(-1;3) С′ (3; 1); D(-8;-4) D′ (-12; 6).

Номер слайду 4

Знайди помилки Паралельне перенесення задається формулами х′ = х + 4, у′ = у + 2. В які точки при цьому паралельному переносі перейдуть точки А(-1;2); В(-2;4); С(-1;3); D(-8;-4)? Розв’язання . А(-1;2); х=-1; у=2, тоді х′ =-1+4=3; у′ =2+2=4, А(-1;2) А′ (3;4) В(-2;4) В′ (6; -2); (2; 6) С(-1;3) С′ (3; 1); (3; 5) D(-8;-4) D′ (-12; 6). (-4; -2)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Визначте за рисунком вид руху

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

КУТ Равнобедрений трикутник Рівнобічна трапеція

Номер слайду 10

Прямокутник Ромб

Номер слайду 11

Рівносторонній трикутник Квадрат Круг

Номер слайду 12

довільний трикутник Паралелограм Неправильний многокутник

Номер слайду 13

1). Укажіть фігуру, яка має вісь симетрії 2). Дано точку А(-2;3). Укажіть координати точки, симетричної точці А відносно початку координат. 3). Паралельне перенесення задано формулами х1 = х - 4, у1 = у + 2. В яку точку при цьому перейде точка В(1;-1)? 4). Знайдіть точку, симетричну точці (-2;3) відносно осі абсцис. А. паралелограм Б. коло В. довільний трикутник Г. прямокутна трапеція А. (0; -3) Б) ( 2;3) В. ( -2;-3) Г) (2; -3) А. (-5;3) Б. (3;3) В. (-3;1) Г. (5;-3) А. (2; -3) Б. (-2;-3) В. (2;3) Г. (3;-2)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Відомі цікаві факти – деякі пропорції тіла людини: «Якщо ти розставиш ноги настільки, що зменшиться зріст на 1/14, та якщо розведеш руки та піднімеш їх так, що доторкнешся середніми пальцями маківки голови, то повинен знати, що, центром кола, описаного кінцями витягнутих членів тіла,буде пупок і що між розставленими ногами утвориться рівносторонній трикутник

Номер слайду 17

Номер слайду 18

СИМЕТРІЯ В ПРИРОДІ

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Симетрія в архитектурі

Номер слайду 22

Симетрія в архітектурі

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Симетрія в природі

Номер слайду 25

Повторити навчальний матеріал Виконати № 5 стр.137 Підготуватися до написання контрольної роботи.

ppt
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Презентації
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
22 жовтня 2023
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку