Тема. Систематизація та узагальнення знань, вмінь та навичок щодо симетрії плоских геометричних фігур. Мета уроку: навчальна складова: систематизація та узагальнення знань вмінь та навичок щодо розв’язування задач на симетрію геометричних фігур; розвивальна складова: розвиток навичок мислення, розуміння, використання аналізу, синтезу, оцінювання; виховна складова: формування самостійності, активності, культури мовлення, комунікативних навичок; корекційна складова: коригування вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та планувати власні дії.
Знайди помилки Паралельне перенесення задається формулами х′ = х + 4, у′ = у + 2. В які точки при цьому паралельному переносі перейдуть точки А(-1;2); В(-2;4); С(-1;3); D(-8;-4)? Розв’язання . А(-1;2); х=-1; у=2, тоді х′ =-1+4=3; у′ =2+2=4, А(-1;2) А′ (3;4) В(-2;4) В′ (6; -2); С(-1;3) С′ (3; 1); D(-8;-4) D′ (-12; 6).
Знайди помилки Паралельне перенесення задається формулами х′ = х + 4, у′ = у + 2. В які точки при цьому паралельному переносі перейдуть точки А(-1;2); В(-2;4); С(-1;3); D(-8;-4)? Розв’язання . А(-1;2); х=-1; у=2, тоді х′ =-1+4=3; у′ =2+2=4, А(-1;2) А′ (3;4) В(-2;4) В′ (6; -2); (2; 6) С(-1;3) С′ (3; 1); (3; 5) D(-8;-4) D′ (-12; 6). (-4; -2)
1). Укажіть фігуру, яка має вісь симетрії 2). Дано точку А(-2;3). Укажіть координати точки, симетричної точці А відносно початку координат. 3). Паралельне перенесення задано формулами х1 = х - 4, у1 = у + 2. В яку точку при цьому перейде точка В(1;-1)? 4). Знайдіть точку, симетричну точці (-2;3) відносно осі абсцис. А. паралелограм Б. коло В. довільний трикутник Г. прямокутна трапеція А. (0; -3) Б) ( 2;3) В. ( -2;-3) Г) (2; -3) А. (-5;3) Б. (3;3) В. (-3;1) Г. (5;-3) А. (2; -3) Б. (-2;-3) В. (2;3) Г. (3;-2)
Відомі цікаві факти – деякі пропорції тіла людини: «Якщо ти розставиш ноги настільки, що зменшиться зріст на 1/14, та якщо розведеш руки та піднімеш їх так, що доторкнешся середніми пальцями маківки голови, то повинен знати, що, центром кола, описаного кінцями витягнутих членів тіла,буде пупок і що між розставленими ногами утвориться рівносторонній трикутник