Презентація "Складання проекту логотипа рідного міста(села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не".

Про матеріал
Презентація до уроку з розвитку зв'язного мовлення у 7 класі містить інформацію про те, що таке логотип, для чого його створюють. А також зразки логотипів міст та зразок опису логотипа.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складання проекту логотипа рідного села (школи або класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою НЕ і префіксом НЕ Вчитель української мови та літератури КСРШ І-ІІІ ст. «ПРОМЕТЕЙ» з пвп Квітко О. В. Урок розвитку мовлення7 клас

Номер слайду 2

Що таке логотип? Це графічний елемент, який представляє місто (село тощо) і візуалізує зміст бренду. Логотип – це лаконічний і швидкий спосіб комунікації. Він дозволяє легко ідентифікувати його власника, а також передати зміст бренду.

Номер слайду 3

Зразки логотипів міст України

Номер слайду 4

Що таке бренд міста? Загальний образ, набір уявлень і асоціацій про місто. Бренд міста повинен відображати його ідентичність, тобто те, чим місто насправді є або всіма силами намагається стати. Що таке візуальний стиль міста? Це система графічних елементів, які ідентифікують місто та допомагають формувати його бренд. Тобто те, як логотип міста буде відображатися на сувенірній продукції, у міському середовищі, вказівниках і т. д. Для чого містам бренди й логотипи? У сучасному світі міста сприймаються не через функціональну сферу (комуналка, дороги), а через емоціональну складову (враження, емоції, асоціації). Також вони конкурують між собою не тільки в рамках України й не тільки за туристів, а й за інвесторів чи нових мешканців. Тому бренд – це одна з важливих конкурентних складових міста для зовнішнього світу. А для мешканців це спосіб розуміти свою унікальність.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Як має відбуватися процес створення логотипу? Логотип – кінцевий етап брендингу міста. Спочатку досліджується місто, знаходять його ідентичності. Є багато методик: від опитувань до конкурсів дитячих малюнків «Як я бачу своє місто». Цю інформацію збирають та опрацьовують, виокремлюють основні акценти. Обговорюють їх з зацікавленими людьми: мешканці, місцева влада, підприємці, історики, громадські діячі. Тут найважливіше дійти до згоди в тім, яка ж з ідентичностей міста повинна лягти в основу брендингу. На її основі створюється текстова концепція бренду. Вона також може базуватися на тому, яким хочуть бачити місто в майбутньому або ж направлена на зміну існуючого негативного ставлення до міста. Прийняту концепцію потрібно «упакувати» у візуальний символ – логотип. Для цього прописують технічне завдання і доручають справу професіоналам – дизайнерам.

Номер слайду 7

Туристичні логотипи країн

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Опис логотипа міста Львівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Логотип_Львова. Логотип складається з зображення стилізованих різнокольорових зображень дзвіниць центральних храмів міста та вежі міської ратуші (зліва — направо): Дзвіниця Вірменського собору (зеленого кольору): символізує вірменську діаспору Львова, Вірменську апостольську церкву; в архітектурному плані — східний ренесанс (15-16 століття)Вежа Корнякта — дзвіниця Успенської церкви (червоного кольору): символізує український Львів, православну церкву; в архітектурному плані — східний ренесанс (15-16 століття)Вежа міської ратуші (помаранчевого кольору): символізує єдність міста, давні традиції та історію; в архітектурному плані — австрійський класицизм (19 століття)Вежа Латинської катедри (синього кольору): символізує польський Львів, католицьку церкву; в архітектурному плані — європейське бароко (18 століття)Дзвіниця монастиря Бернардинів (фіолетового кольору): символізує спадковість міських традицій, польський Львів, який став українським на прикладі Бернардинського монастиря, який, будучи до війни римо-католицьким, відновив свою діяльність як греко-католицька церква; в архітектурному плані — італійсько-нідерландський маньєризм (17 століття)Ідея зображення міських веж почерпнута з Панорами Гогенберга — першого відомого зображення Львова, домінантою якого є оборонні мури, вежі і бані. Різнокольорові вежі символізують «багату архітектурну спадщину Львова, багатонаціональність культур та конфесій, котрі гармонійно розвивалися у місті від часу його заснування». Під зображенням веж міститься напис «Львів відкритий для світу» (в англійському варіанті — «Lviv open to the world»), що є неофіційним девізом міста. Автором логотипу є Юрій Крукевич — старший викладач кафедри графічного дизайну ЛНАМ.[

Номер слайду 13

Новий бренд-бук включає графічну зміну логотипу Львова — п'яти веж, які стали тепер стрункішими та рухомими, а також більше сотні тематичних піктограм, що відображають життя міста.«Оновлений бренд-бук став більш пластичний та незалежний. За його допомогою можна створити сувенірну та промоційну продукцію, приурочену до різних свят та фестивалів», — кажуть в управлінні інформаційної політики та та зовнішніх відносин.

Номер слайду 14

Група 3 Завдання:1. Запропонувати проект логотипу нашого села (школи або класу).2. Описати цей логотип, використовуючи різні частини мови з часткою НЕ і префіксом НЕ- це головне завдання для уроку з української мови. За потреби скористайтесь зразком описаного в попередніх слайдах логотипа міста Львів або описами логотипів інших міст, знайденими в Інтернеті (Internet).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Меринец Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горбатюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Євдокимова Інна Іванівна
    Корисна інформація. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 травня 2020
Переглядів
14303
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку