Презентація "Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку"

Про матеріал
Презентацію створено за підручником В.Заболотного "Українська мова.9 клас". Мета: Знаннєва складова: правильно розставляє в складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку розділові знаки та обґрунтовує їх правилами. Діяльнісна складова: знаходить у тексті складне речення з різними видами зв’язку; визначає основні ознаки й будову їх.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перше квітня. Класна робота. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку (практичне спрямування)

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Пригадаймо!

Номер слайду 3

Прочитайте виразно вірш уголос. Визначте, скільки граматичних основ має кожне речення. Назвіть види та засоби зв’язку частин складних речень. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}[ ], [ ], (щоб ), (що ).

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}[ ], (що ), а[ ].

Номер слайду 5

Спишіть речення. Підкресліть граматичні основи. Які види зв’язку частин поєднано в кожному реченні? Накресліть схеми 1 – 4 речень.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}[ ], [ ], (щоб ).[ ]: [ ], (ніби ).[ ], [ ], [ ], і [ ].[ ], (щоб ): [ ].

Номер слайду 6

Поміркуйте, чому в поданому реченні перед першим сполучником і стоїть кома, а перед другим – ні. Мені стало радісно, легко, і тепер я знаю: настала весна і зимі нема вже вороття.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мені стало радісно, легко, і тепер я знаю: настала весна і зимі нема вже вороття.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}[ ], і [ ]: [ ] і [ ].

Номер слайду 7

Спишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки. Визначте, які види зв’язку частин поєднано в кожному реченні.

Номер слайду 8

Доповніть речення кількома частинами так, щоб утворилися складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Запишіть утворені речення.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}[ ]: [ ], а [ ], [ ], (що ). [ ], [ ], (що ): [, (хто ), ].

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Рефлексія1. На сьогоднішньому уроці я зрозумів(-ла)/дізнався(-лась)/розібрався(-лась)...2. Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому уроці ..3. Знання із сьогоднішнього уроку мені знадобляться ...

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Опрацювати § 31, повторити § 29, виконати вправу 395.

pptx
Додано
29 березня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку