Презентація. «Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця»

Про матеріал
Презентація до уроку на тему : «Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця». В основі уроку покладено проблемне запитання: «Що потрібно людині для щастя». Презентація містить цитатний матеріал для дослідження.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця

Номер слайду 2

Що треба людині для щастя?… нещасним бути куди легше, ніж бути щасливим, а я нелюблю, чуєш, не люблю людей, які шукають легкі шляхи. А. ґавальда

Номер слайду 3

Чи був Грегуар щасливим?Що приносило Грегуару нещастя?

Номер слайду 4

Хто вплинув на формування характеру Грегуара?

Номер слайду 5

Познач випробовування Грегуара на шляху до щастя?

Номер слайду 6

Тільки одна людина мене тоді втішала – мій дідусь. Воно й не дивно, тому щодідусь, дід Леон, завжди мене втішав: з того часу як я навчився ходити, він ставпускати мене у свій закуток. Хто допоміг хлопчику здолати цей шлях ?

Номер слайду 7

Тільки одна людина мене тоді втішала – мій дідусь. Воно й не дивно, тому щодідусь, дід Леон, завжди мене втішав: з того часу як я навчився ходити, він ставпускати мене у свій закуток. Закуток діда Леона – це все моє життя. Моя схованка і моя печера Алі-баби. … з того часу як я навчився ходити, він ставпускати мене у свій закуток. Мій дід Леон – такий же майстер на всі руки, як і я, тільки у нього до того жще і голова варить. У школі був відмінником, першим у класі з усіх предметів і, міжіншим, признався мені одного разу, що ніколи не сидів за підручниками у вихідні ("Чому?"— "Та просто не хотів, і все"). Він був першим з математики, з французької,з англійської, з історії – з усіх предметів, чесне слово! У сімнадцять років вінпоступив до Вищої політехнічної школи, а це, між іншим, найскладніший вуз у. Франції. А потім він будував колосальні штуки: мости, транспортні розв'язки,тунелі, греблі. Коли я запитую, що саме він робив, дід запалює потухлий огарок іприймається роздумувати в слух:— Важко сказати. Я ніколи толком не знав, як називалася моя посада Дідів закуток – це місце, де мені найкраще в світі. Коли я вперше залишився на другий рік, мій дід Леон, коли дізнався про це,посадив мене на коліна і розповів казку про зайця і черепаху. Я дуже добрепам'ятаю, як сидів, притиснувшись до нього, і який лагідний у нього був голос. Дід Леон зайшов навідати мене і взявся нам на підмогу. Месьє Мартіно був узахваті. "Ми робоча сила, а ось ви, месьє Дюбоск, ви – майстер…" Зрозуміла справа,дід-то зайнявся делікатними питаннями водопроводу і електрики,

Номер слайду 8

Я тебе не розумію! Ти ненавидиш школу і робиш усе, щоб затриматися у нійяк можна довше… Адже не такий же ти все-таки тупий, яким тебе вважають! Чи такий? Звичайно, легко тобі сказати, що ти ні на що негоден, щоб нічого не робити! Ще б пак! Таким уже я народився! Куди як просто! А далі що? Які твої плани? Залишишся на другий рік в сьомому, восьмому…

Номер слайду 9

— Ні, правда, не розумію тебе. Словом, так, на діда Леона можеш більше не розраховувати. Я люблю самостійних людей, які вміють добиватися своєї мети,зрозуміло? Терпіти не можу ледарів, які тільки і знають, що жалітися, і в додачувилітають із школи за погану поведінку! З розуму зійти! Лоботряс і другорічник!Відмінна картина! Вітаю! Подумати тільки, а я-то завжди тебе захищав… Завжди!Батькам твоїм говорив, що в тебе вірю, виправдовував тебе, та іще й підтримував!Ось що я тобі скажу, друже: нещасним бути куди легше, ніж бути щасливим, а я не люблю, чуєш, не люблю людей, які шукають легкі шляхи. Не виношу нитиків! Будь щасливий, чорт забирай! Роби що-небудь, щоб бути щасливим! Як бореться за своє щастя Грегуар?

Номер слайду 10

"Шановний директор школи Граншан! Я дуже хотів би вчитися у Вашій школі, але знаю, що це неможливо, тому що в мене дуже погана успішність. Я бачив у рекламі Вашої школи, що у Вас слюсарні і столярні майстерні, кабінет інформатики, теплиці і все таке. Я думаю, що оцінки – не найголовніше в житті. По-моєму, важливо знати, чого ти в житті хочеш. Мені хочеться вчитися у Вас, тому що в Граншані мені буде краще за все – так я думаю. Я не дуже повний, у мені 35 кіло надії. Всього доброго, Грегуар Дюбоск. P. S.: Я перший раз у житті прошусь у школу, сам не розумію, що це зі мною, мабуть, захворів. P. S.: Посилаю Вам креслення машинки для чистки бананів, яку я сам зробив, коли мені було сім років".

Номер слайду 11

Які кроки ще доведеться зробити хлопчику на шляху до свого щастя після вступу до школи Граншан?Складіть план дій для Грегуара або напишіть лист-пораду хлопчику.

Номер слайду 12

Використані джерелаhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519https://ru.freepik.com/premium-vector/winding-road-on-a-white-isolated-background_6078630.htm#from_view=detail_alsolikehttps://ru.pngtree.com/free-png-vectors/%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%8 B

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Макарчук Діна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марочкевич Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
5083
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку