Слова – назви ознак. Підготувала :вчителька початкових класів. Гадяцького ліцею № 1імені Олени Пчілки. Капустянська Світлана Іванів
Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок. Тож і ми часу не гаєм, працювати починаєм.
Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати
Відгадайте загадку Удень по небу гуляє,А ввечері на землю спати лягає.
Каліграфічна хвилинка. Виконайте звуко-буквений аналіз слова сонце
Вивчення нової теми. ПРИКМЕТНИКчастина мовиозначаєознаку предметавідповідає на питання. Який? Яка?Яке? Які?Прикметники пов’язані з іменниками
Доберіть і запишіть за зразком Сонце (яке?) яскраве, тепле, лагідне. Фрукти (які?)Котик (який?)Книга (яка?)Дощ (який?)
Фізкультхвилинка.
Диктант. Хомка Купила бабуся внукам маленького хом’яка. Біленький, тепленький, з червоними очима. Діти назвали його Хомкою. Гриз Хомка сушений хліб, свіжу моркву, цукровий бурячок. Підкресліть прикметники.
Допрацювати. Ст. 38, Впр.2
Сьогодні на уроці Вправа «Відкритий мікрофон»Мені було цікаво…Я запам’ятав…Я дізнався…r
Оцініть свою роботу на уроці
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект