Інтегрований урок . 2 клас. До підручника Л.Тимченко
Тема: Досліджуємо звуко – буквений аналіз слів.
Звуки навколо нас, із чого складаються слова.
Інтеграція предметів українська мова, читання, мистецтво.
-
Організація класу до уроку. Прийом « Обери свій настрій»
-
Актуалізація опорних знань
-
Якими бувають звуки ….
-
Прослухайте звукозапис звуків , що ви почули?
( шум вітру, скрип дверей, щебет пташок звучання музичних інструментів). Це звуки немовні.
-
А які звуки називаємо мовними?
-
Мнемотехнічні таблички. Розкажи про мовні звуки користуючись табличками.
![](/uploads/files/145696/330470/371646_html/images/330470 2.png)
![](/uploads/files/145696/330470/371646_html/images/330470 3.png)
![](/uploads/files/145696/330470/371646_html/images/330470 4.png)
-
Сприйняття і засвоєння навчльного матеріалу.
-
А ви чули, як дзвенить сніг?
Опрацювання тексту В. Сухомлинського «Як дзвенять сніжинки».
-
Читання учителем та учнями.
-
Вибіркове читання.
-
А чому сніжинки «дзвенять»?
-
А що відбувається насправді?
4. РЗМ « Малюю словом».
-
Яке природне явище описав автор?
-
Що насправді відбулося?
-
А яке явище в природі спостерігали ви?
А як можна описати явище добираючи інші слова?
-
Ми слухали шум вітру, схоже на явище , про яке читали?
-
Підсумок уроку. Рефлексія.