Слова - назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями Хто? Що?. Розподіл предметів за групами.
Номер слайду 2
Організація класу. Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти. Руки гарно піднімати. Чітко в лад відповідати. На уроці не дрімати,Всім активно працювати!
Номер слайду 3
Гра « Назви предмети»Що це?
Номер слайду 4
Хто це?
Номер слайду 5
Каліграфічна розминкабі за цю ьо вл вм
Номер слайду 6
Загадки1. Сама себе ледь не ковтнула. Морська розбійниця…2. Хоча у нім багато дир,Без них смачний не буде…3.Їсть капусточку щодня довговухе…4. Світить у віконце не ліхтар, а…5. Вкинем рибку і петрушку. Щоб була смачненька…
Номер слайду 7
Завдання: записати слова – відгадки і поставити до них питання. Акула (хто?)сир (що?)зайченя (хто?)сонце(що?)юшка (що?)
Номер слайду 8
Вправа «Перетворення»Перетворити слова так, щоб відповідали на питання хто?Ліс –миска-булка –ворота –гриби -
Утвори слова і запиши. Усно постав питанняни, тва, ри; то, міс; со,ка, ро; ре , де, во; ля,рі, шко.
Номер слайду 12
Робота з LEGOЧервоний колір – слова, які відповідають на питання хто?, жовтий – що?Дитина, річка, лінійка, вовк, риба, рюкзак, комп’ютер, суничка, учень, птахи, хмари, вітер.
Номер слайду 13
Фізкультхвилинка
Номер слайду 14
Самостійна робота До слів що відповідають на питання що? добери і запиши слова , які відповідають на питання хто? (що?) футбол – (хто?)… (що?) лікарня – (хто?)… (що?) аптека- (хто?)… (що?) ліс – (хто?) … (що?) пекарня- (хто?)…
Номер слайду 15
Стратегія «Сенкан»1. Їжак 2. Малий, колючий3. Живе, споживає, ловить4.їжак живе в лісі.5. Тварина
Номер слайду 16
, АРебус
Номер слайду 17
Рефлексія. Вправа «Цеглинки зростання»Зелена цеглинка –урок пройшов корисно, все зрозуміло, активно працювали. Жовта – урок пройшов корисно, працювали активно, але виникали труднощі. Червона – урок невдалий, багато незрозумілого.