Презентація " Слова - назви предметів.Розрізнення назв предметів за питаннями хто? що?"

Про матеріал
Презентація спрямована на практичне засвоєння поняття "слова - назви предметів" , вміння ставити питання до слів - назв предметів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Слова - назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями Хто? Що?. Розподіл предметів за групами.

Номер слайду 2

Організація класу. Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти. Руки гарно піднімати. Чітко в лад відповідати. На уроці не дрімати,Всім активно працювати!

Номер слайду 3

Гра « Назви предмети»Що це?

Номер слайду 4

Хто це?

Номер слайду 5

Каліграфічна розминкабі за цю ьо вл вм

Номер слайду 6

Загадки1. Сама себе ледь не ковтнула. Морська розбійниця…2. Хоча у нім багато дир,Без них смачний не буде…3.Їсть капусточку щодня довговухе…4. Світить у віконце не ліхтар, а…5. Вкинем рибку і петрушку. Щоб була смачненька…

Номер слайду 7

Завдання: записати слова – відгадки і поставити до них питання. Акула (хто?)сир (що?)зайченя (хто?)сонце(що?)юшка (що?)

Номер слайду 8

Вправа «Перетворення»Перетворити слова так, щоб відповідали на питання хто?Ліс –миска-булка –ворота –гриби -

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка для очей

Номер слайду 10

Перевірка ліс – лисмиска –мишкабулка –білкаворота – воронагриби - риби

Номер слайду 11

Утвори слова і запиши. Усно постав питанняни, тва, ри; то, міс; со,ка, ро; ре , де, во; ля,рі, шко.

Номер слайду 12

Робота з LEGOЧервоний колір – слова, які відповідають на питання хто?, жовтий – що?Дитина, річка, лінійка, вовк, риба, рюкзак, комп’ютер, суничка, учень, птахи, хмари, вітер.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Самостійна робота До слів що відповідають на питання що? добери і запиши слова , які відповідають на питання хто? (що?) футбол – (хто?)… (що?) лікарня – (хто?)… (що?) аптека- (хто?)… (що?) ліс – (хто?) … (що?) пекарня- (хто?)…

Номер слайду 15

Стратегія «Сенкан»1. Їжак 2. Малий, колючий3. Живе, споживає, ловить4.їжак живе в лісі.5. Тварина

Номер слайду 16

, АРебус

Номер слайду 17

Рефлексія. Вправа «Цеглинки зростання»Зелена цеглинка –урок пройшов корисно, все зрозуміло, активно працювали. Жовта – урок пройшов корисно, працювали активно, але виникали труднощі. Червона – урок невдалий, багато незрозумілого.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Базюкевич Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
18162
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку