Урок з української мови на тему Багатозначні слова. Складаємо і записуємо речення з ними

Про матеріал
Пропоную свою розробку з Української мови Письмо для 1 класу за підручником К.Пономарьової для дистанційного навчання. Ця розробка містить корисні підказки для батьків, яким прийшлося виступати у ролі вчителя.
Перегляд файлу

Українська мова Письмо

Наша тема сьогодні: « Багатозначні слова.  Складаємо і записуємо речення з ними»

Працюємо: зошит «Я дружу зі словом», ст. 28-29

Якщо діти втомилися:

https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8&t=10sпальчикова гімнастика «Ромашка»

https://www.youtube.com/watch?v=ymigWt5TOV8 руханка  

https://www.youtube.com/watch?v=pAgN9rjOJ1Qкорисні вправи для очей!

 

1) Каліграфічна хвилинка ( ст. 28)

  • Будь уважним при написанні з’єднань букв!
  • Придумай кілька слів, де б зустрічалися такі з’єднання!  Запиши їх у своєму зошиті у лінію.

 

2)  Гра «Чарівний олівець»

  • Завдання : знайди слова, які «заховалися» у поданих. Можеш записати їх до свого зошита.

Україна,   хмарина,  пасіка, сонце, вікно,  чайка

Україна, хмарина, пасіка, сонце, вікно, чайка

 

3) Розглянь перший малюнок.

  • Що зображено на малюнку?
  • Прочитай слово під малюнком. Що воно означає?
  •  Зверни увагу! Стрілочки вказують на два значення цього слова ( назву дерева і назву плода)
  • Допиши пропущене слово (каштан).

 

4) Вправа «Обміркуй і обведи»

  • Назви плоди, зображені на малюнку ( яблуко, абрикос, вишня, жолудь, слива, груша)
  • Обведи малюнок того плоду, які ростуть на деревах з такою ж самою назвою. ( яблуко виросте на яблуні; абрикос вистигне на дереві абрикосі; вишня – на вишні; жолудь -  на дубі; слива – на сливі; груша – на груші)

Примітка для дорослих:

Абрико́с ( іноді зустрічається абрикоса, жерделя, мореля) — плодове дерево, що росте на півдні; жовтогарячий сочистий плід цього дерева з великою кісточкою…

 

  •  Запиши ці назви, поділи слова для переносу!

У дітей буде так:

Аб─ри─кос, виш─ня, сли─ва, гру─ша

 

  • Склади і запиши два речення про записані плоди ( на вибір)
  • З якої букви почнеш писати речення?
  • Який розділовий знак поставиш у кінці речення?

У дітей, приміром, буде так!  (Бажано скласти свої речення!)

У садочку достигли вишні.

Я дуже люблю сливи.

 

5) Розглянемо малюнки на ст. 29

  • Знайди на малюнках предмети, які мають однакові назви ( жук-сонечко і небесне світило; гриби лисички і звірята лисички)
  • Склади  усну розповідь про те, що ти бачиш на малюнках

 ( Приміром, так!  У лісі виросли лисички. На них сидів жук-сонечко. У траві лежали дві лисички. Вони грілися на сонечку.)

  • Підпиши під кожним малюнком, що роблять лисички й сонечка.

У дітей буде так:

лисички виросли            лисички гріються

сонечко сидить            сонечко світить

 

6)  Загадки від Родзинки:

  • Які ключі можна побачити у небі? (У небі можна побачити ключі журавлів,)
  • Якою косою траву не скосиш? ( Не скосиш траву дівочою косою.)
  • З якого крана не набереш води? (Не набереш води з підйомного крана.)

 

Підсумуємо!

  • Ми познайомилися зі словами, що мають декілька значень.

 

Дякую за роботу!

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Krehaleva Elena
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
5516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку