Урок з української мови Читання Читаю і розповідаю. Загадка. За Д.Чередниченком «Фокус-мокус . Л.Вознюк «Ти усміхнися небу». В.Бичко «Великий і малий

Про матеріал
Пропоную свою розробку з Української мови Читання для 1 класу за підручником О.Савченко для дистанційного навчання. Ця розробка містить корисні підказки для батьків, яким прийшлося виступати у ролі вчителя.
Перегляд файлу

Українська мова Читання

Наша тема сьогодні: « Читаю і розповідаю. Загадка. За  Д.Чередниченком «Фокус-мокус . Л.Вознюк «Ти усміхнися небу». В.Бичко «Великий і малий»»

Працюємо: Буквар, ст. 82-85

Якщо діти втомилися:

https://www.youtube.com/watch?v=jeGWGL3kt98 – весела руханка

1) Загадка, ст. 82

-  Прочитай загадку, відгадай.

- Відгадку запиши у зошит та змоделюй це слово.

Пам’ятай! Буквосполучення «дз» позначає 1 звук!

У дітей буде так:           7,8

                                дзерǀкаǀло

                                   • ─  ─ • ─ •

 

2) Прочитаємо текст «Фокус-мокус». Спочатку попросимо дорослих! Обговоримо.

  • Про кого йдеться у тексті?
  • Чим займалися діти?
  • Який фокус-мокус придумав Федько?
  • Чому хлопчик показував свої фотокартки у жменьці?
  • Роздивися малюнок. Знайди на ньому Федька.
  • Придумай імена  іншим дітям.

 

3) Гра «Хто більше?»

  • Запропонуй пограти дорослим: із букв, що входять до складу слова ФОТОАПАРАТ , скласти якомога більше слів.
  • Чудово буде, якщо ти свої слова запишеш (надрукуєш) у зошиті!

 

4)  Трішки відпочинь  та переглянь  https://www.youtube.com/watch?v=8wHClZm2sWA  - Фіксики. Фотоапарат

 

5) Разом із Читалочкою прочитаємо вірш «Ти усміхнися небу» ст. 84

  • Хто автор вірша?
  • Про що у ньому йдеться?
  • Чого нас навчає цей вірш?
  • Як потрібно поводитись із іншими?

 

6) Про ставлення до інших розповів ще один поет -  Валентин Бичко у своєму вірші «Великий і малий», ст. 84-85.

Слово про слово

 Із-за ро́гу — нишком, крадучись.

 Тин  -  огорожа, сплетена з лози, тонкого гілля.

  • Про кого йдеться у вірші?
  • Якими були хлопчики - однаковими чи різними?
  • Що робив малий хлопчик?
  • Що – великий?
  • У якого хлопчика було багато друзів? Чому?
  • Який хлопчик ходив сам? Чому?

 

7) Запитання для уважного читача!

  • Якому з хлопчиків веселіше, цікавіше жити? Чому?
  • На ст. 85  вибери слова, що називають добрі справи.
  • Склади кілька речень з обраними словами. За бажанням запиши їх у зошит.

Нехай у твоєму житті будуть лише вчинки, якими б тобі довелося пишатися!

 

Дякую за роботу!

doc
Додав(-ла)
Krehaleva Elena
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку