Презентація "Соціально-психологічні умови співбесіди при працевлаштуванні: конструктивні та деструктивні аспекти"

Про матеріал
Презентація "Соціально-психологічні умови співбесіди при працевлаштуванні: конструктивні та деструктивні аспекти" створенна для лекційного матеріалу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Соціально-психологічні умови співбесіди при працевлаштуванні: конструктивні та деструктивні аспекти

Номер слайду 2

Ваша мета при працевлаштуванні - справити враження на інтерв'юера своїми відповідями і якістю попередньої підготовки. Цим Ви продемонструєте свою зацікавленість і покажете, що Ви прийшли не тільки довідатися, що зможуть запропонувати Вам, але і продумали заздалегідь, чим Ви можете бути корисні.rrrr

Номер слайду 3

Пауза — це дуже сильна зброя в будь-якій діловій бесіді, у тому числі й у співбесіді. Потрібно вміти тримати паузи. Наприклад, Вам задане питання. Ви на нього відповіли і чекаєте наступного питання. А інтерв'юер дивиться на вас, начебто очікуючи продовження. Деякі здобувачі не витримують цієї стресової ситуації і намагаються доповнити закінчену розповідь. Як правило, нічого доброго здобувачу це не дає. Набагато вірніше, відповівши на питання, спокійно, доброзичливо дивитися на інтерв'юера і чекати від нього наступного питання.rrrr

Номер слайду 4

1. Розкажіть про себе. Ви готуєте розповідь про себе на 2─4 хвилини й обов’язково репетируєте її. З ваших слів має бути зрозумілим, що у вас є якості, необхідні для посади, на яку ви претендуєте. Розкажіть коротко, чому обрали цю професію, яку маєте освіту, про свій досвід та результати роботи, якими пишаєтеся, навички. Розкажіть про свої цілі, проявіть зацікавленість у вакансії та компанії. І найважливіше ― говоріть спокійно, впевнено, утримуйте зоровий контакт і виражайте ентузіазм.1. Не варто уточнювати, що саме цікавить інтерв’юера. Роботодавцю важливо зрозуміти, як ви інтерпретуєте питання, про що вважаєте за потрібне розказати. Тож у вас обов’язково на співбесіді має бути готова відповідь на це питання.2. Опираючись на цифри й факти, грамотно «хваліть» себе, не будьте дуже сором’язливими і не прибідняйтеся.3. Не перераховуйте факти й епітети з резюме, а наводьте приклади.4. Не розказуйте свою біографію, не плутайтеся у фактах, не говоріть забагато.5. Не розповідайте про особисте життя, політичні та релігійні погляди, проблеми з грошима та здоров’ям.6. У жодному разі не кажіть, що «все й так написано в резюме».+-

Номер слайду 5

2. Як Ви вважаєте, чому ми маємо обрати на цю посаду саме Вас?Вам потрібно довести, що ви зможете вирішити ті проблеми, які потрібно буде вирішувати на цій посаді. Головне ─ не розгубитися і перерахувати свої ключові та корисні навички, показати, у чому ваша «родзинка». За допомогою прикладу поясніть, що ви швидко вчитеся, і вкажіть, що хочете працювати саме у цій компанії, оскільки вона дасть вам змогу реалізувати себе професійно.+-1. Вам потрібно переконувати роботодавця, а не розказувати йому біографію.2. У жодному разі не принижуйте інших кандидатів.3. Попереджаємо одразу, не підходять відповіді на зразок:― Ну чьо, я ж класний! ― А ви візьміть і побачите! ― Шо за тупі питання? Шо ви за рекрутер?

Номер слайду 6

3. Яка причина Вашого звільнення з минулого місця роботи?/ Чому Ви вирішили змінити місце роботи?+Відповісти ви маєте спокійно і впевнено. Не брехати, хіба що трохи злукавити, про щось промовчати. Після вашої відповіді рекрутер має бути впевненим, що звільнення відбулося не через вашу низьку кваліфікацію. По-перше, пояснити зміну роботи побутовими проблемами: незручним графіком, переїздом. По-друге, якщо ви часто міняли роботу, можна сказати, що ви отримували принадні пропозиції, на які не могли не погодитися. По-третє, ви шукаєте розвиток, перспективи, можливість працювати у компанії з відомим ім’ям тощо. І четверте ― пояснити на питання під час співбесіди, що минула позиція не давала вам належних перспектив кар’єрного й професійного росту. Але треба переконатися, що нова посада їх надає. В іншому випадку рекрутер вирішить, що ви не підходите на цю посаду, бо вона теж не дасть вам того, чого ви хочете. Крім того, якщо ви скористаєтеся четвертим варіантом, вам варто відразу підготуватися до питань: «А що для вас професійний ріст? А чому ви вважаєте, що там не було перспектив?» тощо.rrrr

Номер слайду 7

-3. Яка причина Вашого звільнення з минулого місця роботи?/ Чому Ви вирішили змінити місце роботи?1. Гроші не мають бути основним мотивом до зміни роботи. У цьому випадку роботодавець вирішить, що, як тільки вам запропонують більше деінде, ви швидко знову зміните місце роботи.2. Найгірша з можливих причин ― конфлікт з керівництвом/колективом. Якщо це справжня причина ― приховайте її за загальними фразами, наприклад: «У нас були різні погляди на реалізацію проекту». Одне грубе слово на адресу минулого керівництва ─ і співбесіду ви скоріш за все провалили. Адіос.3. Не жалійтеся на попереднє місце роботи, умови праці, колектив. Рекрутер може вирішити, що проблема у вас.4. Не варто на співбесіді питати у відповідь:― Яка вам різниця, чого я пішов?― Що вам дасть відповідь? Я все одно збрешу. А якщо не збрешу і скажу, що не захотів працювати за копійки чи не сподобалися криві зуби колишнього боса, хіба це щось змінить? Може, мені новий бос сподобається.5. Останнє, але найважливіше ― не брешіть і не вигадуйте, бо здебільшого за найменшого сумніву у відповіді на це питання ваші слова перевіряються. Знайти потрібний телефон для рекрутера не буде проблемою.

Номер слайду 8

Краще відповідати коректно, наприклад: я хотів би працювати в цій же організації, але на більш відповідальній роботі. (зп) Краще спробувати ухилитися від прямої відповіді. Якщо інтерв'юер наполягає, спробуйте все-таки з'ясувати в нього, скільки фірма може запропонувати. Можна запитати про зміст Вашої майбутньої роботи, про те, чого очікує фірма від кандидата на цю посаду, чому звільнилася людина, що займала цю посаду до Вас чи уточнити щось, що залишилося неясним з попередньої бесіди.4. Як Ви представляєте своє положення через п'ять (десять) років? / На яку зарплату Ви розраховуєте? ― Звідки мені знати? Поняття не маю! Та як вийде… А що, у компанії вже є плани на майбутні 5–10 років? Нема? То що ж ви мене питаєте?!― Просто буду робити свою роботу.― Відкрити свій бізнес, поїхати подорожувати світом/переїхати в іншу країну, стати матір’ю/батьком кількох дітей тощо.― Я ще не знаю, треба спочатку спробувати…+-

Номер слайду 9

5. Розкажіть про робочий випадок, коли ви помилилися, ситуацію, якої ви соромитеся. / Розкажіть про свої невдачі, промахи. +-Тут на співбесіді важливо розказати не тільки про ситуацію, коли ви помилилися й не досягли того, чого хотіли, а й вказати, які уроки ви з цього винесли для себе, як вдалося виправити ситуацію, що ви робили, щоб вона більше не повторилася. Можете перейти на розповідь про те, як загалом ви вмієте давати раду будь-яким труднощам. Підготуйте кілька прикладів — це не обов’язково мають бути розповіді про найбільші невдачі. Найважливіше, щоб разом із проблемою ви надали спосіб її вирішення, а краще кілька. Після вашої відповіді на це питання на співбесіді має бути зрозуміло: життя без проблем не буває, але усе можна вирішити. І вам завжди вдається це зробити.1.     У жодному разі не звинувачуйте в невдачі інших людей і не кажіть, що це був невдалий збіг обставин.2.     Контролюйте емоції: не розказуйте про ситуацію зі сльозами на очах, описуйте її впевнено, як хороший досвід.3.     Не кажіть, що ніколи не помиляєтеся.

Номер слайду 10

6. Усі питання, що стосуються особистого життя+-На співбесіді не заводьтеся — прямо та спокійно скажіть, що не зовсім розумієте, як це стосується роботи. Можете також пожартувати чи запитати щось у відповідь. Головне — відповісти спокійно і впевнено, не вдаючись в особисті деталі. Хто б там що не казав, а всі розуміють, що якщо ви плануєте дітей і розкажете про це рекрутеру, ваші шанси отримати роботу будуть мізерними.

Номер слайду 11

7. Чи ви маєте зараз пропозиції роботи з інших компаній? / Чи проходите ви зараз паралельно інші співбесіди?+-Якщо так — це плюс, тож скажіть про це прямо. Але не розказуйте, які саме і від кого пропозиції ви отримали. Особливо, якщо це прямі конкуренти. Ваше завдання — дати зрозуміти рекрутерові, що ви хороший фахівець і маєте пропозиції, але ця вакансія вас цікавить найбільше. Не перехвалюйте себе і не відповідайте при прийомі на роботу, що якщо вас не візьмуть тут, то в іншому місці.

Номер слайду 12

8. Які у вас є питання? / Чи є у вас до мене питання? / Що б ви хотіли дізнатися від мене?+-«Так, є!»Запитайте про випробувальний термін, можливості кар’єрного розвитку, навчальні програми, чи будуть відрядження та ненормований графік роботи, який колектив та з кого він складається. Запитайте, яким, на думку керівництва компанії, має бути кандидат на цю посаду. Покажіть зацікавленість фірмою: уточніть щось про її конкурентів, внутрішню кадрову політику та структуру, сильні та слабкі сторони і просто плани розвитку компанії на найближчі роки.- На співбесіді ніколи не кажіть, що у вас немає питань.- Ніколи не питайте одразу (або лише) про зарплатню та соціальний пакет.- Ніколи не засипайте рекрутера більшою кількістю питань, ніж поставили вам (2–4 буде достатньо).- Ніколи не питайте те, що й так написано на сайті компанії.

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку