Мета і завдання: формувати в учнів поняття про спільнокореневі слова на основі дослідження спорідненості слів; вчити визначати корінь у ряді спільнокореневих слів; працювати в групах, в парах; розвивати у дітей мовлення, мовне чуття, мислення, вміння аналізувати, зіставляти; збагачувати словниковий запас; виховувати працьовитість.
2. Робота за малюнками (вправа 152, с.70) 1. Розгляньте малюнки і прочитай підписи до них. 2. Дайте відповіді на запитання. Що означає кожне зі слів?Як можна назвати всі ці слова?Чи є в них спільна частина? Як вона називається? Спільнокореневі слова – це слова зі спільним (однаковим) коренем.3. Запишіть усі слова. Позначте у них спільну частину – корінь.