Девіз уроку: Де Бог на першому місці, тоді все на своєму місці .style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Правила роботи в групах. Перед початком роботи обрати лідера. Уважно читати завдання. Говорити по черзі, не перебивати один одного. Презентувати роботу має командир групи. Дотримуватися правила піднятої руки. Працювати так, щоб не заважати іншим .style.colorfillcolorfill.type
Тема: Співчуття та милосердя.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
повторити вивчені притчі, на основі притчі про милосердного самарянина з’ясувати суть понять «милосердя», «співчуття», «ближній», продовжувати розвивати інтерес та потребу читати Святе Письмо, навчити дітей практикувати у своєму житті діла милосердя, бачити труднощі та проблеми своїх ближніх, бути готовими допомагати їм; пробудити в дітей бажання безкорисливо чинити добро та милосердя. Мета:style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 7
Словникова робота. style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
Милосердя – миле, добре серце; допомога іншій людині; добре ставлення до іншої людини; це співчувати і жаліти людей, котрі потрапили у біду.
Номер слайду 9
Співчуття – це співпереживати, тобто відчувати те саме, ту саму біль, що і людина котра потрапила в біду, прагнення підтримати і допомогти ближньому.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 10
Дійові особи притчі: Священик;Левіт;Самарянин.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 11
Притча про милосердного самарянина.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 12
Фізкультхвилинкафізкультхвилинка.wmv
Номер слайду 13
Завдання 2. Прочитати уривок із Євангелії від Матвія (Мт. 24:34-40) style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 14
Завдання 3. Продовжити речення. style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 15
Завдання 4 «Фішбоун» дослівно перекладається з англійського як «Рибна кістка» або «Скелет риби». • Схема включає в себе основні чотири блоки, представлені у вигляді голови, хвоста, верхніх і нижніх кісточок. Сполучною ланкою виступає основна кістка або хребет риби.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 16
Голова - проблема, питання які підлягають аналізу. Верхні кісточки на них фіксуються основні причини; Нижні кісточки - факти, що підтверджують наявність сформульованих причин зображених на схемі. Хвіст - відповідь на поставлене запитання, висновки, узагальнення.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Завдання 4. Прочитати текст підручника с.114. Охарактеризуйте поведінку священика і левіта за схемою:style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 19
Нехай же вас Господь благословляє У світлу путь на добрії діла, На вірну стежку наставляє Щоб доля в вас щасливою була. Дякую за увагу!