25 травня о 18:00Вебінар: Створюємо мультфільми власноруч

Контрольна робота № 2 з етики (6 клас)

Про матеріал
Контрольна робота № 2 з етики (6 клас). Узагальнення та систематизація знань за темою "Людина - частина світу"
Перегляд файлу

Контрольна робота з етики №2. Людина – частина світу (6 клас)   

Варіант І

  1. Середовище, у якому живуть людина, рослини, тварини - це…

А) Навколишнє середовище,

Б) лісо-степова зона,                В) космічні планети,

2)   Переживання людиною свого ставлення до світу й людей

А) задатки,             Б)байдужість      в) емоції.

3)   Сукупність задатків людини – це…

А) нічого особливого;            Б) обдарованість;           В) емоції.

4)   Те, що оточує людину і є об’єктом її діяльності й пізнання – це…

А)  природа;    Б) здоровя;     в) шкідливі звички

5)   Природний нахил до чого-небудь, властивість, особливість, що виявляється в умінні робити, здійснювати що-небудь – це…

 А) почуття;      Б) здібність;   в) вчинки.

6)   Формування в людини певного ставлення до своїх позитивних якостей і недоліків – це…

А) саморозвиток;    б) самооцінка;  в) самовдосконалення.

7) Зв’язок між людиною, твариною, рослиною й навколишнім середовищем – це… а) біологія; б) родинні зв’язки; в) екологія.

8)    Емоції, викликані конкретними душевними переживаннями, емоції, які супроводжують оцінку певних суспільних явищ, вияв хвилювання, душевного натхнення – це…

А) почуття;              б) переживання;          в) ненависть.

9. До живої природи відносять…

10. Які риси і життєві правила притаманні людині, яка живе в гармонії з природою?

11. Які риси і життєві правила притаманні людині, яка розвиває себе?

12. Як ви розумієте прислівя: « Довголіття, здоровя, щастя – справа рук людини»? (5-6 речень).

 

 

 

Контрольна робота з етики №2. Людина – частина світу (6 клас) 

  Варіант ІІ

  1. Тварини, люди, мікроорганізми рослини – це…

А)  навколишнє середовище;       б) жива природа;            в) довкілля.

2. Переживання людини під впливом зовнішніх і внутрішніх подразників – це…

А) емоції;    б) хвилювання;     в) радість.

3. Той, хто досяг розумової, духовної зрілості, став духовно вищим

А) геній;    б) вундеркінд;      в)розвинена людина.

4.  Подія, що виникає внаслідок необдуманих дій людини щодо природи й завдає їй шкоди – це…

 А) екологічне лихо;    б) буревій;    в) повінь

5.  Такі порухи людської душі, які не дозволяють людині бути байдужою до нещасть інших людей, країни, примушують її шукати можливість допомогти, поліпшити життя людей довкола, всього суспільства, здійснювати відповідні вчинки – це..

А) емоції;       б) співчуття;     в) моральні почуття.

6.  Уроджені, успадковані зачатки здібностей – це…

А) шкідливі звички;              б) задатки;             в) самооцінка.

7. Небезпечні для людини звички називають:

А) корисними;     б) необхідними;    в) шкідливими.

8. Постійний процес духовного росту, інтелектуального розвитку людини – це…

А) самопізнання;       б) саморозвиток;    в) самовдосконалення.

9. До неживої природи відносимо…

10.Які риси й життєві правила притаманні людині, яка дбає про своє здоров’я?

11.Які риси й життєві правила притаманні людині, яка вміє керувати собою?

12. Як ви розумієте прислівя: « Довголіття, здоровя, щастя – справа рук людини»? (5-6 речень).

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Контрольні роботи
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку