Контрольна робота з етики №2. Людина – частина світу (6 клас)
Варіант І
А) Навколишнє середовище,
Б) лісо-степова зона, В) космічні планети,
2) Переживання людиною свого ставлення до світу й людей –
А) задатки, Б)байдужість в) емоції.
3) Сукупність задатків людини – це…
А) нічого особливого; Б) обдарованість; В) емоції.
4) Те, що оточує людину і є об’єктом її діяльності й пізнання – це…
А) природа; Б) здоров’я; в) шкідливі звички
5) Природний нахил до чого-небудь, властивість, особливість, що виявляється в умінні робити, здійснювати що-небудь – це…
А) почуття; Б) здібність; в) вчинки.
6) Формування в людини певного ставлення до своїх позитивних якостей і недоліків – це…
А) саморозвиток; б) самооцінка; в) самовдосконалення.
7) Зв’язок між людиною, твариною, рослиною й навколишнім середовищем – це… а) біологія; б) родинні зв’язки; в) екологія.
8) Емоції, викликані конкретними душевними переживаннями, емоції, які супроводжують оцінку певних суспільних явищ, вияв хвилювання, душевного натхнення – це…
А) почуття; б) переживання; в) ненависть.
9. До живої природи відносять…
10. Які риси і життєві правила притаманні людині, яка живе в гармонії з природою?
11. Які риси і життєві правила притаманні людині, яка розвиває себе?
12. Як ви розумієте прислів’я: « Довголіття, здоров’я, щастя – справа рук людини»? (5-6 речень).
Контрольна робота з етики №2. Людина – частина світу (6 клас)
Варіант ІІ
А) навколишнє середовище; б) жива природа; в) довкілля.
2. Переживання людини під впливом зовнішніх і внутрішніх подразників – це…
А) емоції; б) хвилювання; в) радість.
3. Той, хто досяг розумової, духовної зрілості, став духовно вищим –
А) геній; б) вундеркінд; в)розвинена людина.
4. Подія, що виникає внаслідок необдуманих дій людини щодо природи й завдає їй шкоди – це…
А) екологічне лихо; б) буревій; в) повінь
5. Такі порухи людської душі, які не дозволяють людині бути байдужою до нещасть інших людей, країни, примушують її шукати можливість допомогти, поліпшити життя людей довкола, всього суспільства, здійснювати відповідні вчинки – це..
А) емоції; б) співчуття; в) моральні почуття.
6. Уроджені, успадковані зачатки здібностей – це…
А) шкідливі звички; б) задатки; в) самооцінка.
7. Небезпечні для людини звички називають:
А) корисними; б) необхідними; в) шкідливими.
8. Постійний процес духовного росту, інтелектуального розвитку людини – це…
А) самопізнання; б) саморозвиток; в) самовдосконалення.
9. До неживої природи відносимо…
10.Які риси й життєві правила притаманні людині, яка дбає про своє здоров’я?
11.Які риси й життєві правила притаманні людині, яка вміє керувати собою?
12. Як ви розумієте прислів’я: « Довголіття, здоров’я, щастя – справа рук людини»? (5-6 речень).