Мета уроку:ознайомити учнів із правилами написання сполучень йо, ьо; сприяти засвоєнню основних правил вживання буквосполучень йо, ьо; знаходити вивчені орфограми та пояснювати їх за допомогою правил; виправляти помилки на вивчені правила; розвивати орфографічну пильність та грамотність; виховувати мовленнєву культуру
Повторення вивченого. Гра “ТАК чи НІ” 1. Звуковий склад мови вивчає фонетика.2. Орфографія вивчає знаки письма.3. В українській мові всього 33 звуки. 4. М᾽який знак позначає м᾽якість приголосних на письмі.5. М᾽який знак пишемо після б, п, в, м, ф.6. Слова “тьмяний”, “різьбяр” пишемо з м᾽яким знаком. 7. У слові стільки складів, скільки в ньому голосних звуків.8. Відкриті склади закінчуються голосним. 9. У слові “школярі” всі склади закриті.
Перевір себе!Гра “ТАК чи НІ” 1. Звуковий склад мови вивчає фонетика. (Так) 2. Орфографія вивчає знаки письма. (Ні) 3. В українській мові всього 33 звуки. (Ні) 4. М᾽який знак позначає м᾽якість приголосних на письмі. (Так) 5. М᾽який знак пишемо після б, п, в, м, ф. (Ні) 6. Слова “тьмяний”, “різьбяр” пишемо з м᾽яким знаком. (Так) 7. У слові стільки складів, скільки в ньому голосних звуків. (Так) 8. Відкриті склади закінчуються голосним. (Так) 9. У слові “школярі” всі склади закриті. (Ні)